Acasa/

/

Trecerea la oceanul albastru

Autor:
Trecerea la oceanul albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA
Detalii:
Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele…
Categorie
Editura
Autor

51.81

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067223262
Recenzii
5/5

Descriere

Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele rosii, aglomerate de concurenta, in oceanele albastre, cu spatiu de piata indubitabil si crestere exploziva. In 2005, renumitii profesori W.
Chan Kim si Renee Mauborgne au schimbat definitiv peisajul afacerilor internationale cu volumul Strategia oceanului albastru, care avea sa ocupe pozitia de bestseller international pentru mai bine de 100 de saptamani, sa se vanda in peste 3,6 milioane de copii, sa fie tradus in 44 de limbi si sa dea nastere unei miscari dinamice. Acum, dupa alti zece ani de cercetari intensive, Kim si Mauborgne sunt gata sa schimbe din nou cursul conversatiei.
Pe masura ce lideri si manageri din toata lumea au adoptat teoria lor si au inceput sa-si regandeasca radical strategiile de business, multi au descoperit ca erau blocati intr-un ocean rosu. Insa nu stiau cum sa inceapa procesul de trecere spre apele albastre, care ar fi insemnat adeseori sa-i convinga pe membrii propriilor echipe sa accepte un concept care intra in conflict direct cu regulile consacrate ale propriilor industrii.
Antreprenorii cautau pasi concreti si un proces sistematic pe care sa-l urmeze pentru a crea si a captura oceane albastre cu riscuri minime. In Trecerea la oceanul albastru , Kim si Mauborgne infrunta direct aceasta provocare, analizand si comparand succesele si esecurile unor proiecte de trecere la oceanul albastru din toata lumea, provocate de miscarea care a inceput acum mai bine de 30 de ani.
Prin studierea unei game largi de sectoare, de la companii B2C si B2B la organizatii publice, nonprofit sau guvernamentale, autorii au inteles procesul de creare de piete noi si de dezvoltare, care deblocheaza creativitatea oamenilor si increderea lor de a actiona. Cu o abordare sistematica in cinci pasi, care include detalii despre psihologia umana, pentru a le mari angajatilor increderea in reusita, volumul de fata isi propune sa va ajute sa gasiti punctul de pornire potrivit si sa creati cea mai buna echipa cu putinta.
Kim si Mauborgne ofera instrumente de creare a pietelor.Acestea va vor ajuta sa intelegeti mai bine unde va aflati si cum ati putea sa continuati sa va dezvoltati, dupa care va va arata cum sa va reimaginati granitele pietelor, sa dezvoltati si sa alegeti o strategie de trecere la oceanul albastru. Nu in ultimul rand, cartea prezinta moduri de a testa si, ulterior, de a lansa cea mai buna trecere la oceanul albastru.Cu o multime de idei testate in mediul de afaceri, este o lectura esentiala pentru lideri, manageri, antreprenori sau orice alte persoane care doresc sa-si construiasca un viitor stralucitor si va va ajuta sa reusiti in propria calatorie spre oceanul albastru.
Cartea include numeroase exemple inspirate din lumea reala ale unor lideri din diverse industrii si organizatii care au facut trecerea de la oceanele rosii ale concurentei intense la oceanele albastre larg deschise, aplicand procesul si instrumentele descrise aici. Veti afla: • DE CE puteti rata ocazii imense de crestere cand va concentrati pe concurenta si CUM sa va extindeti ideea de strategie dincolo de competitie; • DE CE este limitant sa considerati distrugerea si perturbarea creativa ca fiind surse de inovare si CUM va puteti dezvolta prin crearea lipsita de perturbatii; • CUM poate oricine, din orice organizatie (nu doar antreprenorii) sa treaca din oceanele rosii in cele albastre, folosind procesul sistematic in cinci pasi din Trecerea la oceanul albastru; • DE CE increderea angajatilor este esentiala pentru a va crea si a va pune in aplicare strategia de dezvoltare si CUM s-o obtineti; • DE CE nu trebuie sa va realizati strategia de dezvoltare pe baza conditiilor existente din mediu si din industrie si CUM le puteti modela in favoarea voastra, pentru a va dezvolta.
Kim si Mauborgne au scris un bestseller dupa altul. Trecerea la oceanul albastru ia principiile inovatoare din prima lor lucrare si ofera un plan inteligent si sistematic pentru a ajuta orice organizatie sa treaca de la concurarea pe pietele existente la crearea unor piete complet noi.
Nu trebuie sa fiti antreprenori sau pasionati de tehnologie ca sa profitati de aceste idei. Trebuie doar sa fiti dispusi sa puneti la indoiala presupunerile din industrie, sa puneti intrebari noi si – fiti atenti – sa va acceptati umanitatea.
-DANIEL H. PINK, autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste, bestselleruri New York Times Provocarea oricarei companii este sa se dezvolte pe piete aglomerate si competitive si sa faca acest lucru intr-un mod inteligent, eficient si uman.
In Trecerea la oceanul albastru, veti gasi toate acestea si nu doar atat, pe masura ce autorii Kim si Mauborgne va poarta intr-o calatorie care va va deschide ochii asupra oportunitatilor de crestere neutilizate din domeniile voastre, fie ca aveti un startup, o firma mica sau o companie din Fortune 500. -RAM CHARAN, CEO si consilier, autorul Execution, bestseller New York Times

Trecerea la oceanul albastru
de

Ar putea să îți placă și…

  • Arta vanzarii - Zig Ziglar - AMALTEA

    Arta vanzarii

    De

    Editura

    O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile. Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Concentreaza-te pe o singura sarcina - Devora Zack - BUSINESS TECH

    Concentreaza-te pe o singura sarcina

    De

    Editura

    Aminteste-ti de un moment cand numarai ceva, ti-ai pierdut concentrarea si a fost necesar s-o iei de la capat. Poate iti luai pulsul sau iti numarai banii, diverse obiecte sau premiile. Exista doua tipuri de…

    Pret:

    42.18
    40.07 LEI
  • Contabilitate de gestiune. Note de curs - Mariana Ciuvica-Enusi - PRO UNIVERSITARIA

    Contabilitate de gestiune. Note de curs

    De

    Editura

    Cartea contabilitatea de gestiune provoaca atenția cititorilor inca de la inceput! Arata cum contabilitatea de gestiune si tehnicile de aplicare pot fi integrate in procesul de luare a deciziilor, dar mai ales in procesul de…

    Pret:

    58.15
    52.34 LEI
  • Totul despre vanzari - Zig Ziglar - CURTEA VECHE

    Totul despre vanzari

    De

    Editura

    Invata din intelepciunea unuia dintre cei mai mari speakeri si traineri din lume cum sa convingi clientii cat mai eficient, mai des si, nu in ultimul rand, mai etic. In lumea de azi, pare aproape…

    Pret:

    72.94 LEI
  • Esti un manager de... modat - Mark Stevens - AMALTEA

    Esti un manager de… modat

    De

    Editura

    Mark Stevens accentueaza o idee extraordinara:la un moment dat,modul de a conduce al fiecaruia dintre noi poate fi de…modat.trebuie sa-l imbunatatesti sau sa-l regandesti astfel incat sa te poti indeparta de tiparele si obiceiurile gresite…

    Pret:

    22.4
    21.28 LEI
  • 100 de legi eterne ale succesului in business - Brian Tracy - CURTEA VECHE

    100 de legi eterne ale succesului in business

    De

    Editura

    … dupa cum spunea Winston Churchill: Curajul este considerat pe buna dreptate cea mai importanta virtute, care face posibile toate celelalte virtuti . Liderii au curajul sa ia decizii si sa actioneze cand se confrunta…

    Pret:

    50.74
    48.2 LEI
  • Range - David Epstein - PUBLICA

    Range

    De

    Editura

    Range.De ce triumfa generalistii intr-o lume specializata Nenumarati experti sustin ca oricine doreste sa-si dezvolte o abilitate, sa cante la un instrument ori sa ajunga in elita sferei sale de activitate trebuie sa inceapa devreme,…

    Pret:

    68.71 LEI
  • Generatia Y - John W. Hobart, Herb Sendek - BMI

    Generatia Y

    De

    Editura

    O carte care are menirea sa-i ajute pe lideri sa inteleaga mai bine Generatia Y, sa-si creeze un plan prin care sa-i atraga si sa-i pastreze pe cei mai talentati dintre membrii ei, sa realizeze…

    Pret:

    47.58 LEI
  • Capitalism si numai capitalism - Branko Milanovic - COMUNICARE.RO

    Capitalism si numai capitalism

    De

    Editura

    Capitalism si numai capitalism. Viitorul sistemului care conduce lumea Desemnata Cea mai buna carte de economie a anului 2019 de publicatiile • The Economist• Financial Times• Foreign Affairs• Promarket• Prospect O abordare provocatoare a ascensiunii…

    Pret:

    72.94 LEI
  • Ai grija de clientii tai! - Shawn Doyle, Lauren Anderson - AMALTEA

    Ai grija de clientii tai!

    De

    Editura

    Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila. In aceasta carte practica si usor de citit, vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Dictionar de coaching comentat - Alain Cardon - BMI

    Dictionar de coaching comentat

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    42.3
    39.34 LEI
  • Vinde orice - Oren Klaff - AMSTA PUBLISHING

    Vinde orice

    De

    Editura

    Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau…

    Pret:

    42.3
    40.18 LEI
Trecerea la oceanul albastru
de