Acasa/

/

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

Autor:
Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor…
Categorie
Editura
Autor

44.93

52.86
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
3874783049986
Recenzii
5/5

Descriere

Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu si cu metodologia ei specifica recunoscute ca atare, este relativ recenta.
Comunicarea reprezinta un proces complex, care influenteaza majoritatea activitatilor, atitudinilor si comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relationa, putem desfasura intr-un mod eficient activitatile de lucru, ii putem cunoaste pe ceilalti, dar si pe noi insine.
Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea in ansamblu, firmele si organizatiile reusesc sa evite situatiile de criza si sa mentina un echilibru dinamic.

Strategii de comunicare si marketing in afaceri
de

Ar putea să îți placă și…

  • Powered by Storytelling - Murray Nossel - PUBLICA

    Powered by Storytelling

    De

    Editura

    Powered by Storytelling. Cum sa extragi, sa construiesti si sa prezinti povesti care iti vor transforma comunicarea in afaceri Acest ghid inovator iti arata cum sa folosesti puterea povestilor pentru a-ti dezvolta compania. Murray Nossel…

    Pret:

    41.23
    32.98 LEI
  • Crowdsourcing - Jeff Howe - CURTEA VECHE

    Crowdsourcing

    De

    Editura

    Titlu original: Crowdsourcing: Why the Power of the Crowd is Driving the Future of Business De ce P&G apeleaza mereu la amatori entuziasti, pentru a-si rezolva dilemele stiintifice si tehnice? Cum e posibil ca niste…

    Pret:

    35.65
    33.87 LEI
  • Cum sa nu gresesti. Puterea gandirii matematice - Jordan Ellenberg - PUBLICA

    Cum sa nu gresesti. Puterea gandirii matematice

    De

    Editura

    In Cum sa nu gresesti, Jordan Ellenberg ne arata ca matematica nu se rezuma la incidente abstracte, care nu au niciodata loc in viata reala, ci atinge tot ce facem – lumea intreaga este strabatuta…

    Pret:

    59 LEI
  • Eficienta manageriala in comunicarea de criza - Georgiana Cristea - TRITONIC

    Eficienta manageriala in comunicarea de criza

    De

    Editura

    A sti cum sa raspunzi si sa actionezi intr-un context nou, plin de provocari nemaiintalnite si pentru care nu ai repere este o cerinta complexa ce poate transforma managerii pentru totdeauna. COVID-19 a creat acest…

    Pret:

    47.58 LEI
  • Comunicarea defectuoasa - Douglas Stone, Bruce Patton, Sheila Heen - CURTEA VECHE

    Comunicarea defectuoasa

    De

    Editura

    Indiferent de domeniul in care lucram, toti trebuie sa stim cum sa comunicam eficient. Aceasta carte ne deschide ochii asupra lucrurilor care ne ingreuneaza uneori comunicarea, impiedicandu-ne sa avem anumite conversatii si sa le gestionam…

    Pret:

    52.86
    50.22 LEI
  • Economie politica - Tiberiu Brailean, Aurelian P. Plopeanu - INSTITUTUL EUROPEAN

    Economie politica

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Clarificari notionale si metodologice ◊ Sisteme economice ◊ Productie, repartitie, schimb si consum ◊ Eficienta, productivitate si rentabilitate economica ◊ Inflatia ◊ Economia bunastarii si alegerilor colective ◊ Cresterea si dezvoltarea economica….

    Pret:

    60.08 LEI
  • Strategii manageriale in activitatea bancara - Octavian Mihai Perpelea - TRITONIC

    Strategii manageriale in activitatea bancara

    De

    Editura

    Prin intermediul lucrarii, mi-am propus sa abordez, in primul rand, o tema de actualitate, atat din domeniul academic, cat si din domeniul bancar. Am considerat ca abordarea strategiilor manageriale in activitatea bancara, prin prisma optimizarii…

    Pret:

    47.58 LEI
  • Elemente de IT pentru administratia publica Vol.2 - Catalin Vrabie - PRO UNIVERSITARIA

    Elemente de IT pentru administratia publica Vol.2

    De

    Editura

    Chiar daca istoria IT-ului a inceput acum cateva decenii, doar in ultimele putem vorbi de apropierea mediului public de acesta si abia in ultimii ani au inceput cu adevarat sa fie explorate oportunitatile lui. Relatia…

    Pret:

    37
    31.45 LEI
  • Cum poti deveni coach - Alain Cardon - BMI

    Cum poti deveni coach

    De

    Editura

    Coachingul isi face astazi loc in toate dimensiunile vietii noastre: active, sportive, familiale. Exista coachi care ne pot acompania in viata personala sau profesionala, in cariera sau la pensie, in arta si cultura, in politica,…

    Pret:

    42.29 LEI
  • Gestiunea financiara a institutiilor publice. Curs universitar - Elena Dobre - PRO UNIVERSITARIA

    Gestiunea financiara a institutiilor publice. Curs universitar

    De

    Editura

    Lucrarea trateaza problematica procesului bugetar din institutiile publice ca entitati operationale de baza prin care sistemul bugetar functioneaza. Buna gestiune financiara da eficienta procesului bugetar si de aici putem intui utilitatea lucrarii ca si curs…

    Pret:

    32.77
    27.85 LEI
  • Hotul este intotdeauna cu un pas inainte? - Mircea Floricel - ACUM INFO

    Hotul este intotdeauna cu un pas inainte?

    De

    Editura

    ..cum nimeni nu s-a nascut invatat, sper ca aceasta carte sa fie de folos fostilor, actualilor si viitorilor sefi de securitate din orice tip de societate comerciala. Ei pot gasi raspunsuri printre randuri, sau exprimate…

    Pret:

    33.3 LEI
  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.4 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.4

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 4 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 18 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar #EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea „Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    23.25
    18.6 LEI
Strategii de comunicare si marketing in afaceri
de