Acasa/

/

Modele de scalare

Autor:
Modele de scalare - Jamer Hunt - PUBLICA
Detalii:
Modele de scalare.De la mic la mare, de la mare la inimaginabil si de la inimaginabil la posibil De la deciziile marunte care ne paralizeaza la „big data” care stiu totul despre noi, Modele de…
Categorie
Editura
Autor

47.58

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
ISBN:
9786067224351
Recenzii
5/5

Descriere

Modele de scalare.De la mic la mare, de la mare la inimaginabil si de la inimaginabil la posibil De la deciziile marunte care ne paralizeaza la „big data” care stiu totul despre noi, Modele de scalare este un ghid care indeamna la gandire si care ne ajuta sa navigam prin complexitatea surprinzatoare a unei ere a retelelor, in care lucrurile care ne determina experientele nu mai au nici greutate, nici marime. Dictionarul defineste „scala” drept o scara ale carei diviziuni reprezinta marimi raportate corespunzator la lucruri pe care vrem sa le masuram sau sa le comparam.
Folosim acest concept in toate aspectele vietii – este esential pentru inovatie, ne ajuta sa ne punem in balanta optiunile si determina felul in care intelegem impactul actiunilor noastre. In aceasta carte, Jamer Hunt analizeaza complicatiile scalei in era digitala si scoate in evidenta un paradox interesant: acum avem la varful degetelor o lume intreaga de informatii, dar, in mod ironic, cu cat mai informati devenim, cu atat mai coplesiti ne simtim.
Efectele globale ale alegerilor noastre de zi cu zi (Punga de plastic sau refolosibila? Cumparam o casa sau inchiriem?
Ne aprovizionam de la magazinele mici sau de pe internet?) raman greu de inteles, iar gasirea de solutii la probleme nationale si internationale la scara larga pare inimaginabila. Hunt explica legatura intima dintre provocarile acestea si o noua logica a scalarii, oferind cititorilor sfaturi de supravietuire in secolul XXI.
Prin micsorarea la scara a problemelor colosale, putem folosi scalarea pentru a provoca schimbari pozitive si pentru a ne adapta la epoca moderna. Modele de scalare arunca o punte intre cele mai marunte decizii ale noastre si starea lumii in general; este un ghid fascinant si util despre cum sa concepem si sa operam cu mizele enorme care, de multe ori, ne sunt ascunse vederii.
Modele de scalare pune in acelasi cadru nivelele cu bula si piticii de gradina; mecanica cuantica si sensurile giratorii; sistemul de operare Linux si cataloagele IKEA; porcii salbaticiti si planul de actiune NATO pentru Afghanistan; seturile enorme de date, asa-numitele „big data”, si furnicile minuscule. Scala este dezordonata.
Vietile noastre sunt dezordonate. Scala contribuie la dezordinea lor.
Pe masura ce citeste, sper macar ca cititorul sa se intalneasca din cand in cand cu limitele propriei gandiri… precum si cu imposibilitatea totala de a gandi asa ceva.
– Jamer Hunt Cartea aceasta incredibil de patrunzatoare a fost o revelatie care mi-a luat celulele cerebrale la dans. Ce incantare!
Povestile captivante ale lui Jamer Hunt despre puterea scalarii au o limpezime si o noutate exploziva, din care oricare dintre noi are de castigat. – Bruce Nussbaum, mentor-rezident la NEW INC., fost editorialist la Businessweek si Fast Company Autorul propune tactici prin care oricine poate accepta si stapani ambiguitatea si complexitatea.
Presarata cu revelatii periculoase despre limitele intelegerii umane, dar plina de incredere in ingeniozitatea si adaptabilitatea omului, cartea lui Hunt este inteleapta, antrenanta si inspira speranta – un dar pentru noi toti, cei angajati in construirea unui prezent si a unui viitor mai bune. – Paola Antonelli, curator senior de arhitectura & design si director de cercetare & dezvoltare la Museum of Modern Art, New York

Modele de scalare
de

Ar putea să îți placă și…

  • Dictionar de marketing englez-roman - A. Ivanovic, P.H. Collin - STIINTA

    Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    31.72 LEI
  • Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

    De

    Editura

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…

    Pret:

    126.76 LEI
  • Romania, te sustin! - Andrei Duma - EVRIKA

    Romania, te sustin!

    De

    Editura

    Romania, #TeSustin! Obtine online banii de care ai nevoie pentru orice proiect, prin puterea comunitatii Cum transformi o idee intr-un prolect concret? Ce inseamna crowdfunding? Care sunt etapele lansarli si coordonarii unel campanil de crowdfunding?…

    Pret:

    26.43
    23.79 LEI
  • Planul de conturi general 2022 - UNIVERSITARA

    Planul de conturi general 2022

    De

    Editura

    Planul de conturi general 2022 – Conform OMF 85/2022. Pliantul cuprinde: • Clasa 1 – Conturi de capitaluri, provizioane, imprumuturi si datorii asimilate. • Clasa 2 – Conturi de imobilizari • Clasa 3 – Conturi…

    Pret:

    14 LEI
  • Microeconomie - Cristina Balaceanu - C.H. BECK

    Microeconomie

    De

    Editura

    Lucrarea de fata se doreste a fi un punct de plecare in cunoasterea si aprofundarea legitatilor economiei de piata, o disciplina fundamentala atat pentru studentii facultatilor economice, cat si pentru neavizati, in vederea adoptarii unor…

    Pret:

    79.18
    75.22 LEI
  • Ghid de negociere - Zeno Sustac, Claudiu Ignat - UNIVERSITARA

    Ghid de negociere

    De

    Editura

    „In today’s changing world, there is perhaps no more important skill than learning how to negotiate our differences to reach mutually satisfaying agrements. I wish the people of Romania much succes in getting to Yes…

    Pret:

    47.58
    45.2 LEI
  • Primii pasi in recrutare - Geo Ivanov - QUADPRESS

    Primii pasi in recrutare

    De

    Editura

    O carte despre ce ne motiveaza si despre cat de mult conteaza sa ne IUBIM MESERIA. Este o carte practica cu exemple si modele care au oferit rezultate pozitive, in cadrul procesetor de recrutare si…

    Pret:

    66.6 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Cum sa gandesti ca un antreprenor

    De

    Editura

    Antreprenoriatul iti ofera calea de iesire din lumea corporatista, din sistemul sarcina-recompensa condus de altii si intrarea intr-un sistem condus de tine. Tu stabilesti cum lucrezi, la ce lucrezi si cum sa imparti recompensele. Daca…

    Pret:

    27.9 LEI
  • Ospitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor - Will Guidara - CURTEA VECHE

    Ospitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor

    De

    Editura

    O viziune inedita asupra ospitalitatii contribuie atat la succesul unui restaurant newyorkez, cat si la construirea relatiilor umane satisfacatoare, avand un impact semnificativ asupra industriei ospitalitatii. Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de…

    Pret:

    79.29 LEI
  • Manageri si leadership - Catalina Florentina Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Manageri si leadership

    De

    Editura

    Lucrarea Manageri si Leadership se adreseaza studentilor, masteranzilor si doctoranzilor din domeniul managementului, cercetatorilor si practicienilor din domeniul managementului, dar si antreprenorilor, managerilor si liderilor din cadrul organizatiilor, care doresc sa se familiarizeze cu notiunea…

    Pret:

    45.46
    38.64 LEI
  • Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing. Practici si studii de caz

    De

    Editura

    Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…

    Pret:

    33.84
    28.76 LEI
Modele de scalare
de