Volumul aduce in atentie o cercetare sociologica cu un puternic caracter interdisciplinar, dat fiind ca abordarea se situeaza undeva la confluenta dintre sociologie, comunicare si administratie publica. Demersul urmareste intelegerea strategiei de comunicare a unei administratii publice in contextul utilizarii la scara larga a retelelor sociale si a impactului pe care acestea le au in relatia cu cetatenii.
Beneficiile si problemele ce decurg din utilizarea retelelor sociale sunt analizate dintr-o perspectiva exploratorie si comprehensiva, utilizand o literatura de specialitate, documente si interviuri cu trei categorii de repondenti. „Care sunt strategiile de comunicare intr-o administratie locala?” – este intrebarea care motiveaza opera din considerente ce au avut in vedere mai multe elemente: criza de credibilitate a guvernantilor la modul general si strategia la nivel international in sensul guvernarii eficiente, cu implicarea cetatenilor in actul de decizie, primul pas fiind in acest sens fiind informarea.
Comunicarea este, asadar, punctul central in jurul caruia graviteaza raspunsul la intrebare. Din cuprins: • Comunicarea si relatiile publice.
O perspectiva sociologica • Opinia publica pe piata comunicarii • Administratia publica locala si noile paradigme comunicationale • Comportament online: Primaria Constanta