Acasa/

/

The Marketing of War

Autor:
The Marketing of War - Ciprian Panzaru - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise…
Categorie
Editura
Autor

18.9

21
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2013
ISBN:
9786066475464
Recenzii
5/5

Descriere

The marketing of war. A sociological approach This book is an analytical and full of substance approach to a complex issue, placed in the security and national defence and economic fields, starting from the premise that war increasingly has its major determination in the economic rather than the political, from preparation to completion, especially in the post-conflict phase.
In this respect, present and future concerns on war strategy and strategic marketing planning are processed and developed boldly and with some arguments of necessity and utility, among them certainly existing procedural and action similarity nationally and elsewhere; thus, in the 21st century, the war effective practice frequently, but tacitly, uses marketing, and, in the particularly complex and dynamic context of international relations, increasingly more focused on delivering security architectures in globalisation, marketing can easily be transformed into war. Who does not understand that, technically and technologically, war this century began to be privatised, thus no longer allowing the possibility of dying honourably for one’s country, out of the lack of compatible confrontation, will never understand that within the correlation analysed in this paper we are dealing with an upper management, called by myself in another paper „strategic art”.
Thus, the thesis’ content strongly requires both its basic performance, i.e. the war marketing, and the other correlation facet – of course, the marketing war – namely, war as a marketing tool in the procedural and organic performance of globalisation.

The Marketing of War
de

Ar putea să îți placă și…

  • Incepe cu de ce - Simon Sinek - PUBLICA

    Incepe cu de ce

    De

    Editura

    Aceasta carte a fost scrisa pentru toti cei care doresc sa-i inspire pe altii si pentru cei care vor sa gaseasca pe cineva care sa-i inspire. Simon Sinek conduce o miscare pentru a construi o…

    Pret:

    59 LEI
  • Raspunsul lor... Da! - Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton - BMI

    Raspunsul lor… Da!

    De

    Editura

    „Cartea lui Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton a constituit inca de la prima aparitie o revelatie pentru toti cei care analizau procesele de negociere in general si procesele de vanzare in special, devenind, in…

    Pret:

    42 LEI
  • Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat - Mike Michalowicz - ACT SI POLITON

    Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat

    De

    Editura

    Autorul cartilor Mai intai rezolva asta si Profit First Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat / Get Different: Marketing That Can’t Be Ignored de Mike Michalowicz este cartea care iti va deschide ochii…

    Pret:

    49 LEI
  • Organizatia fara teama - Amy C. Edmondson - PILOTBOOKS

    Organizatia fara teama

    De

    Editura

    Organizatia fara teama. Cum sa creezi siguranta psihologica la locul de munca pentru invatare, inovare si dezvoltare Scrisa pentru lideri si echipe, Organizatia fara teama este un ghid practic pentru crearea unor culturi bazate pe…

    Pret:

    65 LEI
  • Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

    De

    Editura

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…

    Pret:

    119.9 LEI
  • Industria agrementului in turism - Anca Adriana Cristea - PRO UNIVERSITARIA

    Industria agrementului in turism

    De

    Editura

    Lucrarea Industria agrementului in turism se adreseaza celor care doresc sa dezvolte o cariera in turism si isi propune sa evidentieze rolul agrementului in economie si ce avantajele ofera acesta celor ce beneficiaza de aceste…

    Pret:

    25
    22.5 LEI
  • Cel mai bogat om din Babilon - George S. Clason - LITERA

    Cel mai bogat om din Babilon

    De

    Editura

    Cel mai bogat om din babilon. Secretele succesului universal – Cea mai importanta carte despre bani „O parte din tot ce castigi sa-ti ramana tie!” Publicata pentru prima data in 1926, cartea de fata a…

    Pret:

    49.99
    37.49 LEI
  • Supercoach - Michael Neill - FOR YOU

    Supercoach

    De

    Editura

    Supercoach. 10 secrete care iti transforma viata Poti sa fii antrenat cu adevarat de catre o carte? Lucreaza si tu cu Michael Neill, autor de bestselleruri si coach renumit la nivel international! In cartea de…

    Pret:

    33 LEI
  • Clientii nu-mi dau pace - Shelle Rose Charvet - AMALTEA

    Clientii nu-mi dau pace

    De

    Editura

    Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor. •Descifreaza felul in care clientii…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Munca natiunilor: Pregatindu-ne pentru capitalismul secolului XXI - Robert Reich - PAIDEIA

    Munca natiunilor: Pregatindu-ne pentru capitalismul secolului XXI

    De

    Editura

    Nu mai exista o economie americana, spune Robert Reich la inceputul acestei carti stralucitoare. Ce inseamna sa fii o natiune cand banii, bunurile si serviciile nu cunosc granite? Ce abilitati vor fi cele mai valoroase…

    Pret:

    127 LEI
  • Stand and deliver - Dale Carnegie - CURTEA VECHE

    Stand and deliver

    De

    Editura

    Stand & deliver. Cum sa devii un maestru al comunicarii si un orator desavarsit Unul dintre marii vizionari ai literaturii motivationale, Dale Carnegie, a prevazut cu o incredibila limpezime importanta pe care o va avea,…

    Pret:

    35
    33.25 LEI
  • Echilibrul pietei valutare versus hazardul moral - Teodor-Adrian Morar-Triandafil - ELSAM

    Echilibrul pietei valutare versus hazardul moral

    De

    Editura

    Aceasta lucrare se bazeaza in primul rand pe studiile realizate in cadrul tezei de doctorat elaborara in perioada 2007-2014. De asemenea, aceasta are la baza preocuparea mea continua de a identifica noi corelatii macroeconomice multidisciplinare…

    Pret:

    155.4 LEI