Acasa/

/

Recompense

Autor:
Recompense - James P. Andrew, Harold L. Sirkin - ALL
Detalii:
Recompense. Cand inovatia da roade Singura inovatie care are valoare este inovatia profitabila. Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti…
Categorie
Editura
Autor

33.21

36.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2011
ISBN:
9789735718343
Recenzii
5/5

Descriere

Recompense. Cand inovatia da roade Singura inovatie care are valoare este inovatia profitabila.
Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti aceasta reticenta si sa puteti maximiza sansele de a transforma inovatia in profit.
Deseori inovatia este considerata apanajul companiilor mari, care au o forta financiara semnificativa. In Recompense nu veti gasi sfaturi.
in schimb, veti gasi opinii valoroase si un ghid practic pentru a putea stapani una dintre cele mai importante si mai pline de provocari activitati din domeniul afacerilor. Inovatia este cea mai competitiva arma a secolului al XXI-lea.
Cei care o stapanesc ii vor depasi pe cei care nu o poseda. Andrew si Sirkin ofera o abordare sistematica inceea ce priveste imbunatatirea semnificativa a capacitatilor inovative.
Cartea trebuie citita inaintea concurentei.- Bruce Harreld, vicepresedinte Marketing & Strategie, IBM James P. Andrew este vicepresedinte si director la Boston Consulting Group, unde conduce domeniul global de inovatii si ajuta companiile din lumea intreaga sa isi imbunatateasca profiturile de pe urma investitiilor in inovatii.
Harold L. Sirkin este vicepresedinte si director al departamentului de operatiuni globale al firmei BCG.
Acorda consultanta companiilor din numeroase sectoare de afaceri in privinta activitatilor inovative.

Recompense
de

Ar putea să îți placă și…

  • Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Crede-ma, te mint!

    De

    Editura

    O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational….

    Pret:

    46.51 LEI
  • Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira - TECHNO MEDIA

    Cat costa un magazin online si de ce

    De

    Editura

    Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta. Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online. Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii…

    Pret:

    70.83 LEI
  • David si Goliat - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    David si Goliat

    De

    Editura

    David si Goliat. Outsideri, inadaptati si arta luptei cu gigantii David si Goliat este o carte despre ceea ce se intampla atunci cand oameni obisnuiti dau piept cu gigantii. Prin „giganti” inteleg adversari puternici de…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • Cultura organizationala - Stefan Catalin Popa - PRO UNIVERSITARIA

    Cultura organizationala

    De

    Editura

    Desi cultura organizationala nu este un concept nou, acesta este insa unul extrem de actual, mai ales in contextul schimbarilor survenite in ultimii ani la nivel socio-economic, ceea ce face ca organizatiile sa caute modalitati…

    Pret:

    40.18
    34.15 LEI
  • Becoming your Best. Cele 12 principii ale liderilor de succes - Steven R. Shallenberger - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Becoming your Best. Cele 12 principii ale liderilor de succes

    De

    Editura

    Cartea Becoming Your Best ofera sfaturi, instrumente si exemple pentru a-ti transforma gandurile in actiuni, a conduce si a inspira echipe si a trai o viata echilibrata. Intelegerea, stapanirea si utilizarea celor 12 principii ale…

    Pret:

    61.32
    58.25 LEI
  • Teritorialitate, neoliberalism si conflicte sociale privind posibila exploatare a resurselor naturale ale subsolului din Romania - Nicoleta Toader Risteiu - UNIVERSITATII DE VEST

    Teritorialitate, neoliberalism si conflicte sociale privind posibila exploatare a resurselor naturale ale subsolului din Romania

    De

    Editura

    Teritorialitate, neoliberalism si conflicte sociale privind posibila exploatare a resurselor naturale ale subsolului din Romania. Studiu de caz: Exploatarea aurului de la Rosia Montana Studiul de fata este unul inedit, un model de lucru care…

    Pret:

    88.8 LEI
  • Controlling. Sisteme eficiente de crestere a performantei firmei - Horvath Si Partners - C.H. BECK

    Controlling. Sisteme eficiente de crestere a performantei firmei

    De

    Editura

    Controllingul a devnit un termen frecvent intalnit,avand o functie importanta in cadrul unei firme.Aceasta indeplineste un rol semnificativ in sprijinirea top managementului.Lucrarea de fata descrie pas cu pas modalitatile prin care controllingul se poate transpune…

    Pret:

    95.04
    90.29 LEI
  • Drumul tau catre succes - Lorand Soares Szasz, Brian Tracy - PUBLICA

    Drumul tau catre succes

    De

    Editura

    Fiecare persoana are tinte si visuri marete. Toti ne dorim implinire financiara, personala, familiala si spirituala. Totusi sunt prea putini cei care ajung sa isi traiasca visul. Aceasta carte contine sinteza a zeci de ani…

    Pret:

    58.15
    46.52 LEI
  • 7 pasi catre primul milion online in Romania - Adriana Radu - ADRIANA RADU

    7 pasi catre primul milion online in Romania

    De

    Editura

    7 pasi catre primul milion online in Romania. Ghid practic pentru #nomadbusinesslife Cu totii ajungem la un moment in viata cand ne dorim independenta financiara si chiar incepem sa lucram la dobandirea ei. In ultimii…

    Pret:

    68.71 LEI
  • Holacratia - Brian J. Robertson - ACT SI POLITON

    Holacratia

    De

    Editura

    Holacratia: Noul sistem de management pentru o lume in rapida schimbare / Holacracy: The New Management System for a Rapidly Changing World de Brian J. Robertson este o carte revolutionara despre un sistem de management…

    Pret:

    41.23 LEI
  • The Marketing of War - Ciprian Panzaru - PRO UNIVERSITARIA

    The Marketing of War

    De

    Editura

    The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise…

    Pret:

    22.2
    18.87 LEI
  • Leadership adaptiv - Ronald Heifetz, Alexander Grashow, Marty Linsky - BMI

    Leadership adaptiv

    De

    Editura

    Pret:

    47.57 LEI
Recompense
de