Acasa/

/

Pauza de publicitate

Autor:
Pauza de publicitate - Liviu David - PRINCEPS
Detalii:
Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din Romania. CV-ul sau de advertising include 8 ani copywriter si…
Categorie
Editura
Autor

116.29

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786069415658
Recenzii
5/5

Descriere

Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din Romania.
CV-ul sau de advertising include 8 ani copywriter si apoi director de creatie la legendara agentie D’Arcy, un an Interactive Designer la Ogilvy Interactive Sydney, apoi 11 ani la Next Advertising ca director de creatie si partener. In cei peste 20 de ani de publicitate, a lucrat pe sute de proiecte si a castigat zeci de premii locale si internationale, adunand nu numai experienta, ci si experiente unice.
Aceasta carte este o colectie de lectii invatate din practica, seminarii si cursuri de publicitate, asezonate cu studii de caz si povesti din agentii. Insight-uri extrem de valoroase, pe care nu le-a mai pus nimeni pana acum la un loc, apar pe fiecare pagina.
Teorie, exemple, intamplari, gafe, dezbateri, scrise si descrise cu sinceritate, ironie si patima. Cartea isi propune stabilirea unui nivel minim de bun simt in publicitatea romaneasca, de la care sa putem cu totii construi un calup publicitar mai bun.
Daca vrei sa lucrezi intr-un departament de Creatie sau esti junior creativ intr-o agentie, cele mai multe tips&tricks de aici sunt pentru tine. Afli cum sa devii un om de agentie valoros, cum gandeste un director de creatie, cum sa (nu) iti scrii CV-ul.
Daca esti deja creativ cu experienta (felicitari!), probabil ca stii mare parte dintre tips&tricks, dar s-ar putea sa te intereseze ce-am mai invatat prin Australia. Si sunt ceva sanse sa te amuze povestile din agentii.
Daca esti la Strategie sau Client Service, s-ar putea sa afli ce ii ajuta pe creativi, ce ii impresioneaza pe clienti, ce face o campanie sa fie cel putin buna. Daca esti intr-un departament de marketing, vei gasi insight-uri interesante din mintea creativilor.
Vei afla ce ii motiveaza pe oamenii de agentie, ce obstacole intampina si ce configuratie astrala ajuta ca unele proiecte sa atinga cerul iar altele sa ramana in praful mediocritatii.

Pauza de publicitate
de

Ar putea să îți placă și…

  • Romania la Rascruce. Anul 1966 - Liviu Bratescu - INSTITUTUL EUROPEAN

    Romania la Rascruce. Anul 1966

    De

    Editura

    Din Cuprins: ◊ Conservatori si liberali la jumatatea secolului al XIX-lea. Un nou regim politic ◊ Printul strain. De la proiect politic european la recunoastere internationala ◊ Tentatia separatismului si primele provocari politice ◊ Problema…

    Pret:

    37.68 LEI
  • Uberzeitliche Deutsche Literatur - Cristina Niculescu-Ciocan - PRO UNIVERSITARIA

    Uberzeitliche Deutsche Literatur

    De

    Editura

    Editie in limba germana Literatura germana atemporala ( Uberzeitliche deutsche Literatur ) este o sinteza a celor mai importante opere literare si a celor mai semnificativi autori de la momentul de inceput al activitatii beletristice….

    Pret:

    35.95
    32.36 LEI
  • Marile batalii ale celui de-al Doilea Razboi Mondial - Michael Dudley - PRESTIGE

    Marile batalii ale celui de-al Doilea Razboi Mondial

    De

    Editura

    Marile batalii ale celui de-al Doilea Razboi Mondial. Cum au invins Aliatii Puterile Axei Primii ani ai celui de-al Doilea Razboi Mondial au fost buni pentru Germania nazista. La apogeul sau, cel de-al Treilea Reich…

    Pret:

    65 LEI
  • Jumatate inocenta, jumatate inteleapta - Susie Orbach - TREI

    Jumatate inocenta, jumatate inteleapta

    De

    Editura

    Se spune ca instrumentul psihoterapeutului este propria personalitate – el se lasa atins afectiv de pacient, si isi foloseste propriile reactii emotionale ca sursa de informatii despre pacient. Volumul de fata ilustreaza prin sapte povestiri…

    Pret:

    62.38
    31.19 LEI
  • Psihologia imaginii - Victoria Pasecinic - STIINTA

    Psihologia imaginii

    De

    Editura

    Un studiu care structureaza unitar probleme privind psihologia si autoevaluarea personalitatii, comunicarea umana, comportamentul persoanei, tehnologiile moderne de creare, perfectionare si folosire a propriei imagini in sfera de afaceri….

    Pret:

    30 LEI
  • Ruleta ruseasca - Michael Isikoff, David Corn - RAO

    Ruleta ruseasca

    De

    Editura

    Ruleta ruseasca. Povestea secreta a razboiului lui Putin contra Americii si pentru alegerea lui Donal Trump Ruleta ruseasca este povestea unui scandal politic fara precedent:amestecul Rusiei in procesul electoralamerican. Volumul prezinta povestea socanta a relatiei…

    Pret:

    49.99
    42.49 LEI
  • Istoria, intre adevar si manipulare - Gheorghe Iacob - SCOALA ARDELEANA

    Istoria, intre adevar si manipulare

    De

    Editura

    Sunt adeptul unor introduceri scurte si clare. Prin urmare, voi incerca sa raspund la cateva intrebari si sa fac unele precizari. Mai intai, DE CE? Dupa buna primire a lucrarii Istoria Universitatii din Iasi povestita…

    Pret:

    50 LEI
  • Consecintele politice ale pacii - Jacques Bainville - LIMES

    Consecintele politice ale pacii

    De

    Editura

    Iata o carte unica in opera domnului Jacques Bainville. Inclinatia naturala a spiritului sau il duce pe domnul Bainville spre a intelege si a explica mai degraba decat spre a prevedea. Totusi, in 1920, el…

    Pret:

    41.21
    38.33 LEI
  • Notiuni si concepte de teorie a literaturii. Stilistica si estetica literara - Axente Fodor - DIDACTICA SI PEDAGOGICA

    Notiuni si concepte de teorie a literaturii. Stilistica si estetica literara

    De

    Editura

    Prestigios profesor de limba si literatura romana, domnul Axente Fodor s-a format in spiritul Scolii Ardelene si al urmasilor ei, continuand sa slujeasca idealurile culturale si pedagogice ale acestora cu daruire, exigenta si generozitate. Lucrarea…

    Pret:

    80 LEI
  • Surprinde, ucide, dispari - Annie Jacobsen - LITERA

    Surprinde, ucide, dispari

    De

    Editura

    Surprinde, ucide, dispari. Istoria completa a asasinilor, a armatelor si a agentilor secreti ai CIA Din 1947, echipa de operatiuni sub acoperire condusa de CIA a executat asasinate in interiorul si in exteriorul Statelor Unite….

    Pret:

    74.9
    59.92 LEI
  • Strategii metacognitive in procesul de scriere academica - Ioana Grancea - TRITONIC

    Strategii metacognitive in procesul de scriere academica

    De

    Editura

    Ioana Grancea, lector in Departamentul de Stiinte ale Comunicarii si Relatii Publice al Universitatii ,,Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, raspunde la cateva dintre intrebarile pe care le primeste cel mai des de la studenti: As…

    Pret:

    31
    24.8 LEI
  • Descopera filosofia. Herbert Marcuse - Mario Farina - LITERA

    Descopera filosofia. Herbert Marcuse

    De

    Editura

    Herbert Marcuse. Intre utopie si revolutie Herbert Marcuse (1898 – 1979) a fost unul dintre ganditorii de varf ai teoriei critice a secolului XX. Alaturi de Horkheimer si de Adorno, este unul dintre cele mai…

    Pret:

    42.18
    31.64 LEI
Pauza de publicitate
de