Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX

Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX - Ion Gh. Stanciu - INSTITUTUL EUROPEAN
Detalii:
Educatia este un proces de dezvoltare si de formare a fiintei umane, in sensul ca fiecare om isi insuseste valorile sociale ale unui anumit spatiu si timp istoric, dar, asimilind aceste valori, fiecare isi dezvolta…

45

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2006
ISBN:
9789736114304
Recenzii
5/5

Descriere

Educatia este un proces de dezvoltare si de formare a fiintei umane, in sensul ca fiecare om isi insuseste valorile sociale ale unui anumit spatiu si timp istoric, dar, asimilind aceste valori, fiecare isi dezvolta propria personalitate, fiecare invata sa devina el insusi, invata sa fie el insusi. O astfel de intelegere a devenirii fiintei umane presupune in procesul educational un echilibru intre socializare si personalizare, intre libertatea de manifestare a copilului si activitatea de conducere a educatorului.
Acest volum poate fi raportat la realizarile de virf, confirmate in literatura de specialitate, nationala si universala, la limita metodologica dintre istoria pedagogiei, teoria educatiei si pedagogia comparata. Din cuprins: • Primele semne ale unor schimbari ce urmau sa apara in educatie; • Aspiratia spre stiintifizare a pedagogiei; • „Educatia noua” – o „revolutie coperniciana” in pedagogie; • Scoala si pedagogia romaneasca la inceput de secol; • Organizarea ivatamantului in perioada interbelica; • Interpretari.

Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX
de

Ar putea să îți placă și…

Exit mobile version