Acasa/

/

Startup in Est

Autor:
Startup in Est - Mircea Luncan, Kaloian Kirilov - TRITONIC
Detalii:
Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani….
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786067495409
Recenzii
5/5

Descriere

Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile?
Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani. Rata esecului este atat de mare incat ai mai multe sanse de a castiga intr-un cazinou.
In ciuda acestor statistici, majoritatea fondatorilor nu sunt ingrijorati de sansele lor de a reusi. Din ce in ce mai multi oameni sunt pregatiti si incearca sa-si lanseze propriile lor startupuri.
Evident, toata lumea crede ca va fi printre cei 10% care vor reusi. (…) Ca sa fiu sincer, exista nenumarate informatii in zilele noastre despre startupuri.(…) Cu toate acestea, majoritatea acestor surse scriu despre marile exemple de startupuri deja de succes.
Majoritatea isi au radacinile in SUA si au fost lansate acum 15-20 de ani. In zilele noastre, mediul este complet diferit.
Era un ceva sa creezi Facebook si LinkedIn in 2003 si este ceva complet diferit sa creezi o alta platforma sociala in 2020. Acum un fondator care isi incearca norocul cu o platforma de social media, trebuie intai sa scoata oamenii din Facebook si LinkedIn.
Nu e cea mai usoara misiune. Pe de alta parte, nu sunt sigur nici ca sfaturile pe care le puteti primi de la Mark Zuckerberg sunt cele mai bune sfaturi pentru startupul tau.
Si nu spun asta pentru ca nu-si cunoaste jocul, dimpotriva, dar perspectiva lui este complet diferita si dintr-un interval de timp diferit. Cred cu adevarat in modelul de invatare peertopeer (de la egal la egal) si ca poti invata cel mai bine de la oamenii din jurul tau.
Persoana de langa mine, care isi rezolva problemele din propriul sau proiect, cel mai probabil imi poate oferi un sfat mai bun decat Mark Zuckerberg pentru ca suntem cumva in aceeasi barca, la acelasi nivel. Exista carti grozave care sunt considerate biblii in domeniul startupului (…).
Dar totusi cele mai bune sfaturi pe care le-am primit sunt de la oameni, fondatori, ca mine, care se afla in aceeasi situatie ca mine. De aceea, din moment ce am avut mai mult timp liber in timpul celor 2 luni de carantina din martie-aprilie 2020, am decis sa-mi dedic acest timp si sa impartasesc experienta mea practica, acumulata cu cele doua startupuri ale mele din ultimii cinci ani.
Cum este organizata cartea? Cartea este formata din 18 capitole, care, cu exceptia capitolului introductiv, descriu diferitele aspecte ale infiintarii si operarii startupurilor.
Volumul include informatii despre cum sa veniti cu ideea, cum sa gasiti cofondatori, cum sa obtineti finantare, primii clienti, exituri, etc. Voi impartasi experienta mea personala, dar si multe greseli care m-au costat atat bani, cat si nopti nedormite.
Cel mai probabil si tu vei trece prin toate aceste lucruri. Este bine sa stii ce inseamna sa creezi un startup acum, in 2021.
(…) In acest moment este mult mai greu decat acum 20 de ani, deoarece majoritatea niselor sunt deja luate si fie trebuie sa ai o idee si o abordare foarte inovatoare, fie sa ai buzunare foarte adanci. In plus, marile companii si-au dat si ele seama ca trebuie sa fie inovatoare si fie creeaza ele insele alternative la multe proiecte de startup, fie incearca doar sa le cumpere sau sa le „omoare” in faze incipiente ale dezvoltarii lor.
(…) De asemenea, este foarte important daca dezvoltati un startup B2B sau B2C. Experienta mea este ca, daca va aflati intr-o tara mica, va fi extrem de dificil sa creati un proiect B2C de succes.
(…) Fiecare dintre voi stiti cel mai bine care sunt cele mai aplicabile lucruri pentru proiectul sau. Cheia este sa incerci.
Nu conteaza cat de greu este, dar nu exista un sentiment mai bun decat cel in care o persoana incearca si isi construieste propriul proiect in care crede! – Autorii

Startup in Est
de

Ar putea să îți placă și…

  • Minidictionar De Management 3: Stiinta Managementului

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (3) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: a) termenii utilizati…

    Pret:

    14
    12.6 LEI
  • Metoda GTD pentru adolescenti - David Allen - ACT SI POLITON

    Metoda GTD pentru adolescenti

    De

    Editura

    Metoda GTD pentru adolescenti: Preia controlul asupra vietii tale intr-o lume plina de distrageri Metoda GTD pentru adolescenti: Preia controlul asupra vietii tale intr-o lume plina de distrageri / Getting Things Done for Teens: Take…

    Pret:

    49 LEI
  • Coaching in organizatii. Ghid complet - Perry Zeus, Suzanne Skiffington - CODECS

    Coaching in organizatii. Ghid complet

    De

    Editura

    Manual cuprinzator de coaching in organizatii. Trateaza indeosebi coachingul deprinderilor de viata, coachingul de afaceri si coachingul pentru manageri, cu accent special asupra coachingului aptitudinilor de leadership. Se adreseaza atat persoanelor care doresc sa practice…

    Pret:

    55 LEI
  • Calea catre independenta ta financiara - Peter Mallouk, Tony Robbins - CURTEA VECHE

    Calea catre independenta ta financiara

    De

    Editura

    Invata cum sa iti faci un plan financiar pe termen lung si sa lasi mostenire o avere, si nu griji, asta dupa ce te vei bucura de tot ceea ce banii vor aduce bun in…

    Pret:

    70 LEI
  • In competitie cu norocul - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    In competitie cu norocul

    De

    Editura

    In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului. – Clayton M. Christensen, Taddy Hall, Karen Dillon, David S. Duncan Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda…

    Pret:

    49 LEI
  • Mitul antreprenorial - Michael E. Gerber - ACT SI POLITON

    Mitul antreprenorial

    De

    Editura

    Votata cartea de afaceri nr.1 de catre Inc. 500 CEOs. Aceasta editie revizuita si actualizata a bestsellerului fenomenal Mitul antreprenorial , care a devenit intre timp o lectura clasica in randul cartilor de cultura antreprenoriala,…

    Pret:

    48 LEI
  • Energia lui Da! - Loral Langemeier - AMSTA PUBLISHING

    Energia lui Da!

    De

    Editura

    Energia lui Da! O ecuatie simpla pentru o viata mai buna! Este clar precum lumina zilei – cu cat detii mai multa energie cu atat sansele de a finaliza cu succes lucrurile cresc. Cu cat…

    Pret:

    33.72
    32.03 LEI
  • Aspecte teoretice si practice pentru o guvernanta corporativa eficienta - Florin Boghean - PRO UNIVERSITARIA

    Aspecte teoretice si practice pentru o guvernanta corporativa eficienta

    De

    Editura

    Lucrarea Aspecte teoretice practice pentru o guvernanta corporativa eficienta se adreseaza studentilor mei care vor sa descopere structura guvernantei corporative la nivelul unei organizatii publice sau private, precum si practicienilor care sunt implicati in dezvoltarea…

    Pret:

    25 LEI
  • Triburi - Seth Godin - PUBLICA

    Triburi

    De

    Editura

    Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie…

    Pret:

    39 LEI
  • Managementul calitatii in sistemul sanitar Vol.1 - Ruxandra Boghian - PRO UNIVERSITARIA

    Managementul calitatii in sistemul sanitar Vol.1

    De

    Editura

    Managementul calitatii in sistemul sanitar. Instrumente si tehnici pentru imbunatatirea calitatii in organizatiile sanitare. Volumul I Sistemele sanitare ar trebui sa fie capabile de a oferi pacientilor servicii de calitate, la preturi accesibile, prestate de…

    Pret:

    29
    26.1 LEI
  • The Marketing of War - Ciprian Panzaru - PRO UNIVERSITARIA

    The Marketing of War

    De

    Editura

    The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise…

    Pret:

    21
    18.9 LEI
  • Dupa globalizare - Andrei Marga - METEOR PRESS

    Dupa globalizare

    De

    Editura

    Venita din economie, globalizarea nu s-a redus la economie. Ea a antrenat, in virtutea unor legaturi launtrice, tot mai multe domenii. Comunicatiile, cercetarea stiintifica, educatia au fost printre primele. Nici astazi nu s-a atins globalizarea…

    Pret:

    49 LEI