Prezenta lucrare reprezinta fundamentarea teoretica a lucrarii stiintifice cu titlul Modalitati de accesibilizare a receptarii povestilor la prescolari , sustinuta in anul scolar 2021-2022 in vederea acordarii gradului didactic I. Cand spunem poveste, gandul ne duce la copil/ copilarie si, intr-o oarecare masura, ne gandim la acele povesti preferate care ne-au marcat copilaria, la acele persoane care obisnuiau sa ne citeasca sau sa ne spuna o poveste, la acel decor in care se desfasura aceasta actiune, la gusturi, mirosuri, emotii si trairi experimentate in acele momente.
O analiza mai complexa ne arata ca o poveste nu este doar o simpla poveste. Este o modalitate de a cunoaste, de a invata, de a exersa, de a crea, de a experimenta.
Expunerea unei povesti in fata unui grup de copii de varsta prescolara se poate transforma in arta, cadrul didactic valorificandu-si competentele si punand in valoare tot ceea ce le poate oferi invataceilor. Va invit sa parcurgeti aceasta lucrare, sa selectati acele metode care se impletesc cel mai bine cu personalitatea dumneavoastra si sa le aplicati cu succes in cadrul activitatilor instructiv-educative din grupa de copii.
– Gabriela Teca
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>