Acasa/

/

relatii publice turistice. note de curs

Autor:
relatii publice turistice. note de curs - emilian m. dobrescu, ionela pitea - -
Detalii:
Categorie
Editura
Autor

95.14

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
ISBN:
9786061188390
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Atunci când am început să răsfoiesc „Relatii publice turistice. Note de curs”, aveam așteptări destul de rezonabile, dar nu aveam nici cea mai mică idee cât de utilă și interesantă o să-mi fie această lectură. Cartea părea, din titlu, un fel de ghid pentru cei interesați de lumea turismului și a comunicării, și, sincer, nu mă așteptam să găsesc acolo atât de multe informații practice, explicate într-un mod clar și prietenos.

Ce m-a impresionat de la început a fost abordarea conversațională a subiectelor. În loc să fie doar o colecție de definiții și teorii, cartea pare să povestească despre ce înseamnă, de fapt, relațiile publice în turism, plină de exemple concrete, situații din viața reală și sfaturi utile. Mi-a fost mai ușor să înțeleg, de exemplu, cum trebuie să comunici eficient cu turiștii, sau ce înseamnă să construiești o imagine bună a unei destinații, fără să devină plictisitor.

Un alt lucru care mi-a plăcut mult e faptul că autorii au reușit să pună în lumină importanța comunicării în turism, nu doar teoretic, ci și din perspectiva practică. Mi-a plăcut să citesc despre modul în care se pot construi relații durabile cu publicul, despre strategii de promovare, dar și despre cum trebuie să te adaptezi mereu la schimbările din piață. Totodată, capitolele despre gestionarea crizelor sau despre comunicarea de după evenimente au arătat că, în turism, orice poate merge greșit, dar dacă știi să gestionezi situația, poți ieși cu fața curată și chiar mai apreciat.

Adesea, în alte cărți de specialitate, am simțit că vorbesc într-un șablon, dar aici totul a fost mai aproape de ceea ce trăiești zi de zi, mai uman și mai aplicabil. Mi-a plăcut să descopăr cum poate o simplă campanie de relații publice să facă diferența în succesul unui hotel sau al unei zone turistice, sau cum o comunicare corectă poate transforma percepția publicului despre un anumit loc. Pentru mine, a fost ca și cum aș fi avut un mentor personal, gata să-mi spună exact ce să fac și cum să gândesc.

Per total, dacă ești pasionat de turism, de comunicare sau chiar dacă vrei doar să înțelegi mai bine cum funcționează totul în jurul tău, această carte te va ajuta cu siguranță. Are un echilibru perfect între teorie și practică, și e scrisă într-un stil prietenos, de parcă ai asculta o conversație cu un specialist foarte deschis și accesibil. Cu siguranță, o să rămân cu multe idei și după ce o termini, și o recomand cu căldură oricui vrea să vadă cum se pot lega și îmbina relațiile cu cei din jur, fie că vorbim de turism sau de orice alt domeniu.

relatii publice turistice. note de curs
de

Descriere

relatii publice turistice. note de curs
de

Ar putea să îți placă și…

  • Marketingul simplificat - Donald Miller, J. J. Peterson - ACT SI POLITON

    Marketingul simplificat

    De

    Editura

    Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere/ Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business de Donald Miller si dr. J. J. Peterson este cartea care iti ofera…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Automatizarea clientilor - John Warrillow - ACT SI POLITON

    Automatizarea clientilor

    De

    Editura

    Automatizarea clientilor. Cum sa creezi o companie pe baza de abonament in orice domeniu. Editia 2 Automatizarea clientilor / The Automatic Customer de John Warrillow se adreseaza antreprenorilor si celor care doresc sa se alature…

    Pret:

    44.4 LEI
  • Tehnica operatiunilor de turism intern si international - Gabriela Stanciulescu, Olimpia State - C.H. BECK

    Tehnica operatiunilor de turism intern si international

    De

    Editura

    Cartea ofera cititorilor (studenti, masteranzi, doctoranzi care studiaza Administrarea Afacerilor in Turism, dar si practicienilor si tuturor celor implicati in turism) o combinatie echilibrata de aspecte teoretice si practice. Pentru lucratorul din turism (indiferent de…

    Pret:

    84.48
    80.26 LEI
  • Ghidul biroului de credit de la A la Z - Paula Raluca Ilie - LETRAS

    Ghidul biroului de credit de la A la Z

    De

    Editura

    Ghidul biroului de credit de la A la Z… sau cum sa corectezi istoricul negativ din Biroul de Credit Cuprins 1. Ce este Biroul de Credit? Cine il conduce? 2. Cum obtin raportul de la…

    Pret:

    33.84 LEI
  • Principii - Ray Dalio - ACT SI POLITON

    Principii

    De

    Editura

    Principii / Principles: Life and Work de Ray Dalio este exact genul acela de carte pe care o cauti mereu, dar o gasesti de prea putine ori, pe rafturile librariilor. O carte care iti propune…

    Pret:

    94.09 LEI
  • Bucuria afacerilor - Simone Milasas - FOR YOU

    Bucuria afacerilor

    De

    Editura

    Bucuria afacerilor. Si daca afacerile sunt aventura vietii? Bucuria afacerilor – Instrumente, relatari si sugestii practice pentru a-ti schimba afacerea intr-un mod diferit. Joy of Business/Bucuria afacerilor nu inseamna sa fii fericit in mod isteric….

    Pret:

    38
    30.4 LEI
  • Scara magica spre succes - Napoleon Hill - ACT SI POLITON

    Scara magica spre succes

    De

    Editura

    Scara magica spre succes / The Magic Ladder to Success de Napoleon Hill prezinta intr-o forma foarte condensata, toti cei saptesprezece factori care stau la baza filosofiei Legii succesului elaborate de autor. Filosofia respectiva reprezinta…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Ce mi-a soptit o vrabiuta - Biz Stone - PUBLICA

    Ce mi-a soptit o vrabiuta

    De

    Editura

    Ce mi-a soptit o vrabiuta. Confesiunile unei minti creative Plecand de la titlul de „Tocilar al anului”, conferit de revista GQ, si ajungand unul dintre cei mai influenti oameni din lume, conform revistei Time, Biz…

    Pret:

    49.9 LEI
  • Chemarea mall-ului - Paco Underhill - BRANDBUILDERS GRUP

    Chemarea mall-ului

    De

    Editura

    Chemarea mall-ului. Geografia shopping-ului In lucrarea Chemarea mall-ului, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut…

    Pret:

    40.74
    38.7 LEI
  • Bazele contabilitatii - Luminita Jalba - PRO UNIVERSITARIA

    Bazele contabilitatii

    De

    Editura

    Intr-un mediu economic si social in plina transformare, contabilitatea capata o semnificatie aparte pentru toti cei care doresc sa acceada la rationamentul contabilitatii. In lucrare sunt prezentate intr-o maniera didactica principiile teoretice, regulile si practicile…

    Pret:

    74.01
    62.91 LEI
  • Auditul performantei - Maricica Stoica - PRO UNIVERSITARIA

    Auditul performantei

    De

    Editura

    Auditul performantei. Solutie de implementare si consolidare a sustenabilitatii in societatea contemporana Evolutia economico-sociala, de mediu si morala a societatii contemporane a impus, pe fundalul unor evenimente si actiuni cu consecinte negative asupra Terrei si…

    Pret:

    26.43
    23.79 LEI
  • Analiza economica-financiara. Studii de caz. Teste grila - Nicoleta Cristina Matei - PRO UNIVERSITARIA

    Analiza economica-financiara. Studii de caz. Teste grila

    De

    Editura

    Analiza economica-financiara. Studii de caz. Teste grila. Editia a II-a Autori: Matei Nicoleta Cristina, Luminita Horhota, Marin Tole Lucrarea de fata este destinata atat studentilor, cat si managerilor si specialistilor in domeniul economic. Prin modul…

    Pret:

    31.62
    28.46 LEI
relatii publice turistice. note de curs
de