Categorii: Uncategorized

Neurodidactica invatarii si psihologia cognitiva. Ipoteze. Conexiuni. Mecanisme

Mentalul uman este abordat in lucrarea de fata din perspectiva introducerii unor paradigme noi in neurodidactica invatarii privind rezultatele unor cercetari din neuropsihologie, neurobiologie, neurostiinte cognitive si didactica functionala. Prezentam cititorului elemente de igiena si ecologie a mintii implicate in invatare, asimetria relativa a functiilor emisferelor cerebrale, rolul neuronilor-oglinda in invatarea prin imitatie, invatarea motrica prin scheme performante s.a.
Pe scurt, vom intelege mai bine esenta expresiei brain based learning. Lucrarea este utila cadrelor didactice, elevilor, specialistilor si tuturor celor interesati de reforme inovative in educatie, invatamint si formare.
– Ioan Neacsu

Share

Diakrisis Vol.1: Immanence and Transcendence

Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Sfanta Treime in pictura italiana din secolele XIV-XVII

La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Ignoranta emotionala

Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Indumnezeirea persoanei

Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Gresia albastra Vol.1

Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>

7 zile în urmă

Biologie

Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>

7 zile în urmă