Acasa/

/

Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori

Autor:
Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori - Laurence O'Bryan - TRITONIC
Detalii:
Social Media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori. Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa! Sunt si profesor de digital marketing, creator de…
Categorie
Editura
Autor

24.31

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2015
ISBN:
9786067490749
Recenzii
5/5

Recenzia noastra

Cartea „Social media. Sunt dinamita!” scrisă de Laurence O’Bryan e exact acel tip de ghid practic care te face să te simți ca și cum ai avea un prieten de încredere care îți povestește din poveștile lui despre cum să folosești social media pentru a-ți crește vânzările și a ieși în evidență. Ce mi-a plăcut cel mai mult e faptul că nu e plină de jargon complicat sau teorii greu de pus în practică, ci e foarte directă și plină de exemple și sfaturi simple, dar eficiente. Partea asta m-a făcut să parcurg cartea cu entuziasm, pentru că, sincer, ai nevoie de ghiduri care să te ajute să faci pași mici și siguri în lumea asta agitată a social media. Autorul, Laurence, pare să fie foarte pasionat de ceea ce face, și se simte clar că din experiența lui a înțeles cât de important este să folosești social media ca o armă puternică, dar totodată trebuie să știi cum și când să o folosești ca să nu devii doar un zgomot de fond. Mi-a plăcut modul sincer în care povestește despre începuturile lui, despre greșelile făcute și despre revelațiile pe care le-a avut în timpul călătoriei lui digitale. Îți transmită că nu trebuie să ai teama de social media, ci trebuie să știi să o folosești ca pe o unealtă pentru a-ți atinge obiectivele. Ce m-a impresionat a fost optimismul cu care vorbește despre tehnologie: el crede cu tărie că social media are o putere imensă, ca o bombă de energie pozitivă dacă știi cum să o manevrezi. Și, sincer, asta te face să te simți mai încrezător în tine, mai gata să iei inițiativa. Dacă cineva se simte blocat sau speriat de toate schimbările din online, această carte e ca o gură de aer proaspăt – îți oferă unelte și tehnici concrete ca să avansezi fără frică. Tot ce îți rămâne de făcut e să fii dispus să încerci și să te lași purtat de valul social media. În final, nu e doar o carte de teorie, ci un ghid practic și prietenos, care te face să te simți că poți face diferența.

Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori
de

Descriere

Social Media. Sunt dinamita!
Ghid practic pentru autori. Cum sa vinzi mai mult si sa te faci remarcat folosind cel mai modern mijloc de comunicare in masa!
Sunt si profesor de digital marketing, creator de cursuri. Un optimist, increzator in puterea tehnologiei.
M-a ajutat sa creez o viata buna pentru mine si familia mea asa cum a ajutat milioane de alti oameni de pretutindeni, timp de mai bine de 25 de ani, sa treaca cu bine prin trei recesiuni si o depresiune economica.Nu cred ca se va opri acum.Social media au puterea unui explozibil precum sunt dinamita! Daca va simtiti blocati in vreun fel, folositi tehnicile si uneltele prezentate in aceasta carte pentru a avansa.M-am avantat in social media fara sa le cunosc secretele.Fiecare dintre capitolele acestei carti a fost o revelatie.

Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori
de

Ar putea să îți placă și…

  • Contabilitatea fuziunilor si a regruparilor de entitati economice - Gabriela Anghel - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitatea fuziunilor si a regruparilor de entitati economice

    De

    Editura

    Regruparea entitatilor economice si fuziunile au avut si continua sa aiba un impact asupra economiei in multe moduri. Fuziunile consolideaza doua sau mai multe entitati puternice, eliminand in acelasi timp societatile slabe. Regruparea impune retehnologizarea…

    Pret:

    70.83
    60.21 LEI
  • Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing - Simona Gabriela Buzatu - PAGINARIUM

    Brand. Jocul antreprenorial la alt nivel. Teorie si practica in marketing

    De

    Editura

    B RAND. Jocul antreprenorial la alt nivel a fost scrisa din necesitate, fiind primul ghidcomplet in limba romana despre branding, dedicat antreprenorilor romani si pasionatilor demarketing. Cartea trateaza subiectul brandului de la A-Z, pornind de…

    Pret:

    83.52 LEI
  • Banii. Stapaneste jocul Ed.2 - Tony Robbins - ACT SI POLITON

    Banii. Stapaneste jocul Ed.2

    De

    Editura

    Banii. Stapaneste jocul. 7 Pasi simpli spre libertate financiara Banii. Stapaneste jocul. 7 Pasi simpli spre libertate financiara / Money. Master the Game de Tony Robbins este un ghid care se adreseaza tuturor celor care…

    Pret:

    93.03 LEI
  • The Lean Startup - Eric Ries - PUBLICA

    The Lean Startup

    De

    Editura

    The Lean Startup. Cum antreprenorii din ziua de azi se folosesc de inovatia continua pentru a crea afaceri de succes Aceasta este o carte pentru antreprenori si viitori antreprenori. Cele cinci principii ale Lean Startup,…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
  • Resurse si destinatii turistice in Romania - Nicolae Neacsu, Andreea Baltaretu - UNIVERSITARA

    Resurse si destinatii turistice in Romania

    De

    Editura

    Prin continutul si structurarea sa, prin bogata documentare privind resursele si destinatiile turistice din Romania, cartea, se adreseaza invatamantului universitar si liceal de specialitate (geografie, economie si servicii, turism, relatii internationale etc.), masteranzilor in domeniul…

    Pret:

    84.58
    80.35 LEI
  • Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale - Dragos-Daniel Ilinca - TRITONIC

    Parteneriatul NATO-UE. Abordari conceptuale si concretizari operationale

    De

    Editura

    Definirea si structurarea relatiei de cooperare intre NATO si UE reprezinta elemente esentiale ale oricarui studiu privind evolutiile mediului de securitate international din ultimele decenii. Procesele asociate celor doua dimensiuni au evoluat gradual catre o…

    Pret:

    34.89 LEI
  • Cand cumparatorul spune nu - Tom Hopkins, Ben Katt - BUSINESS TECH

    Cand cumparatorul spune nu

    De

    Editura

    Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce…

    Pret:

    52.75
    50.11 LEI
  • Investitiile straine directe (ISD) - Liviu C. Andrei, Dalina Andrei - PRO UNIVERSITARIA

    Investitiile straine directe (ISD)

    De

    Editura

    Investitiile straine directe (ISD). Detectarea fluxurilor ISD la nivel mondial. Foreign direct investments. Flows detected world-wide Editie: Bilingva. Romana-engleza Revenim la aspiratia unui tablou al fluxurilor de capital la nivel mondial intr-o serie de lucrari…

    Pret:

    27.49
    23.37 LEI
  • Ghid simplificat si actualizat pentru aplicarea TVA - Virginia Greceanu-Cocos - -

    Ghid simplificat si actualizat pentru aplicarea TVA

    De

    Editura

    Lucrarea Ghid simplificat si actualizat pentru aplicarea TVA este o lucrare destinata tuturor contribuabililor care desfasoara o activitate economica si in aceasta calitate sunt obilgati sa cunoasca legislatia fiscala cu privire la TVA si sa…

    Pret:

    31.72
    26.96 LEI
  • Factorul impuls - Nick Tasler - AMALTEA

    Factorul impuls

    De

    Editura

    In lucrarea Factorul Impuls, Nick Tasler transforma un concept greu de inteles intr-o uimitoare explorare a felului in care functionam si actionam. Din povestile extraordinare pe care le relateaza, el scoate la lumina rolul avut…

    Pret:

    30.56
    29.03 LEI
  • Presentation Zen - Garr Reynolds - PUBLICA

    Presentation Zen

    De

    Editura

    Presentation Zen.Idei simple despre designul si sustinerea prezentarilor.Editia a II-a Garr Reynolds, autorul bestsellerului despre designul si sustinerea prezentarilor, cu peste 150 000 de copii vandute, se intoarce cu editia revizuita a cartii sale clasice,…

    Pret:

    125.8
    100.64 LEI
  • Manual de branding personal - Dan Schawbel - AMALTEA

    Manual de branding personal

    De

    Editura

    Imaginea pe care o ai, abilitatile pe care le-ai dobandit si reputatia transmit celor din jur o poveste. A ta personala. Care este brandul tau? Cum te percep colegii? Dar sefii sau partenerii de afaceri?…

    Pret:

    44.4
    42.18 LEI
Social media. Sunt dinamita! Ghid practic pentru autori
de