Acasa/

/

Revolutia marketingului contextual

Autor:
Revolutia marketingului contextual - Mathew Sweezey - PRESTIGE
Detalii:
Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti? Prin context. Suntem in mijlocul unei…
Categorie
Editura
Autor

74.01

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786303320434
Recenzii
5/5

Descriere

Revolutia marketingului contextual. Cum sa-i motivezi pe cumparatori in epoca mass-mediei infinite Intr-o lume caracterizata de zgomotul nelimitat al mass-mediei, oare cum ar putea afacerile sa ajunga la clienti?
Prin context. Suntem in mijlocul unei ample revolutii media.
Pentru prima data in istorie, oamenii obisnuiti din intreaga lume au puterea de a crea, distribui si consuma continut; si asta imediat, de oriunde s-ar afla, folosindu-si dispozitivele. Cresterea masiva in ceea ce priveste „zgomotul” creat de acesti consumatori si de dispozitivele lor creeaza o situatie complet noua ce face ca marketingul conventional sa para invechit.
Dar chiar si asa, nenumarate companii si structuri de marketing continua sa se bazeze pe modelele traditionale, considerand ca actiunile lor vor domina clientii. Si nu fac altceva decat sa se insele.
In aceasta carte, deopotriva provocatoare si practica, Mathew Sweezey, expert Salesforce, subliniaza intr-un mod indraznet noua era a „mass-mediei infinite” si pune o intrebare inteleapta: Intr-o lume in transformare, in care clientii isi construiesc propriile experiente, care este cheia de a trece peste acest obstacol si de a-i motiva sa cumpere? Este contextul – legatura stransa dintre dorintele individuale imediate ale consumatorului si experientele pe care un brand le creeaza pentru a le indeplini.
Bazandu-se pe cercetari noi si analize privind psihologia consumatorului, Sweezey defineste cinci elemente-cheie ale contextului. Experientele clientilor trebuie sa fie: • Disponibile: Cum sa ajuti oamenii sa obtina valoarea pe care o cauta in acel moment.
• Permise: Cum sa le oferi oamenilor ceea ce au cerut, in conditiile lor. • Personale: Trecerea de la cat de personala este o experienta la cat de personal o poti livra.
• Autentice: Cum sa combini vocea, empatia si conventiile brandului. • Practice: Cum sa creezi o legatura puternica cu brandul, dincolo de produs.
O analiza profunda, actualizata si practica despre cum functioneaza marketingul in prezent. – Seth Godin , autor, This is Marketing Daca sunteti in cautarea unei carti ce contine diagrame cu rate de conversie, palnii de vanzare si tabele cu rentabilitatea investitiilor, atunci nu ati gasit ceea ce cautati.
Sweezey revine la aspectele asupra carora ar fi trebuit sa ne concentram pana acum: comportamentul uman, de ce consumatorii iau deciziile pe care le iau si de ce contextul conteaza mai mult ca niciodata. – Geoffrey Colon , Seful departamentului Brand Studio, Microsoft Advertising; autor, Disruptive Marketing Prin Revolutia marketingului contextual, Mathew Sweezey ofera o harta a modului in care putem sa-i deservim pe consumatorii curenti inundati de media, in momentele care conteaza.
Aceasta carte ar trebui sa fie o lectura obligatorie pentru brandurile din categoria de top, scolile de business si membrii conducerii superioare ai companiilor de pretutindeni. Atat de fundamentala este!
– Jeffrey K. Rohrs , autor, Audience Noii lideri de piata nu vor fi comercianti sau marci, ci clienti.
Comerciantii care vor sa urmeze exemplul clientilor lor trebuie sa inceapa cu aceasta carte. – Doc Searls , autor, The Intention Economy ; coautor, The Cluetrain Manifesto Daca recunoasteti si acceptati ca marketingul s-a transformat, ati parcurs deja jumatate din drum.
Aceasta carte va va ajuta sa parcurgeti restul drumului, sprijinindu-va sa decideti ce sa faceti in aceasta privinta. Sfaturi practice de la un practicant din lumea reala.
– Dharmesh Shah , cofondator si CTO, HubSpot Sweezey ofera un set de strategii detaliate despre cum sa faci marketing modern, de la modul in care brandul si publicitatea trebuie sa se schimbe in era digitala pana la integrarea profunda a tehnologiei si a datelor care sa permita o scalare. Cumparati cate un exemplar pentru fiecare membru al echipei de marketing pentru a va transforma relatia cu clientii.
– Charlene Li , fondator si analist senior, Altimeter, Prophet Company; autor de bestseller conform New York Times, The Disruption Mindset

Revolutia marketingului contextual
de

Ar putea să îți placă și…

  • Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni - Tincuta Gudana Vrabie - C.H. BECK

    Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni

    De

    Editura

    Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat…

    Pret:

    63.33
    60.16 LEI
  • Elemente de e-guvernare Ed.2 - Catalin Vrabie - PRO UNIVERSITARIA

    Elemente de e-guvernare Ed.2

    De

    Editura

    E-guvernarea, recunoscuta si sub denumirea de e-gov sau e-administratie, reprezinta o provocare semnificativa si, posibil, cea mai captivanta pentru Administratia Publica la nivel global. Este o sarcina complexa sa transpun in paginile acestei lucrari intregul…

    Pret:

    40.18
    36.16 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.3 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.3

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 3 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 17 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    23.25
    18.6 LEI
  • Performanta sub presiune - Hendrie Weisinger, J.P. Pawliw-Fry - ACT SI POLITON

    Performanta sub presiune

    De

    Editura

    Performanta sub presiune: Stiinta de a fi la inaltime atunci cand conteaza/ Performing under Pressure de Dr. Hendrie Weisinger si Dr. J.P. Pawliw-Fry este un raspuns elaborat la intrebarea: Cum se comporta oamenii in situatii…

    Pret:

    61.32 LEI
  • Dupa globalizare - Andrei Marga - METEOR PRESS

    Dupa globalizare

    De

    Editura

    Venita din economie, globalizarea nu s-a redus la economie. Ea a antrenat, in virtutea unor legaturi launtrice, tot mai multe domenii. Comunicatiile, cercetarea stiintifica, educatia au fost printre primele. Nici astazi nu s-a atins globalizarea…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Liderul generos - Bob Burg, John David Mann - ACT SI POLITON

    Liderul generos

    De

    Editura

    Liderul generos: O poveste despre ceea ce conteaza cu adevarat in afaceri / The Go-Giver Leader: A Little Story About What Matters Most in Business de Bob Burg si John David Mann este o poveste…

    Pret:

    40.18 LEI
  • Coaching transformational - Marcia Reynolds - BMI

    Coaching transformational

    De

    Editura

    Coaching transformational. Insoteste omul, nu problema – Un ghid al investigarii reflexive Dr. Marcia Reynolds ia ceea ce poate parea descurajant atat pentru coachi in curs de dezvoltare, cat si pentru cei cu experienta si…

    Pret:

    47.58 LEI
  • Amazon descatusat - Brad Stone - PUBLICA

    Amazon descatusat

    De

    Editura

    In urma cu aproape zece ani, Brad Stone, jurnalistul de la Bloomberg, a surprins ascensiunea Amazon, un pionier de pe internet care schimba discret felul in care faceam cumparaturi online, in bestsellerul sau Jeff Bezos…

    Pret:

    89.86 LEI
  • Buget si trezorerie publica - Tatiana Mosteanu - UNIVERSITARA

    Buget si trezorerie publica

    De

    Editura

    Lucrarea Buget si trezorerie publica ajunsa la editia a 3-a se adreseaza studentilor facultatilor din domeniul economic si tuturor celor interesati de acest domeniu. Autori: Tatiana Mosteanu (Coordonator), Mariana Vuta, Emilia Mioara Campeanu, Delia Florina…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Mina de cascaval - William Cottringer - AMALTEA

    Mina de cascaval

    De

    Editura

    Este povestea aproape adevarata a doua pisicute siameze rautacioase si a doi soricei inteligenti care au incheiat un parteneriat inedit, ce a dus la crearea unei conspiratii existentiale. Planul lor secret se constituia din ideea…

    Pret:

    14.26
    13.55 LEI
  • Servant leadership in actiune. Cum sa ajungeti la relatii si rezultate execelente

    De

    Editura

    Cu totii am observat efectele negative provocate in toate sferele societatii de liderii care au in vedere doar propriile interese. Nu de putine ori, intreaga organizatie are de suferit. Totusi, acum exista o alta cale:…

    Pret:

    39.01 LEI
  • Manualul consultantului in cariera. Caiet de exercitii - Andreea Szilagyi - INSTITUTUL EUROPEAN

    Manualul consultantului in cariera. Caiet de exercitii

    De

    Editura

    Din cuprins: • Introducere in domeniul dezvoltarii carierei • Abilitati de sprijin si comunicare in consiliere • Procesul de evaluare in consilierea in cariera • Procesul de interventie in cariera • Aspecte particulare in procesul…

    Pret:

    57.09 LEI
Revolutia marketingului contextual
de