Acasa/

/

Trecerea la oceanul albastru

Autor:
Trecerea la oceanul albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA
Detalii:
Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele…
Categorie
Editura
Autor

49

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067223262
Recenzii
5/5

Descriere

Indiferent daca aveti un startup cu fonduri limitate, o organizatie nonprofit sau o companie mare si consacrata, care se confrunta cu obstacole birocratice, Trecerea la oceanul albastru va va arata cum sa treceti din oceanele rosii, aglomerate de concurenta, in oceanele albastre, cu spatiu de piata indubitabil si crestere exploziva. In 2005, renumitii profesori W.
Chan Kim si Renee Mauborgne au schimbat definitiv peisajul afacerilor internationale cu volumul Strategia oceanului albastru, care avea sa ocupe pozitia de bestseller international pentru mai bine de 100 de saptamani, sa se vanda in peste 3,6 milioane de copii, sa fie tradus in 44 de limbi si sa dea nastere unei miscari dinamice. Acum, dupa alti zece ani de cercetari intensive, Kim si Mauborgne sunt gata sa schimbe din nou cursul conversatiei.
Pe masura ce lideri si manageri din toata lumea au adoptat teoria lor si au inceput sa-si regandeasca radical strategiile de business, multi au descoperit ca erau blocati intr-un ocean rosu. Insa nu stiau cum sa inceapa procesul de trecere spre apele albastre, care ar fi insemnat adeseori sa-i convinga pe membrii propriilor echipe sa accepte un concept care intra in conflict direct cu regulile consacrate ale propriilor industrii.
Antreprenorii cautau pasi concreti si un proces sistematic pe care sa-l urmeze pentru a crea si a captura oceane albastre cu riscuri minime. In Trecerea la oceanul albastru , Kim si Mauborgne infrunta direct aceasta provocare, analizand si comparand succesele si esecurile unor proiecte de trecere la oceanul albastru din toata lumea, provocate de miscarea care a inceput acum mai bine de 30 de ani.
Prin studierea unei game largi de sectoare, de la companii B2C si B2B la organizatii publice, nonprofit sau guvernamentale, autorii au inteles procesul de creare de piete noi si de dezvoltare, care deblocheaza creativitatea oamenilor si increderea lor de a actiona. Cu o abordare sistematica in cinci pasi, care include detalii despre psihologia umana, pentru a le mari angajatilor increderea in reusita, volumul de fata isi propune sa va ajute sa gasiti punctul de pornire potrivit si sa creati cea mai buna echipa cu putinta.
Kim si Mauborgne ofera instrumente de creare a pietelor.Acestea va vor ajuta sa intelegeti mai bine unde va aflati si cum ati putea sa continuati sa va dezvoltati, dupa care va va arata cum sa va reimaginati granitele pietelor, sa dezvoltati si sa alegeti o strategie de trecere la oceanul albastru. Nu in ultimul rand, cartea prezinta moduri de a testa si, ulterior, de a lansa cea mai buna trecere la oceanul albastru.Cu o multime de idei testate in mediul de afaceri, este o lectura esentiala pentru lideri, manageri, antreprenori sau orice alte persoane care doresc sa-si construiasca un viitor stralucitor si va va ajuta sa reusiti in propria calatorie spre oceanul albastru.
Cartea include numeroase exemple inspirate din lumea reala ale unor lideri din diverse industrii si organizatii care au facut trecerea de la oceanele rosii ale concurentei intense la oceanele albastre larg deschise, aplicand procesul si instrumentele descrise aici. Veti afla: • DE CE puteti rata ocazii imense de crestere cand va concentrati pe concurenta si CUM sa va extindeti ideea de strategie dincolo de competitie; • DE CE este limitant sa considerati distrugerea si perturbarea creativa ca fiind surse de inovare si CUM va puteti dezvolta prin crearea lipsita de perturbatii; • CUM poate oricine, din orice organizatie (nu doar antreprenorii) sa treaca din oceanele rosii in cele albastre, folosind procesul sistematic in cinci pasi din Trecerea la oceanul albastru; • DE CE increderea angajatilor este esentiala pentru a va crea si a va pune in aplicare strategia de dezvoltare si CUM s-o obtineti; • DE CE nu trebuie sa va realizati strategia de dezvoltare pe baza conditiilor existente din mediu si din industrie si CUM le puteti modela in favoarea voastra, pentru a va dezvolta.
Kim si Mauborgne au scris un bestseller dupa altul. Trecerea la oceanul albastru ia principiile inovatoare din prima lor lucrare si ofera un plan inteligent si sistematic pentru a ajuta orice organizatie sa treaca de la concurarea pe pietele existente la crearea unor piete complet noi.
Nu trebuie sa fiti antreprenori sau pasionati de tehnologie ca sa profitati de aceste idei. Trebuie doar sa fiti dispusi sa puneti la indoiala presupunerile din industrie, sa puneti intrebari noi si – fiti atenti – sa va acceptati umanitatea.
-DANIEL H. PINK, autorul cartilor Drive si A vinde e omeneste, bestselleruri New York Times Provocarea oricarei companii este sa se dezvolte pe piete aglomerate si competitive si sa faca acest lucru intr-un mod inteligent, eficient si uman.
In Trecerea la oceanul albastru, veti gasi toate acestea si nu doar atat, pe masura ce autorii Kim si Mauborgne va poarta intr-o calatorie care va va deschide ochii asupra oportunitatilor de crestere neutilizate din domeniile voastre, fie ca aveti un startup, o firma mica sau o companie din Fortune 500. -RAM CHARAN, CEO si consilier, autorul Execution, bestseller New York Times

Trecerea la oceanul albastru
de

Ar putea să îți placă și…

  • Afacerea de familie - Anna Zanardi Cappon, Arshad Moscogiuri - NICULESCU

    Afacerea de familie

    De

    Editura

    Afacerea de familie. Intre job si acasa O afacere este un sistem complex de factori care se intersecteaza. O familie este tot un sistem, dar mult mai complicat. Iar cand cele doua sisteme se suprapun,…

    Pret:

    24.9
    12.45 LEI
  • Tanar si bogat - Robert T. Kiyosaki - CURTEA VECHE

    Tanar si bogat

    De

    Editura

    Tanar si bogat. Cum sa faci avere de tanar, pentru totdeauna Tanar si bogat iti arata cum am inceput de la zero si m-am pensionat independent financiar in mai putin de zece ani. Afla cum…

    Pret:

    65
    61.75 LEI
  • Minidictionar de management 7: Managementul comparat international - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 7: Managementul comparat international

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (7) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Organizatia fara teama - Amy C. Edmondson - PILOTBOOKS

    Organizatia fara teama

    De

    Editura

    Organizatia fara teama. Cum sa creezi siguranta psihologica la locul de munca pentru invatare, inovare si dezvoltare Scrisa pentru lideri si echipe, Organizatia fara teama este un ghid practic pentru crearea unor culturi bazate pe…

    Pret:

    65 LEI
  • Primii pasi in managementul echipei. Ghid practic pentru gestionarea relatiilor cu angajatii - Viorel Tascau - EVRIKA

    Primii pasi in managementul echipei. Ghid practic pentru gestionarea relatiilor cu angajatii

    De

    Editura

    Obiectivul acestei carti este sa ii ajute pe managerii aflati la inceput de drum sa se descurce in diverse situatii cu care se vor confrunta in noul lor rol. Cartea abordeaza abilitati de baza ale…

    Pret:

    49.9
    40.92 LEI
  • Intrebari puternice si coaching sistemic - Alain Cardon - BMI

    Intrebari puternice si coaching sistemic

    De

    Editura

    Aceasta carte cuprinzatoare, este completa si acopera tot ceea ce un incepator sau un coach cu experienta trebuie sa stie despre teoria si practica coachingului sistemic.O carte care ofera un plan pentru urmatoarea etapa in…

    Pret:

    50 LEI
  • Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    79 LEI
  • Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania - Marioara Iordan, Mihaela Nona Chilian - PRO UNIVERSITARIA

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania

    De

    Editura

    Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic Volumul Mediul de afaceri si capitalul uman din Romania. Provocari determinate de contextul economic pandemic si post-pandemic subliniaza importanta…

    Pret:

    98 LEI
  • Contributia instrumentelor structurale la dezvoltarea regionala - Andreea Valeria Farcas - TRITONIC

    Contributia instrumentelor structurale la dezvoltarea regionala

    De

    Editura

    Volumul trateaza problematica impactului politicii de coeziune asupra beneficiarilor privati de tip intreprinderi mici si mijlocii, urmarind evidentierea efectelor generate la nivelul acestora, in special in ceea ce priveste competitivitatea. Abordarea subiectului se realizeaza la…

    Pret:

    53 LEI
  • Capitalul natural si dezvoltarea sustenabila - Violeta Bran - EIKON

    Capitalul natural si dezvoltarea sustenabila

    De

    Editura

    Tematica abordata prezinta un interes general, prin actualitatea ei. Obsesia omenirii pentru cresterea economica prin orice mijloace si cu orice pret, nevoia de resurse, cat mai variate, consumismul transformat in religie de masa, si-au pus…

    Pret:

    40 LEI
  • Liderul generos - Bob Burg, John David Mann - ACT SI POLITON

    Liderul generos

    De

    Editura

    Liderul generos: O poveste despre ceea ce conteaza cu adevarat in afaceri / The Go-Giver Leader: A Little Story About What Matters Most in Business de Bob Burg si John David Mann este o poveste…

    Pret:

    38 LEI
  • Liderii mananca ultimii - Simon Sinek - PUBLICA

    Liderii mananca ultimii

    De

    Editura

    Editie actualizata cu un capitol revizuit si adaugit despre generatia abstracta si o anexa care include un ghid practic pentru a-i intelege si conduce pe mileniali. Leadershipul nu e un permis pentru a munci mai…

    Pret:

    59 LEI