People don’t buy for logical reasons. They buy for emotional reasons.
– Zig Ziglar Vanzarile fac parte din viata noastra de zi cu zi, a tuturor, indiferent de profesie, rasa, culoare sau credinta. Vanzarile sunt, de fapt, o convingere personala, un transfer reciproc de emotii care stau la baza convingerilor noastre personale si care sunt transformate in actiuni.
Actiuni de a cumpara produse sau servicii care sa ne faca mai frumosi, mai destepti, mai atragatori sau mai puternici. Vanzarea este un JOC!
Un joc in care cei mai buni ”vanzatori” ajung sa stapaneasca lumea, sa devina eroii propriilor vieti, prin prisma convingerii ”clientilor”, fiind definiti de un mix perfect de ”vanator” si ”fermier”, cu o atitudine de invingator si un nivel ridicat de inteligenta emotionala. Intotdeauna, altruisti si dispusi in a le indeplini nevoile clientilor, obiectivul principal fiind vanzarea de: incredere, siguranta, control, valoare.
Simte, transmite si vinde ”emotie”!
Diakrisis . Yearbook of Theology and Philosophy Vol.1: Immanence and Transcendence Din cuprins: • Immanence… Vezi produsul >>
La Santa Trinita nella pittura italiana dal Trecento al Seicento. Sfanta Treime in pictura italiana… Vezi produsul >>
Ignoranta emotionala. Stiinta din spatele a ceea ce simtim si motivele care stau la baza… Vezi produsul >>
Indumnezeirea persoanei. Revelatia sacrului in traditiile monoteiste: O hermeneutica a teologiei comparate Indumnezeirea nu este… Vezi produsul >>
Gresia albastra (roman holografic) Volumul intai ...E un text incitant, paradoxal, copiind o realitate posibila… Vezi produsul >>
Biologie. Manual pentru clasa a VIII-a Acest manual scolar este aprobat prin Ordinul Ministrului Educatiei… Vezi produsul >>