Am ales ca nucleu epistemic al acestei lucrari procesualitatea didactica, considerand ca provocarile, tendintele, paradigmele si directiile de actiune specifice dezvoltarilor in pedagogia contemporanase circumscriu acestuia. Cititorul va regasi explicitate demersuri teoretice centrate pe analize si pe comentarii, pe particularizari, pe sugestii de bune practici si pe exemplificari susceptibile de a se constitui in repere utile pentru reflectie si pentru actiune pedagogica.
Lucrarea se adreseaza, in egala masura, teoreticienilor si practicienilor, cadrelor didactice din mediul preuniversitar si universitar,studentilor si masteranzilor de la specializarile din domeniul Stiinte ale Educatiei, precum si celor de la alte specializari care urmeaza o cariera didactica. – Horatiu Catalano
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>