Strategia povestii. Nu trebuie sa concurati cu altii atunci cand stiti cine sunteti Cunoasterea de sine, constiinta identitatii si valoarea personala – unica si irepetabila – sunt principiile calauzitoare ce prefigureaza o noua paradigma relationala in lumea afacerilor de succes.
In aceasta staruitoare pledoarie pentru autenticitate si integritate, Bernadette Jiwa ne dezvaluie canavaua strategica a povestilor de business, in care se intrepatrund armonios firele trecutului si ale viitorului, dar si premisele, propensiunile si asteptarile prezentului. Conceptia traditionala asupra succesului, in numele competitiei si al profitului imediat, este inlocuita astazi de o noua perspectiva asupra excelentei in afaceri, ce mizeaza pe redefinirea parcursului propriu al fiecarei companii relevante, orientat de un scop si o viziune bine conturate, necesare in devenirea sa ulterioara.
Afirmarea consecventa a unicitatii si a contributiei individuale pun in lumina afacerile care conteaza cu adevarat, ofera un sens muncii depuse, produc un impact benefic asupra lumii din jur si, mai presus de toate, aduc bucuria implinirii personale. Daca aveti ceva de spus, nu trebuie sa ridicati tonul.
Bernadette Jiwa ne invata cum sa infaptuim schimbarea pe care o dorim in lume. – Seth Godin Traducere din limba engleza de Crenguta Nicolae.