Acasa/

/

Relatii publice. Strategii si tactici

Autor:
Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox - CURTEA VECHE
Detalii:
Bonus: CD video-interviu cu Dennis Wilco Relatii publice – Strategii si tactici, cea mai cunoscuta lucrare internationala academica de introducere in relatii publice, ce contine cel mai amplu set de studii de caz, este editata…
Categorie
Editura
Autor

153.36

191.7
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2009
ISBN:
5948486008620
Recenzii
5/5

Descriere

Bonus: CD video-interviu cu Dennis Wilco Relatii publice – Strategii si tactici, cea mai cunoscuta lucrare internationala academica de introducere in relatii publice, ce contine cel mai amplu set de studii de caz, este editata in Romania printr-un parteneriat intre revista COMUNIC@TII Mobile si Curtea Veche Publishing. Lucrare fundamentala pentru studentii la facultatile de relatii publice si comunicare, dar si necesar instrument de lucru pentru practicienii din domeniile relatiilor publice, jurnalismului, comunicarii, diplomatiei, politicii, managementului si afacerilor, cartea reprezinta o privire de ansamblu asupra principiilor, conceptelor si metodelor relatiilor publice.
Abordarea ce combina conceptele fundamentale cu studiile de caz ajuta cititorii sa relationeze teoria cu practica actuala din domeniu si demonstreaza modalitatile prin care relatiile publice joaca un rol vital in economia globala si in dezbaterea publica a problematicilor contemporane. Structurata in cinci parti (Rolul relatiilor publice • Procesul de relatii publice • Strategia de relatii publice • Aplicatii ale relatiilor publice • Tactici de relatii publice), Relatii publice.
Strategii si tactici face parte din bibliografia de baza a peste 350 de facultati si universitati americane si a fost publicata in numeroase alte tari: China, Estonia, Lituania, Letonia, Grecia, Spania, Rusia. Dennis L.
Wilcox este profesor de Relatii Publice si director al School of Journalism & Mass Communication din cadrul Universitatii San Jose, cea mai cunoscuta facultate americana de profil din California de Nord. Face parte din consiliul editorial al prestigioaselor reviste universitare Public Relations Review si Journal of Public Relations Research si este membru acreditat al PRSA (Public Relations Society of America), al International Public Relations Association (IPRA), International Association of Business Communicators (IABC) si al Association for Education in Journalism & Mass Communications (AEJMC).
In 1984, D.L. Wilcox a devenit „profesor emerit“ in SUA, titlu decernat de PRSA.
In 2000, revista PRWeek l-a clasat pe Wilcox intre primii zece profesori din SUA. Dennis L.
Wilcox este perfect convins ca relatiile publiice sunt acum mai importante decat au fost vreodata in sfera managementului. Intrebat care a fost partea cea mai grea in elaborarea acestei lucrari, Dennis L.
Wilcox ne-a precizat ca in 2005 chiar a avut o dezbatere despre diferenta dintre a scrie o carte si un articol. O carte este un maraton, fata de o cursa de 100 de metri, cat reprezinta redactarea unui articol.
Cartea e o cursa mult mai lunga. In primul rand, cartea de fata are 22 de capitole.
Deci cand pornesti la scrierea unei carti trebuie sa fii un adevarat maratonist, raportat la un alergator de cursa scurta. Problema e ca si atunci cand ai o carte de 250.000 de cuvinte, intotdeauna ramai fara spatiu.
Un alt aspect provocator in elaborarea unei carti e design-ul acesteia. Trebuie sa ai intotdeauna in vedere curgerea fireasca a textului, partea grafica, partea cu exemplele, rezumatele referintele.
In viziunea lui Wilcox, cuvintele cheie ce definesc relatiile publice sunt cele de gandire strategica, functie de consiliere, nu doar tactica popularizarii. Cele mai mari talente manageriale stiu ca lucrurile trebuie comunicate oamenilor si stiu si metodele necesare.
Asadar, partea strategica si cea de consiliere sunt foarte importante in relatiile publice. Segmentarea publicurilor e un alt concept cheie pentru ca in relatiile publice nu se opereaza cu publicul de masa.
Alte concepte si cuvinte cheie ar fi segmentarea demografica, lifestyle, pentru ca toate acestea arata de ce tip de informatie are nevoie fiecare. Dupa cum globalizarea inseamna azi media personalizate, Mobile Media si comunicatiile mobile reprezinta deja directiile de actiune ale viitorului.
Astfel, comunicatiile mobile sunt directia viitorului! Ceea ce este interesant in cazul comunicatiilor mobile e faptul ca nu mai e nevoie de autostrazi, poti trece peste munti si vai si nu mai exista „ambuteiaje“ de trafic.
Comunicatiile mobile devin niste drumuri esentiale, fiind „noua autostrada a viitorului“, chiar si in domeniul relatiilor publice. Profesorul Dennis L.
Wilcox crede ca cititorii romani vor aprecia lucrarea de fata pentru ca este scrisa foarte clar, are cate un rezumat la sfarsitul fiecarui capitol, fiecare concept important fiind explicat foarte bine si ofera o imagine de ansamblu asupra managementului modern. Proportia intre teorie si exemple practice in lucrarea de fata este de 65% exemple si sfaturi practice si 35% teorie.

Relatii publice. Strategii si tactici
de

Ar putea să îți placă și…

  • Biroul de la Vatican - Johan Ickx - RAO

    Biroul de la Vatican

    De

    Editura

    Biroul de la Vatican. Papa Pius al XII-lea si evreii in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial O carte care clarifica aspectele cunoscute de Pius al XII-lea despre atrocitatile comise in timpul razboiului si actiunile…

    Pret:

    75
    63.75 LEI
  • La portile imparatiei - Alexandru Surdu - CONTEMPORANUL

    La portile imparatiei

    De

    Editura

    „O parte dintre noi au trait vremuri grele pe care uneori le mai visam, le povestim sau despre care scriem inca, fara patima cumplita care i-a cuprins pe profitorii de atunci, care si astazi ne…

    Pret:

    23.1 LEI
  • Coordonatele culturii medievale - Ioan Miclea - ECOU TRANSILVAN

    Coordonatele culturii medievale

    De

    Editura

    Valoarea lucrarii de disertatie a lui Ioan Miclea poseda toate calitatile unei bune introduceri in arta si filosofia Evului Mediu european. Demonstratia are la baza o documentatie de varf in domeniul fenomenului mediativitatii si chiar…

    Pret:

    30 LEI
  • Uimirea. O noua stiinta care iti poate transforma viata - Dacher Keltner - PUBLICA

    Uimirea. O noua stiinta care iti poate transforma viata

    De

    Editura

    Uimirea este misterioasa. Cum am putea incepe sa cuantificam pielea de gaina simtita cand vedem Marele Canion sau uimirea totala cand vedem un copil mergand prima data? Cum am putea exprima in cuvinte efervescenta colectiva…

    Pret:

    59 LEI
  • Ola in grupa mijlocie Sem.1 Vol.2. Resurse didactice pentru profesori - GRUPUL EDITORIAL ART

    Ola in grupa mijlocie Sem.1 Vol.2. Resurse didactice pentru profesori

    De

    Editura

    Ola in grupa mijlocie. Resurse didactice pentru profesori Semestru I, Volumul II – Sugestii de psihologie prescolara Curs de educatie prescolara (4-5 ani) Dezvolta inteligenta logica, emotionala si creativa a prescolarilor…

    Pret:

    45 LEI
  • Epoca zidurilor. Cum schimba lumea barierele dintre natiuni - Tim Marshall - LITERA

    Epoca zidurilor. Cum schimba lumea barierele dintre natiuni

    De

    Editura

    Tim Marshall, autorul bestsellerului Prizonierii geografiei , analizeaza cele mai urgente si mai complicate probleme din politica globala si din relatiile internationale examinand frontierele, zidurile si granitele care despart tarile si populatiile acestora. Globul pamantesc…

    Pret:

    49.9
    37.42 LEI
  • Trei eseuri: Despre minciuna. Despre ura. Despre seductie - Gabriel Liiceanu - HUMANITAS

    Trei eseuri: Despre minciuna. Despre ura. Despre seductie

    De

    Editura

    Ceea ce uneste aceste trei eseuri este prestigiul pe care il au temele lor in viata noastra. Toate trei pleaca de la prezumtia ca, citindu-le, am putea dobandi un profit in privinta felului in care…

    Pret:

    49 LEI
  • Blestemul Romaniei. Guvernarile corupte, partidele parazitare - Nicolae Gheorghiu - ANDREAS

    Blestemul Romaniei. Guvernarile corupte, partidele parazitare

    De

    Editura

    De-a lungul timpului, inca de la aparitia omenirii, fiintele umane au fost preocupate neincetat de intelegerea rostului si rolului lor pe pamant, mai ales cand au observat ca in starea lor apar deosebiri esentiale. Multi…

    Pret:

    25
    18.75 LEI
  • Afacerea Ariane - Dinu Zamfirescu - VREMEA

    Afacerea Ariane

    De

    Editura

    Relatarile si dezvaluirile care urmeaza nu constituie decat o ancheta, as spune jurnalistica, facuta la treizeci de ani de la petrecerea faptelor. Fapte si desfasurari pe care le putem considera drept istorie. De ce atat…

    Pret:

    25 LEI
  • Noua ordine mondiala - Alexandru Grumaz - RAO

    Noua ordine mondiala

    De

    Editura

    Noua ordine mondiala. De la primavara araba la brexit Cartea realizeaza o analiza detaliata a marilor evenimente mondiale din ultimele decenii pentru a sublinia fragilitatea unei ordini mondiale. Prin argumente istorice bine documentate, autorul nu…

    Pret:

    55
    46.75 LEI
  • Istoria romanilor din Dacia traiana. Vol.3 - A.D. Xenopol - SAECULUM I.O.

    Istoria romanilor din Dacia traiana. Vol.3

    De

    Editura

    Deruland istoria propriu-zisa din “perioada eroica”, medievala, a romanilor, de la dinastia Negrilor Voievozi si pana la Petru Rares (in vol. II) si mai departe pana la Matei Basarab si Vasile Lupu (in vol. III),…

    Pret:

    73.5 LEI
  • 101 povesti vindecatoare pentru adulti - George W. Burns - TREI

    101 povesti vindecatoare pentru adulti

    De

    Editura

    101 povesti vindecatoare pentru adulti. Folosirea metaforelor in terapie Metaforele sunt recunoscute drept un element esential al artei comunicarii terapeutice eficiente. Dar cum sa spui povesti care sa capteze clientul in mod eficient? Unde sa…

    Pret:

    85 LEI