Acasa/

/

Secretele negocierii in afaceri

Autor:
Secretele negocierii in afaceri - Cristian Cojocaru - EVRIKA
Detalii:
Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important…
Categorie
Editura
Autor

27.92

34.9
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786306536054
Recenzii
5/5

Descriere

Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi.
Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important decat castigul sau pierderea este sa intelegem ca, daca vrem sa obtinem ceva de la cineva, vom intra intr-un proces de negociere.
Cred ca, dincolo de obiectivele si de motivul sau motivele pentru care intram intr‑o negociere, exista intotdeauna un scop fundamental legat de procesul negocierii: construirea unui parteneriat. Cei care se asaza la masa tratativelor sunt parteneri de negociere, nu adversari.
Constructia unui parteneriat este cheia de bolta pentru desfasurarea cu succes a unei negocieri. Chiar daca folosim tactici de influentare sau, in unele cazuri, chiar de intimidare, asta nu are de-a face cu partenerul de negociere, ci doar cu obiectul acesteia.
Acesta este principalul motiv pentru, pe parcursul acestei carti, ma refer la reprezentantii partilor care negociaza folosind termenul de „parteneri“. Pentru ca, chiar daca in realitate nu prea exista situatii in care negocierea se incheie cu impartirea egala a castigului (vestitul concept win-win), pentru o relatie de afaceri de durata, este preferabil ca fiecare partener sa-si atinga macar o parte dintre obiectivele negocierii, lucru la care se ajunge prin concesii reciproce.

Secretele negocierii in afaceri
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cum sa gandesti ca un antreprenor - Daniel Smith - FOR YOU

    Cum sa gandesti ca un antreprenor

    De

    Editura

    Invata cum sa gandesti ca cele mai bune minti din domeniul afacerilor! Cartea Cum sa gandesti ca un antreprenor iti arata si iti explica de ce au avut succes diversi intreprinzatori, de la Andrew Carnegie…

    Pret:

    38 LEI
  • Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri - Marius Ghenea - EVRIKA

    Antreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri

    De

    Editura

    A ntreprenoriat. Drumul de la idei catre oportunitati si succes in afaceri. Editie aniversara 2011-2021 Cu peste 60.000 de exemplare vandute, bestseller-ul scris de Marius Ghenea este prima carte despre antreprenoriat scrisa de un antreprenor roman,…

    Pret:

    69
    55.2 LEI
  • Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei - Dave Lakhani - AMALTEA

    Persuasiunea, arta de a obtine ceea ce vrei

    De

    Editura

    Persuasiunea este o abilitate necesara atat in vanzari, cat si in actiunile din viata de zi cu zi. Stii probabil cum sa vinzi, dar nimeni nu te-a invatat cum sa convingi. In aceasta carte, Dave…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Umanocratia. Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor - Gary Hamel, Michele Zanini - ACT SI POLITON

    Umanocratia. Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor

    De

    Editura

    Umanocratia: Creeaza organizatii minunate precum oamenii din cadrul lor/ Humanocracy: Creating Organizations as Amazing as the People Inside Them de Gary Hamel si Michele Zanini este o analiza exhaustiva care scoate in evidenta disfunctionalitatile birocratiei…

    Pret:

    59 LEI
  • Vand orice, oricand, oricui - Adrian M. Cioroianu - EVRIKA

    Vand orice, oricand, oricui

    De

    Editura

    Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B? Editie revazuta „Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina”, imi spune secretara de la Casa Studentilor. Sa-mi trag una, asta e! Alerg…

    Pret:

    44.9
    35.92 LEI
  • Economie politica - Tiberiu Brailean, Aurelian P. Plopeanu - INSTITUTUL EUROPEAN

    Economie politica

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Clarificari notionale si metodologice ◊ Sisteme economice ◊ Productie, repartitie, schimb si consum ◊ Eficienta, productivitate si rentabilitate economica ◊ Inflatia ◊ Economia bunastarii si alegerilor colective ◊ Cresterea si dezvoltarea economica….

    Pret:

    56.83 LEI
  • Managementul activitatii sportive si gestionarea evenimentelor sportive - Mariana Ciuvica-Enusi - PRO UNIVERSITARIA

    Managementul activitatii sportive si gestionarea evenimentelor sportive

    De

    Editura

    Managementul activitatii sportive si gestionarea evenimentelor sportive – va indruma si va introduce in lumea fascinanta a managementului activitatii sportive si in gestionarea evenimentelor sportive de performanta. Aceasta carte isi propune sa fie o resursa…

    Pret:

    49 LEI
  • Ghid de testare a cunostintelor macroeconomice de baza - Oana Simona Caraman-Hudea - PRO UNIVERSITARIA

    Ghid de testare a cunostintelor macroeconomice de baza

    De

    Editura

    Prezentul ghid reprezinta un instrument util tuturor celor ce doresc sa asimileze cunostinte macroeconomice de baza prin prima testarii progresive, precum si celor ce urmaresc sa isi testeze cunostintele deja acumulate in acest sens. Lucrarea,…

    Pret:

    24
    22.32 LEI
  • Cele 17 legi ale muncii in echipa - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 17 legi ale muncii in echipa

    De

    Editura

    Fiecare dintre noi face parte dintr-o echipa. Daca sunteti casatorit, dvs. si partenerul dvs. formati o echipa. Daca sunteti angajat al unei organizatii, dvs. si colegii dvs. formati o echipa. Daca va dedicati unei organizatii…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Branding on the Eastern Front - Aneta Bogdan - ANETA BOGDAN

    Branding on the Eastern Front

    De

    Editura

    Branding on the Eastern Front. The Quest of a Brand Consultant in the New Europe Editia internationala (in limba engleza) a cartii Branding pe frontul de Est cuprinde inside stories din culisele luptei pentru reputatie…

    Pret:

    59.9 LEI
  • Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing. Practici si studii de caz

    De

    Editura

    Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…

    Pret:

    32 LEI
  • Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China - Robert Maftei - PRO UNIVERSITARIA

    Tranzitie si criza. Analiza comparativa intre tarile Central-Europene si China

    De

    Editura

    Lucrarea analizeaza tranzitia economica dupa sfarsitul regimurilor comuniste in Europa Centrala si de Est in comparatie cu parcursul Chinei. Se poate mentiona faptul ca tranzitia economica a fost influentata de factori precum conditiile initiale, capacitatea…

    Pret:

    57 LEI