Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale Publicarea dupa aproape zece ani a unei a doua editii a lucrarii Psihosociologia publicitatii.
Despre reclamele vizuale presupune, ba chiar impune, revizuirea textului. Ritmul cunoasterii in toate domeniile este accelerat: se contureaza mereu teorii noi, sunt avansate ipoteze si se difuzeaza prin carti si reviste de specialitate pe suport hartie sau online o multitudine de fapte de observatie si rezultate ale experimentelor stiintifice.
Este aproape imposibil pentru un singur om sa cuprinda universul cunoasterii. Ce putem spera este sa ne facem o imagine fragmentara cat mai clara despre domeniul nostru de cercetare, dar niciodata nu o cuprindere deplina a lui.
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>