Psihosociologia publicitatii

Psihosociologia publicitatii - Septimiu Chelcea - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat:…

60.3

67
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
6421000000953
Recenzii
5/5

Descriere

Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii.
Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice.
Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.

Psihosociologia publicitatii
de

Ar putea să îți placă și…

Exit mobile version