Acasa/

/

Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

Autor:
Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH
Detalii:
Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…
Categorie
Editura
Autor

126.76

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786068709369
Recenzii
5/5

Descriere

Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent.
Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual.
Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare Carte-fenomen, tradusa deja in 44 de limbi si cu mai bine de 5 milioane de exemplare vandute in intreaga lume, Psihologia Persuasiunii era deja o capodopera, intr-adevar. Dar asta nu l-a oprit pe Dr.
Robert Cialdini sa continue sa o imbogateasca si sa o rafineze pe baza cercetarilor de ultima ora din domeniu. Si a reusit sa scrie un material care va fi deopotriva iubit de cei care nu au citit editiile precedente, dar si de cei care le-au citit deja.
Da, da! Mai ales acestia din urma vor devora pagina dupa pagina, incantati de noutatile pe care le aduce aceasta editie extinsa si actualizata.
O parte din noutati vine de la bogatia de analize si studii de caz privind modul in care functioneaza in mediul online tacticile de influenta sociala (pentru ca noi toti aflam pe pielea noastra, zi de zi, ca retelele sociale si site-urile de comert electronic au adoptat invatamintele stiintei persuasiunii!). O alta parte vine de la utilizarea sporita a notelor finale astfel incat cititorul sa poate gasi referinte folositoare catre rapoarte de cercetare suplimentare si lucrari conexe cu descrieri esentiale.
Dar cea mai semnificativa noutate este adaugarea unui al saptelea Principiu Universal al Influentarii – Unitatea. ntr-un capitol dedicat este documentat modul in care indivizii devin remarcabil mai susceptibili la influenta unei per- soane care transmite un mesaj daca pot fi convinsi ca aceasta impartaseste cu ei un punct de vedere personal semni- ficativ sau o identitate sociala.
Sunt incluse numeroase studii de caz si concluzii relevante ale cercetarilor lui, cu acelasi amestec de observatii de o mare finete psihologica, si relatari pline de miez ce l-au facut celebru pe autor. Cu aceasta carte drept ghid, vei invata sa navighezi cu succes prin lumea noastra tot mai complexa pentru ca nu trebuie sa fii om de stiinta ca sa iti insusesti Principiile Universale ale Influentarii: Reciprocitatea, Angajamentul si Consecventa, Dovada Sociala, Simpatia, Autoritatea, Raritatea, Influenta Instantanee si Unitatea.
Folosind relatari memorabile si exemple cu care este usor sa empatizezi, Cialdini face surprinzator de usor de inteles un subiect de importanta cruciala, astfel incat tu sa poti deveni persuasiv – si, la fel de important! -, sa inveti cum sa te protejezi impotriva tentativelor de influentare lipsite de etica.
Atunci cand nu intelegi aceste principii, este mult mai posibil sa-ti cedezi puterea (sau banii!) unor persoane lipsite de scrupule, dar cu temeinice cunostinte de psi- hologie umana. Dr.
Robert Cialdini este recunoscut ca expert de nivel mondial pentru contributiile sale fundamentale privind intelegerea influentarii si aplicarea ei etic in afaceri. Si-a dedicat peste 35 de ani cercetarilor academice privind ce-i determina pe oameni sa spuna „Da” solicitarilor facute de altii in circumstante specifice afacerilor si nu numai, iar Principiile Persuasiunii enuntate de el sunt astazi piatra de temelie a oricarei organizatii care doreste sa-si sporeasca onest si constant eficienta in vanzari, leadership, marketing, management si comunicare.
In calitate de vorbitor, scriitor si trainer, Dr. Cialdini si-a castigat o reputatie mondiala pentru capacitatea sa de a transpune stiinta in informatii deopotriva antrenante, valoroase si memorabile.
Conceptele aduse de el in atentia oamenilor sunt adesea „imbracate” in povestirile atat de emotionante incat declanseaza schimbari de amploare in mintea acestora. Din acest motiv el este adesea numit „Nasul Inflentei”.
Robert Cialdini a facut imposibilul: a imbunatatit o capodopera! Noua versiune a cartii Psihologia Persuasiunii – Totul despre Influentare este o relatare minunat de bogata si captivanta despre influenta subtila pe care oamenii o exercita unii asupra altora.
– Daniel Kahneman, laureat al Premiului Nobel pentru Stiinte Economice

Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii
de

Ar putea să îți placă și…

  • Inteligenta financiara - Karen Berman, Joe Knight, John Case - CURTEA VECHE

    Inteligenta financiara

    De

    Editura

    Inteligenta financiara. Ghidul managerului pentru intelegerea adevaratei semnificatii a cifrelor • Inclusa in100 Best Business Books of All Time Aceasta carte-fenomen a fost inclusa in lista 100 Best Business Books of All Time. Managerii care…

    Pret:

    81.4 LEI
  • Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului - Irina Ionescu - EIKON

    Management de proiect si elemente de marketing in artele spectacolului

    De

    Editura

    Volumul porneste de la un fond teoretic, dar directioneaza permanent spre sfera practica, prin adresarea unor intrebari menite sa dezvolte la nivel personal abilitatile si atitudinea necesare in domeniul managementului de proiect si al marketingului…

    Pret:

    20 LEI
  • Creeaza-ti O Prezenta Personala Puternica Si Credibila - Dianna Booher - BUSINESS TECH

    Creeaza-ti O Prezenta Personala Puternica Si Credibila

    De

    Editura

    Prezenta personala este greu de definit, dar usor de recunoscut. Oamenii care au prezenta personala se poarta astfel incat toate capetele se intorc sa ii priveasca cu admiratie. Cand ei vorbesc, ceilalti asculta. Cand ei…

    Pret:

    42.18
    40.07 LEI
  • Copacul cu bani - Chris Guillebeau - PUBLICA

    Copacul cu bani

    De

    Editura

    Copacul cu bani. O poveste despre cum poti gasi o avere in propria curte Pentru a transmite ideea principala, anume ca nu esti niciodata in voia sortii daca iti place sa muncesti din greu si…

    Pret:

    58.15 LEI
  • Despre lucrurile care conteaza - A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill - BUSINESS TECH

    Despre lucrurile care conteaza

    De

    Editura

    Despre lucrurile care conteaza. Plan complet pentru crearea unui echilibru dinamic intre munca, familie, timp si bani Oare chiar este posibil: •sa ai si o viata profesionala de succes si un camin fericit? •sa traiesti…

    Pret:

    41.23
    39.17 LEI
  • Negocierea in avantaj - G. Richard Shell - CODECS

    Negocierea in avantaj

    De

    Editura

    Multi oameni sunt, din fire, concilianti si cooperanti; altii sunt, dimpotriva, competitivi. Exista persoane deosebit de eficiente in negociere, indiferent de abordarea lor. In privinta stilului exista un singur adevar: ca sa fie buni, negociatorii…

    Pret:

    42.3 LEI
  • Lilith si demonii capitalului - Tomas Sedlacek, Oliver Tanzer - PUBLICA

    Lilith si demonii capitalului

    De

    Editura

    Lilith si demonii capitalului este un proiect editorial sustinut de Marfin Bank Romania. Lilith si demonii capitalului este o carte care diseca sistemul nostru economic si arata ca este profund tulburat si bolnav. Multi cred…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Idei rebele - Matthew Syed - PUBLICA

    Idei rebele

    De

    Editura

    Idei rebele.Puterea gandirii diverse •Sunday Times instant bestseller Ideile sunt peste tot, dar cele care au cel mai mare potential de a rezolva probleme, de a transforma afaceri si de a schimba vieti sunt adesea…

    Pret:

    51.81
    36.27 LEI
  • Revolutia Blockchain - Don Tapscott, Alex Tapscott - ACT SI POLITON

    Revolutia Blockchain

    De

    Editura

    R evolutia blockchain: despre felul in care tehnologia aflata la baza bitcoinului transforma banii, afacerile si lumea Revolutia blockchain: despre felul in care tehnologia aflata la baza bitcoinului transforma banii, afacerile si lumea / How…

    Pret:

    61.32 LEI
  • Dictionar economic si financiar-bancar englez-roman - ARC

    Dictionar economic si financiar-bancar englez-roman

    De

    Editura

    Dictionar economic si financiar-bancar englez-roman / Economic and financial – banking english – romanian dictionary Editie bilingva romana – engleza Dictionarul cuprinde termeni si expresii din toate domeniile economiei: economie politica (economie, teorie economica generala),…

    Pret:

    252.66 LEI
  • Cele 21 de calitati ale liderului - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 21 de calitati ale liderului

    De

    Editura

    La ce visezi? In visurile tale cele mai fanteziste, ce te vezi facand? Ce sta intre tine si acel vis? Raspunsul este conducerea. „Totul incepe si se termina cu puterea de conducere” , afirma Dr….

    Pret:

    31.72
    30.13 LEI
  • Contabilitatea fuziunilor si a regruparilor de entitati economice - Gabriela Anghel - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitatea fuziunilor si a regruparilor de entitati economice

    De

    Editura

    Regruparea entitatilor economice si fuziunile au avut si continua sa aiba un impact asupra economiei in multe moduri. Fuziunile consolideaza doua sau mai multe entitati puternice, eliminand in acelasi timp societatile slabe. Regruparea impune retehnologizarea…

    Pret:

    70.83
    60.21 LEI
Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii
de