Acasa/

/

Proiect economic

Autor:
Proiect economic - Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Proiect economic. Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi -Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa, Cosmin Dobrin Denumirea de “Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi” se justifica prin faptul ca se foloseste…
Categorie
Editura
Autor

32.36

38.07
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
3874783049832
Recenzii
5/5

Descriere

Proiect economic. Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi -Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ion popa, Cosmin Dobrin Denumirea de “Model simplificat de elaborare a strategiei unei intreprinderi” se justifica prin faptul ca se foloseste o nomenclarura de fabricatie redusa, produsele se compun dintr-un numar mic de repere, procesul tehnologic este simplu, iar numarul de materii prime care intra in componenta produselor este redus.
Am apelat la o astfel de simplificare pentru ca un student, sau un numar mic de studenti sa aiba posibilitatea, in timpul pe care-l au la dispozitie, sa parcurga toate etapele de elaborare a strategiei, chiar daca unele vor fi mai detaliate decat altele. Aceasta varianta a proiectului economic reprezinta rezultatul adaptarilor, actualizarilor si perfectionarilor continue a unei initiative, care s-a concretizat intr-o prima varianta, a unui grup de specialisti din practica si din domeniul universitar, intre care trebuie sa mentionam in primul rand pe: profesorul Constantin Pintilie si economistii Petre Rosca si Vasile Clonda.
Pe parcursul dezvoltarii cunoasterii in domeniul economic, respectiva varianta a suferit modificari prin adaugiri si perfectionari, astfel incat au fost elaborate mai multe variante coordonate de diferiti specialisti, in special din domeniul invatamantului superior economic. Un exemplu este varianta de proiect aparuta in anul 1986 la Editura ASE sub denuirea “Proiect economic de an privind conducerea, organizarea si gestiunea activitatii economicosociale a unei intreprinderi industriale”, sub coordonarea prof.
univ. dr.
Constantin Barbulescu, iar autorii erau profesorii Tiberiu Zorlentan, Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ioan Ursachi, Mihai Pricop si Ioan Radu. Intre cei care si-au adus un aport important la dezvoltarea si imbunatatirea structurii si continutului acestui proiect mentionam pe profesorii: Tiberiu Zorlentan, Eugen Burdus, Ion Verboncu, Ioan Ursachi, Mihai Pricop, Ioan Radu, Ioan Ratiu, Constantin Bagu.
Actuala varianta de proiect cuprinde toate etapele elaborarii unei strategii, dar unele dintre acestea sunt parcurse mai succint, fie prin simplificarea lucrarilor, fie datorita intentiei de a evita suprapunerea cu alte discipline. Cu toate acestea, consideram ca prin elaborarea unei variante individuale, fiecare cursant va dobandi abilitatile necesare pentru a fi capabil, ca in practica sa poata elabora singur, sau in colaborare cu un grup de specialisti a unei strategii pentru o organizatie.
– Prof. univ.
dr. Eugen Burdus

Proiect economic
de

Ar putea să îți placă și…

  • Ghidul receptionerului - Adnana Matei - LETRAS

    Ghidul receptionerului

    De

    Editura

    Ghidul receptionerului. Din secretele industriei hoteliere Ghidul receptionerului – este un ghid pe intelesul tuturor care cuprinde informatii pe care nu le inveti in scoli. Citeste-l si vei intelege de ce receptionerul joaca un rol…

    Pret:

    37 LEI
  • Marketing in artele spectacolului - Irina Ionescu - EIKON

    Marketing in artele spectacolului

    De

    Editura

    Marketingul face intalnirea/interactiunea dintre artisti si public posibila. Este esential, dat fiind ca artele spectacolului nu exista in lipsa receptarii directe de catre un public prezent in proximitate. Volumul combina fondul teoretic cu cateva studii…

    Pret:

    20 LEI
  • Avutia in miscare - Alvin Toffler, Heidi Toffler - ANTET REVOLUTION

    Avutia in miscare

    De

    Editura

    Economia bazata pe bani si cea nemonetara formeaza ceea ce numim sistemul avutiei. Perioada urmatoare va scoate la iveala surprize de toate felurile care nu se vor incadra in dihotomia bine-rau. Cartea aceasta este despre…

    Pret:

    45
    42.75 LEI
  • Supercompetent - Laura Stack - AMSTA PUBLISHING

    Supercompetent

    De

    Editura

    Supercompetent. Sase pasi spre o eficienta maxima Pentru a avea success si a-ti trai viata la potentialul ei maxim, nu mai este suficient sa fii o persoana competenta ci trebuie sa fii super competenta. Nu…

    Pret:

    39.72
    37.73 LEI
  • Trusa esentiala de coaching. 108 carduri pentru Focus si Transformare - Irina Mihaela Vasilescu - FLOARE DE IRIS

    Trusa esentiala de coaching. 108 carduri pentru Focus si Transformare

    De

    Editura

    Acest set de carduri contine intrebari, ilustratii, scheme si fotografii care iti faciliteaza sesiuni de coaching eficace, structurate si creative, cu rezultate garantate! Creatorii acestui set de carduri: • Intrebari, ilustratii si scheme: Dr. Irina…

    Pret:

    595 LEI
  • Investitii. Evaluarea investitiilor - Teodor Hada, Iulia Iuga - PRO UNIVERSITARIA

    Investitii. Evaluarea investitiilor

    De

    Editura

    Investitii. Evaluarea investitiilor. Teorie. Studii de caz. Monografie contabila Autori: Teodor Hada, Iulia Iuga, Luminita Deaconu, Diana Vicol, Mihai Carut…

    Pret:

    81.4
    69.19 LEI
  • Industria agrementului in turism - Anca Adriana Cristea - PRO UNIVERSITARIA

    Industria agrementului in turism

    De

    Editura

    Lucrarea Industria agrementului in turism se adreseaza celor care doresc sa dezvolte o cariera in turism si isi propune sa evidentieze rolul agrementului in economie si ce avantajele ofera acesta celor ce beneficiaza de aceste…

    Pret:

    26.43
    22.47 LEI
  • Coaching si leadership in procesele de tranzitie - Alain Cardon - BMI

    Coaching si leadership in procesele de tranzitie

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    42.29 LEI
  • inovarea in marketingul muzeelor. atrage, implica, adapteaza - oana iulia enasel - -

    inovarea in marketingul muzeelor. atrage, implica, adapteaza

    De

    Editura

    Pret:

    83.52 LEI
  • Management public Ed.2 - Madalina Tomescu - PRO UNIVERSITARIA

    Management public Ed.2

    De

    Editura

    Practica managementului in formele sale incipiente este tot atat de veche ca si colectivitatea umana. Cultura lumii antice se caracterizeaza prin varietatea manifestarilor in diferite domenii, prin caracterul practic al cunostintelor, prin originalitatea sa. Cunostintele…

    Pret:

    31.72
    26.96 LEI
  • Ia decizii bune! - Chip Heath, Dan Heath - NICULESCU

    Ia decizii bune!

    De

    Editura

    Ia decizii bune! Cum sa alegi corect in viata si in cariera Cercetarile in domeniul psihologiei au aratat ca deciziile noastre sunt afectate de o serie de distorsiuni si elemente irationale, printre care si faptul…

    Pret:

    35.85
    32.27 LEI
  • relatii publice turistice. note de curs - emilian m. dobrescu, ionela pitea - -

    relatii publice turistice. note de curs

    De

    Editura

    Pret:

    95.14 LEI
Proiect economic
de