Acasa/

/

Teoria sentimentelor morale

Autor:
Teoria sentimentelor morale - Adam Smith - PUBLICA
Detalii:
Celebru pentru Avutia natiunilor, tratatul sau consacrat economiei de piata, Adam Smith a fost considerat mult timp un promotor de frunte al egoismului. Dar, in prima sa carte, Teoria sentimentelor morale, el a cercetat reversul…
Categorie
Editura
Autor

46.52

58.15
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2017
ISBN:
9786067222456
Recenzii
5/5

Descriere

Celebru pentru Avutia natiunilor, tratatul sau consacrat economiei de piata, Adam Smith a fost considerat mult timp un promotor de frunte al egoismului. Dar, in prima sa carte, Teoria sentimentelor morale, el a cercetat reversul interesului economic egoist: interesul binelui general.
Tratatul clasic al lui Smith promoveaza idei despre altruism, dreptate si simpatie, care au capatat din nou importanta in afaceri si in politica, oferind o viziune despre responsabilitatea sociala care continua sa fie foarte influenta chiar si dupa 250 de ani de la prima editie a cartii. Fragment din Cum poate Adam Smith sa va schimbe viata, Russ Roberts: „Dupa o treime din carte, ma captivase.
O luam la meciurile de fotbal ale fiicei mele si o devoram in pauza si atunci cand nu juca fiica mea. Am inceput sa le citesc cu voce tare fragmente sotiei si copiilor la cina, sperand sa‑i fac sa fie interesati de ideile lui Smith cu privire la relationarea cu alte persoane.
[…] Teoria sentimentelor morale a schimbat modul in care priveam oamenii si, poate cel mai important lucru, a schimbat felul in care ma priveam pe mine. Smith m‑a facut sa fiu constient de felul in care oamenii interactioneaza in moduri pe care nu le observasem pana atunci.
El ofera sfaturi atemporale despre cum sa ne raportam la bani, ambitie, faima si moralitate. Il invata pe cititor cum sa gaseasca fericirea, cum sa gestioneze succesul si esecul material.
Descrie calea spre virtute si bunatate si motivele pentru care aceasta cale merita urmata.” Teoria sentimentelor morale nu isi va pierde niciodata valoarea exceptionala si caracterul de actualitate in explorarea intelegerii dorintei specifice naturii umane, de a face bine prin simpatie si pasiune. – Echipa Marfin Bank

Teoria sentimentelor morale
de

Ar putea să îți placă și…

  • Particularitati ale contabilitatii entitatilor - Sorin-Constantin Deaconu - C.H. BECK

    Particularitati ale contabilitatii entitatilor

    De

    Editura

    Pret:

    36.9
    35.05 LEI
  • Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Studii de caz privind managementul organizatiilor din Romania in contextul transformarilor si crizelor actuale

    De

    Editura

    Societatea Academica de Management din Romania (SAMRO), organizatia nationala stiintifica de elita in domeniul managementului, publica in acest an al patrulea volum din seria culegerilor de caz elaborate in anii 2017, 2020, 2022. Volumul Studii…

    Pret:

    58.15
    49.43 LEI
  • Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire - Emilia Muller - PARALELA 45

    Corporatia. Tipologii si ghid de supravietuire

    De

    Editura

    Dincolo de definitiile anodine si ambigue din dictionare, in limbajul cotidian termenii corporatie si corporatism sunt folositi cel mai adesea cu sensuri peiorative, indicand mentalitati, atitudini sau persoane pline de sine si neserioase, avand tendinta…

    Pret:

    40.18 LEI
  • Dilema inovatorului - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Dilema inovatorului

    De

    Editura

    Dilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec Un text clasic despre inovare. O carte de capatai pentru cei mai inovatori lideri si cele mai inventive organizatii ale zilelor noastre, una dintre cele…

    Pret:

    72.94
    58.35 LEI
  • Personal MBA. Stapaneste arta afacerilor - Josh Kaufman - PUBLICA

    Personal MBA. Stapaneste arta afacerilor

    De

    Editura

    Personal MBA explica unele concepte precum: – Legea de fier a pietei: motivele pentru care orice afacere este limitata de marimea si calitatea pietei pe care incearca sa o serveasca si de modul in care…

    Pret:

    83.52
    66.82 LEI
  • Pitch de mare succes - Alexander Taub, Ellen Dasilva - ACT SI POLITON

    Pitch de mare succes

    De

    Editura

    “Pitch de mare succes” (Pitching and closing) a autorilor Alexander Taub si Ellen Dasilva, un nou titlu disponibil la ACT si Politon este un ghid util care se adreseaza atat antreprenorilor cu experienta cat si…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Harta diferentelor culturale - Erin Meyer - GRUPUL EDITORIAL ART

    Harta diferentelor culturale

    De

    Editura

    Harta diferentelor culturale. Cum sa depasesti barierele nevazute din lumea afacerilor internationale Pana nu demult, angajatii companiilor colaborau aproape exclusiv cu conationali. Azi tot mai multi fac parte din retele globale si intra in contact…

    Pret:

    49 LEI
  • Secretul banilor. Educatia financiara pe care nu o inveti la scoala - Irina Chitu, Denisa Dascalu - CORINT

    Secretul banilor. Educatia financiara pe care nu o inveti la scoala

    De

    Editura

    Lucrarea este structurata in sapte capitole, care abordeaza cele mai importante notiuni de educatie financiara de care ai nevoie, raspunde aplicat, cu exemple si solutii, intrebarilor legate de sanatatea financiara, buget personal, setarea si indeplinirea…

    Pret:

    139.44 LEI
  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - SPANDUGINO

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    Explorand una dintre cele mai profunde interogatii adresate lumii contemporane, Clayton M. Christensen incearca sa identifice numitorul comun al multiplelor dimensiuni care dau sens existentei umane, de la relatiile de familie pana la complexa activitate…

    Pret:

    15 LEI
  • Gestiunea fortei de vanzare - Pusa Tania Tapliga - PRO UNIVERSITARIA

    Gestiunea fortei de vanzare

    De

    Editura

    Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si…

    Pret:

    32.77
    27.85 LEI
  • Ghidul productivitatii - Andy Szekely - FLOARE DE IRIS

    Ghidul productivitatii

    De

    Editura

    Ghidul productivitatii. Cum produc valoare cei mai buni angajati, experti si antreprenori Ghidul productivitatii contine patru parti: • Prima se refera la modul cum gandesti. Pe termen lung, stabilirea obiectivelor inseamna sa te focalizezi pe…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Reglobalizare: Reintalnirea Chinei cu lumea - Wang Dong, Cao Dejun - EDITURA CREATOR

    Reglobalizare: Reintalnirea Chinei cu lumea

    De

    Editura

    Odata cu sfarsitul Razboiului Rece, procesul de globalizare adominat intreaga lume, atat din punct de vedere politic, cat sieconomic, dar care este rolul Chinei in acest proces? Titlul ofera operspectiva noua si dinamica asupra implicarii…

    Pret:

    37 LEI
Teoria sentimentelor morale
de