Acasa/

/

Startup in Est

Autor:
Startup in Est - Mircea Luncan, Kaloian Kirilov - TRITONIC
Detalii:
Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani….
Categorie
Editura
Autor

55

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786067495409
Recenzii
5/5

Descriere

Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile?
Potrivit acestora, aproximativ 90% dintre toate startupurile esueaza in primii 5 ani. Rata esecului este atat de mare incat ai mai multe sanse de a castiga intr-un cazinou.
In ciuda acestor statistici, majoritatea fondatorilor nu sunt ingrijorati de sansele lor de a reusi. Din ce in ce mai multi oameni sunt pregatiti si incearca sa-si lanseze propriile lor startupuri.
Evident, toata lumea crede ca va fi printre cei 10% care vor reusi. (…) Ca sa fiu sincer, exista nenumarate informatii in zilele noastre despre startupuri.(…) Cu toate acestea, majoritatea acestor surse scriu despre marile exemple de startupuri deja de succes.
Majoritatea isi au radacinile in SUA si au fost lansate acum 15-20 de ani. In zilele noastre, mediul este complet diferit.
Era un ceva sa creezi Facebook si LinkedIn in 2003 si este ceva complet diferit sa creezi o alta platforma sociala in 2020. Acum un fondator care isi incearca norocul cu o platforma de social media, trebuie intai sa scoata oamenii din Facebook si LinkedIn.
Nu e cea mai usoara misiune. Pe de alta parte, nu sunt sigur nici ca sfaturile pe care le puteti primi de la Mark Zuckerberg sunt cele mai bune sfaturi pentru startupul tau.
Si nu spun asta pentru ca nu-si cunoaste jocul, dimpotriva, dar perspectiva lui este complet diferita si dintr-un interval de timp diferit. Cred cu adevarat in modelul de invatare peertopeer (de la egal la egal) si ca poti invata cel mai bine de la oamenii din jurul tau.
Persoana de langa mine, care isi rezolva problemele din propriul sau proiect, cel mai probabil imi poate oferi un sfat mai bun decat Mark Zuckerberg pentru ca suntem cumva in aceeasi barca, la acelasi nivel. Exista carti grozave care sunt considerate biblii in domeniul startupului (…).
Dar totusi cele mai bune sfaturi pe care le-am primit sunt de la oameni, fondatori, ca mine, care se afla in aceeasi situatie ca mine. De aceea, din moment ce am avut mai mult timp liber in timpul celor 2 luni de carantina din martie-aprilie 2020, am decis sa-mi dedic acest timp si sa impartasesc experienta mea practica, acumulata cu cele doua startupuri ale mele din ultimii cinci ani.
Cum este organizata cartea? Cartea este formata din 18 capitole, care, cu exceptia capitolului introductiv, descriu diferitele aspecte ale infiintarii si operarii startupurilor.
Volumul include informatii despre cum sa veniti cu ideea, cum sa gasiti cofondatori, cum sa obtineti finantare, primii clienti, exituri, etc. Voi impartasi experienta mea personala, dar si multe greseli care m-au costat atat bani, cat si nopti nedormite.
Cel mai probabil si tu vei trece prin toate aceste lucruri. Este bine sa stii ce inseamna sa creezi un startup acum, in 2021.
(…) In acest moment este mult mai greu decat acum 20 de ani, deoarece majoritatea niselor sunt deja luate si fie trebuie sa ai o idee si o abordare foarte inovatoare, fie sa ai buzunare foarte adanci. In plus, marile companii si-au dat si ele seama ca trebuie sa fie inovatoare si fie creeaza ele insele alternative la multe proiecte de startup, fie incearca doar sa le cumpere sau sa le „omoare” in faze incipiente ale dezvoltarii lor.
(…) De asemenea, este foarte important daca dezvoltati un startup B2B sau B2C. Experienta mea este ca, daca va aflati intr-o tara mica, va fi extrem de dificil sa creati un proiect B2C de succes.
(…) Fiecare dintre voi stiti cel mai bine care sunt cele mai aplicabile lucruri pentru proiectul sau. Cheia este sa incerci.
Nu conteaza cat de greu este, dar nu exista un sentiment mai bun decat cel in care o persoana incearca si isi construieste propriul proiect in care crede! – Autorii

Startup in Est
de

Ar putea să îți placă și…

  • Care e problema ta? - Thomas Wedell-Wedellsborg - PUBLICA

    Care e problema ta?

    De

    Editura

    Care e problema ta? Ca sa-ti rezolvi cele mai complicate probleme, schimba problemele pe care le rezolvi Tu sau colegii tai ati muncit vreodata din greu la ceva, doar ca sa aflati ca v-ati concentrat…

    Pret:

    69 LEI
  • Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari

    De

    Editura

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari. Cum sa crestem echipe de vanzari marete Cred cu putere ca suntem capabili si este in puterea noastra sa nu mai repetam greselile trecutului, ale noastre sau ale…

    Pret:

    68 LEI
  • Oameni inaintea profitului - Dale Partridge - AMALTEA

    Oameni inaintea profitului

    De

    Editura

    Pe masura ce piata in ansamblul ei devine din ce in ce mai constienta de ideea de responsabilitate sociala, firmele si companiile, indiferent de marimea lor, descopera ca strategiile prin care profitul este pus mai…

    Pret:

    37.57
    35.69 LEI
  • Day Trading Attention - Gary Vaynerchuck - PUBLICA

    Day Trading Attention

    De

    Editura

    Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor de socializare In a saptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul si investitorul Gary Vaynerchuk…

    Pret:

    99 LEI
  • Nu degeaba ii spune munca! - Larry Winget - ACT SI POLITON

    Nu degeaba ii spune munca!

    De

    Editura

    Nu degeaba ii spune munca! Succesul e o vina care-ti apartine Nu degeaba ii spune munca! Succesul e o vina care-ti apartine / It’s Called Work for a Reason!: Your Success Is Your Own Damn…

    Pret:

    39 LEI
  • Lideri cu viziune - Michael Hyatt - AMALTEA

    Lideri cu viziune

    De

    Editura

    Lideri cu viziune. 10 intrebari pentru a-ti concentra eforturile acolo unde trebuie, pentru a avea o echipa plina de energie si pentru a-ti optimiza si dezvolta afacerea Viziunea este un ingredient esential pentru un leadership…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • The tipping point - Malcolm Gladwell - PUBLICA

    The tipping point

    De

    Editura

    The tipping point. Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proportii The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor…

    Pret:

    55 LEI
  • Ghid pentru liderii la inceput de drum... din experienta personala - Marian Serbu - EVRIKA

    Ghid pentru liderii la inceput de drum… din experienta personala

    De

    Editura

    Tot mai multi lideri, in special cei de la nivelurile de baza si de mijloc, sunt numiti in functii de conducere doar pe baza pregatirii tehnice sau a vechimii in organizatie, fara a avea pregatirea…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI
  • Statistica - Nicoleta Caragea, Ciprian Alexandru - PRO UNIVERSITARIA

    Statistica

    De

    Editura

    Statistica. Concepte, tehnici si instrumente softwaRe Obiectivul principal al cartii este de a fi un ghid cuprinzator, in termeni de concepte si tehnici, reprezentativ si, mai ales, practic, in ceea ce priveste utilizarea instrumentelor software…

    Pret:

    48
    43.2 LEI
  • Mai presus de bani... echipa antreprenorului - Robert Kiyosaki, Rich Dad Advisors - CURTEA VECHE

    Mai presus de bani… echipa antreprenorului

    De

    Editura

    Multi au idei de milioane. Toti cred ca noul lor produs sau serviciu ii va imbogati si le va transformavisurile in realitate. Problema este ca multi nu stiu cum sa isi transforme visurile de milioane…

    Pret:

    60
    57 LEI
  • Drumul tau catre succes - Lorand Soares Szasz, Brian Tracy - PUBLICA

    Drumul tau catre succes

    De

    Editura

    Fiecare persoana are tinte si visuri marete. Toti ne dorim implinire financiara, personala, familiala si spirituala. Totusi sunt prea putini cei care ajung sa isi traiasca visul. Aceasta carte contine sinteza a zeci de ani…

    Pret:

    55 LEI
  • Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Georgeta Ghenea - EVRIKA

    Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

    De

    Editura

    Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul „oul si gaina”. Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu „si” in loc de…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI