Acasa/

/

Semnificativ. Povestea ideilor care isi iau zborul

Autor:
Semnificativ. Povestea ideilor care isi iau zborul - Bernadette Jiwa - SPANDUGINO
Detalii:
Intr-o lume aflata sub semnul unor necontenite reconfigurari datorate ideilor inovatoare, oamenii isi doresc, mai mult decat 0ricand, ca asteptarile si aspiratiile lor sa fie observate si intelese de catre antreprenori. Dincolo de profit si…
Categorie
Editura
Autor

20

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786068944647
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Cartea „Semnificativ. Povestea ideilor care isi iau zborul” de Bernadette Jiwa m-a surprins plăcut prin modul în care abordează relația dintre idei și impactul lor real în viețile noastre. De fiecare dată când prind o copie, parcă pot auzi un dialog sincer cu autorul, pentru că modul de gândire prezentat aici e atât de accesibil, încât pare că vorbim despre propriile experiențe și despre cum putem da sens acțiunilor noastre. Jiwa ne amintește că dincolo de toate tacticile și strategiile de marketing, ceea ce contează cu adevărat e acea poveste autentică care rezonează cu sufletul consumatorilor.

Mi-a plăcut cum autorul evidențiază importanța de a înțelege nu doar ce doresc clienții, ci și de ce au nevoie de anumite produse sau servicii pentru a-și face viața mai bună. Într-o lume în care totul se schimbă rapid, iar digitalul devorează tot mai mult spațiu, această perspectivă umană și profundă devine vitală pentru orice companie ce vrea să reușească cu adevărat. Cartea îți arată că succesul nu vine doar din idei banale sau rapide, ci din povești convingătoare și autentice, care dau sens și valorează mai mult decât o simplă vânzare.

Ce mi s-a părut cu adevărat inspirant a fost modul în care Jiwa vorbește despre crearea de experiențe. Nu e vorba întotdeauna despre produse inovatoare, ci despre modul în care acestea pot deveni parte din ritmul zilnic al oamenilor. Cum poți transforma o simplă achiziție într-un moment de fericire, aducând un strop de semnificație în rutina cotidiană? Asta m-a făcut să reflectez mai mult asupra adevăratului scop al oricărei afaceri, pentru că la sfârșitul zilei, oamenii își doresc să fie auziți și înțeleși cu adevărat.

De asemenea, cartea ne amintește că în era digitală, a pune suflet în tot ceea ce creezi este mai important ca niciodată. Ideile trebuie să păstreze o proapătete, să fie pline de valoare și să răspundă nevoilor reale ale celor care le vor folosi. Bernadette Jiwa reușește să facă un echilibru frumos între storytelling, marketing și valoare umană, și te face să înțelegi că, dincolo de strategie, totul pleacă de la povestea pe care o spui și de la semnificația pe care o creezi în viețile altora.

Mi-a plăcut enorm această lectură, pentru că m-a întors la esența ce înseamnă să creezi cu adevărat ceva valoros. Nu e vorba doar despre idei strălucite, ci despre foarte mult suflet și despre a înțelege ce contează cu adevărat pentru oameni. E o carte care te inspiră, care te provoacă să gândești altfel și să pui mai mult suflet în ceea ce faci. Dacă vrei să înțelegi cum să faci diferența cu adevărat în lumea marketingului și a afacerilor, această carte e o lectură obligatorie.

Semnificativ. Povestea ideilor care isi iau zborul
de

Descriere

Intr-o lume aflata sub semnul unor necontenite reconfigurari datorate ideilor inovatoare, oamenii isi doresc, mai mult decat 0ricand, ca asteptarile si aspiratiile lor sa fie observate si intelese de catre antreprenori. Dincolo de profit si de rezultatele imediate, companiile de succes investesc astazi timp si resurse pentru a oferi un nou tip de relevanta produselor create, astfel incat acestea sa devina o parte semnificativa din experientele personale si ritualurile cotidiene ale cumparatorilor, daruindu-le momente de autentica fericire.
Modelul de strategie a povestii, prezentat de Bernadette Jiwa in volumul de fata, demonstreaza ca intelegerea profunda a perspectivei clientului, prin filtrul exigentei si al valorilor durabile, este la fel de importanta precum tehnicile de marketing, deoarece permite crearea unor produse si servicii de calitate superioara. In contextul in care spatiul digital ocupa un loc tot mai vizibil in siajul realitatii, orice parcurs de inovare trebuie sa aduca o schimbare benefica in lume.
Cea mai importanta cartea a anului pentru manageri. – Seth Godin Traducere din limba engleza de Crenguta Nicolae.

Semnificativ. Povestea ideilor care isi iau zborul
de

Ar putea să îți placă și…

  • Bani. O poveste a omenirii - David McWilliams - PUBLICA

    Bani. O poveste a omenirii

    De

    Editura

    Banii. Sunt al cincilea element, fara de care omenirii i-ar fi greu sa supravietuiasca. Acum, economistul mondial David McWilliams a scris o carte surprinzatoare, care exploreaza relatia noastra cu banii si modul in care sustin…

    Pret:

    79.29 LEI
  • Vinde orice - Oren Klaff - AMSTA PUBLISHING

    Vinde orice

    De

    Editura

    Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau…

    Pret:

    42.3
    40.18 LEI
  • Primele 90 de zile. Strategii pentru liderii viitorului - Michael D. Watkins - GLOBO

    Primele 90 de zile. Strategii pentru liderii viitorului

    De

    Editura

    Intr-o era in care joburile de azi s-ar putea sa nu mai existe maine, aceasta carte iti ofera abilitatea de a folosi schimbarile in avantajul tau. Fie ca Inteligenta Artificiala transforma industria ta, fie ca…

    Pret:

    58.04 LEI
  • Dezvoltarea economica a Chinei si implicatiile in lume - Cai Fang - IDEEA EUROPEANA

    Dezvoltarea economica a Chinei si implicatiile in lume

    De

    Editura

    Desi a luat parte la runda precedenta de globalizare economica, China nu este un factor de decizie. In noua runda anticipata de globalizare, China trebuie si va juca un rol de conducere mai important, devenind…

    Pret:

    99.9 LEI
  • Big data - Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier - ACT SI POLITON

    Big data

    De

    Editura

    Big data: o revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim Big Data: O revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim / Big Data: A Revolution That Will…

    Pret:

    46.51 LEI
  • Chestionare eficiente pentru angajati - Alec Levenson - ANTET REVOLUTION

    Chestionare eficiente pentru angajati

    De

    Editura

    Chestionarele mai scurte sunt mai usor de completat si au rate de raspuns mai mari, astfel ca datele sunt mai reprezentative si mai precise. Ele sunt intampinate cu mai putine reactii nefavorabile din partea factorilor…

    Pret:

    25
    23.75 LEI
  • Supertehnici de comunicare - Alan C. Fox - CURTEA VECHE

    Supertehnici de comunicare

    De

    Editura

    Alan C. Fox considera ca a avut parte de mai multe vieti pe parcursul ultimilor 75 de ani. A obtinut diplome universitare in contabilitate, drept, educatie si scriere profesionista. A fost supervizor financiar pentru o…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
  • Reinventarea Romaniei 2025-2028 - Dragos Petrescu - LITERA

    Reinventarea Romaniei 2025-2028

    De

    Editura

    Reinventarea Romaniei 2025-2028. Strategia de crestere economica si siguranta nationala Dragos Petrescu, antreprenor, doctor in stiinte aerospatiale, s-a nascut in localitatea Padina din judetul Buzau. A urmat Liceul „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Buzau si a…

    Pret:

    74.99
    56.24 LEI
  • O lume de vanzare. Despre bani, putere si traderii resurselor - Javier Blas, Jack Farchy - PILOTBOOKS

    O lume de vanzare. Despre bani, putere si traderii resurselor

    De

    Editura

    O lume de vanzare arunca o privire asupra unuia dintre subiectele cele mai putin analizate ale economiei mondiale: traderii miliardari de marfuri care cumpara, stocheaza si vand resursele Pamantului. Este povestea felului in care o…

    Pret:

    68.71 LEI
  • Puterea aprecierii - Mike Robbins - AMSTA PUBLISHING

    Puterea aprecierii

    De

    Editura

    Puterea aprecierii. Concentraza-te pe lucrurile bune Mike Robbins, autorul acestei lucrari, ne explica modul in care un simplu act de recunostinta ne poate schimba intreaga viata. Traim intr-o cultura care se axeaza pe „lucrurile rele”….

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Coaching in organizatii. Instrumente si tehnici - Perry Zeus, Suzanne Skiffington - CODECS

    Coaching in organizatii. Instrumente si tehnici

    De

    Editura

    Coachingul este o activitate in rapida expansiune, fiind depasita in SUA doar de industria IT. Coachingul este recunoscut ca modalitate de a-i asigura organizatiei succesul pe termen lung, cautand solutii prin dialog si prin analiza…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Principiul lui Peter - Laurence J. Peter, Raymond Hull - ACT SI POLITON

    Principiul lui Peter

    De

    Editura

    In 1969 Laurence J. Peter a creat un fenomen cultural cu nemaipomenitul, mediatizatul, amuzantul sau tratat despre afaceri si viata – Principiul lui Peter (Peter Principle). Cuvintele si teoriile sale sunt la fel de valabile…

    Pret:

    28.54 LEI
Semnificativ. Povestea ideilor care isi iau zborul
de