Acasa/

/

Valori profesionale si alegeri educationale

Autor:
Valori profesionale si alegeri educationale - Lucian Mocrei-Rebrean - PRO UNIVERSITARIA
Detalii:
Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale. Desi se refera…
Categorie
Editura
Autor

44.1

49
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2023
ISBN:
9786062617110
Recenzii
5/5

Descriere

Lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor. Conceptul se situeaza mereu la granita dintre abstract si concretul trait al vietii sociale.
Desi se refera la interioritatea individului, interesul sociologiei pentru valori ramane strans legat de determinarea lor sociala. Considerand ca valorile raman un fenomen social latent, dar nu unul cu totul eluziv, ne propunem, in loc de orice alta introducere, sa prezentam cateva premise epistemologice sine qua non in cercetarea lor.
Cercetarea apartine in egala masura unor domenii ce interfereaza in mod firesc, cel al sociologiei valorilor si cel al sociologiei educatiei. Surprinzand procesul de socializare a valorilor profesionale in perioada educatiei universitare, lucrarea de fata se doreste a fi o modesta contributie la reinvierea interesului stiintelor sociale pentru problematica valorilor.
Interesul sociologiei pentru valori ramane strans legat de determinarea lor sociala. Pot fi intelese ca dimensiuni sine qua non ale culturii de grup.
In acest sens, socializarea educationala presupune expunerea viitorilor profesionisti la un set de valori ocupationale si la o anumita reprezentare idealizata asupra viitorului lor rol profesional.

Valori profesionale si alegeri educationale
de

Ar putea să îți placă și…

  • Dictionar de marketing englez-roman - A. Ivanovic, P.H. Collin - STIINTA

    Dictionar de marketing englez-roman

    De

    Editura

    Dictionarul pune la dispozitie persoanelor interesate un amplu vocabular de termeni utilizati in marketing, inclusiv cuvinte privind cercetarea pietei, publicitatea, asistenta promotionala, tehnicile de vanzare. Cei 6500 de termeni principali si expresii asociate sunt explicate…

    Pret:

    30 LEI
  • O lume iesita din minti - Ken Robinson - PUBLICA

    O lume iesita din minti

    De

    Editura

    O lume iesita din minti. Revolutia creativa a educatie i. Traim un paradox. Majoritatea copiilor se considera a fi foarte creativi, majoritatea adultilor, nu. Ce se schimba pe masura ce crestem? Organizatii de pretutindeni concureaza…

    Pret:

    52.98 LEI
  • Sales. The way of life - Mihail Eduard Staicu - LETRAS

    Sales. The way of life

    De

    Editura

    People don’t buy for logical reasons. They buy for emotional reasons. – Zig Ziglar Vanzarile fac parte din viata noastra de zi cu zi, a tuturor, indiferent de profesie, rasa, culoare sau credinta. Vanzarile sunt,…

    Pret:

    35 LEI
  • The Power of Wow - Mark Dagostino, Tony Hsieh - PUBLICA

    The Power of Wow

    De

    Editura

    The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc De la crearea sa in timpul boomului „dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata…

    Pret:

    55 LEI
  • Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing hotelier

    De

    Editura

    Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe…

    Pret:

    39
    35.1 LEI
  • Calea catre independenta ta financiara - Peter Mallouk, Tony Robbins - CURTEA VECHE

    Calea catre independenta ta financiara

    De

    Editura

    Invata cum sa iti faci un plan financiar pe termen lung si sa lasi mostenire o avere, si nu griji, asta dupa ce te vei bucura de tot ceea ce banii vor aduce bun in…

    Pret:

    70 LEI
  • Geopolitica Marii Negre si a spatiului pontic - Teodor P. Simion - PRO UNIVERSITARIA

    Geopolitica Marii Negre si a spatiului pontic

    De

    Editura

    Absolvent al Facultatii de Geografie din cadrul Universitatii Bucuresti, promotia 1969-1973, doctor in geografie al aceleiasi institutii din 1985, cu teza de doctorat Culoarul depresionar Bran-Rucar-Stoenesti . Studiu de geografie umana si economica. Profesor de…

    Pret:

    55
    49.5 LEI
  • 25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari - Stephan Schiffman - BUSINESS TECH

    25 de miscari neinspirate pe care trebuie sa le eviti ca sa ai succes in vanzari

    De

    Editura

    In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el…

    Pret:

    22
    20.9 LEI
  • Avutia nationala a Romaniei - Florin Georgescu, Gheorghe Gherghina, Bogdan-Octavian Cozmanca, Florian Neagu, Liliana Pintilia, Livia Dragusin - PUBLICA

    Avutia nationala a Romaniei

    De

    Editura

    Obiectivul si utilitatea acestei lucrari pornesc de la faptul ca transformarile politice fundamentale si reformele profunde din punct de vedere economico-social aplicate dupa 1989 s-au reflectat in mod direct asupra volumului, structurii si calitatii avutiei…

    Pret:

    65 LEI
  • Marketing in turism - Daniel Gherasim, Adrian Gherasim - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing in turism

    De

    Editura

    Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate…

    Pret:

    79
    71.1 LEI
  • Gestiunea fortei de vanzare - Pusa Tania Tapliga - PRO UNIVERSITARIA

    Gestiunea fortei de vanzare

    De

    Editura

    Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si…

    Pret:

    31
    27.9 LEI
  • Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate - Adrian Cioroianu, Cristian Cojocaru, Georgiana Cristea, Viorel Tascau - EVRIKA

    Ghidul unui business coach de succes. Tactici dovedite pentru obtinerea de rezultate

    De

    Editura

    De ce o carte despre coaching? Pe de-o parte, daca analizam mediul de afaceri romanesc si nevoile lui de dezvoltare, observam ca modul in care diverse companii isi desfasoara activitatea poate fi imbunatatit semnificativ prin…

    Pret:

    49.9
    39.92 LEI