Acasa/

/

Vinde orice

Autor:
Vinde orice - Oren Klaff - AMSTA PUBLISHING
Detalii:
Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau…
Categorie
Editura
Autor

38

40
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2012
ISBN:
9786069205853
Recenzii
5/5

Descriere

Vinde orice. O metoda inovatoare prin care sa faci prezentari, sa-ti convingi clientii si sa inchei afaceri profitabile Indiferent ca vinzi idei investitorilor, ca vrei sa convingi un client sa incheie o afacere noua sau chiar sa negociezi un salariu mai mare, lucrarea de fata va transforma din temelii modul in care iti pozitionezi ideea.
Conform lui Klaff, crearea si prezentarea unui pitch extraordinar nu este o arta – ci pur si simplu o stiinta. Prin aplicarea in practica a celor mai noi descoperiri din domeniul neuroeconomiei, asezonata cu exemple practice ale metodei sale, Klaff ne descrie modul in care propriul nostru creier ia decizii si raspunde la pitch-uri.
Inarmat cu aceste informatii, vei detine permanent controlul complet in fiecare etapa a procesului. Vinde orice ne prezinta in exclusivitate metoda Puterii aplicata in cadrul unui pitch, care poate fi pusa imediat in aplicare: • Punerea in functiune a cadrului in care se deruleaza pitch-ul • Unghiul de relatare al povestii • Tactica de dezvaluire a intrigii • Emiterea mult-asteptatului premiu • Reusita in a-i face sa adere la propunere • Efectul dorit – incheierea afacerii Un pitch cu adevarat extraordinar iti poate duce cariera pe culmi nebanuite, ajutandu-te sa castigi o multime de bani – si iti poate chiar schimba viata.
Succesul depinde de metoda pe care o folosesti, nu de cat de tare te straduiesti. „O metoda mai buna inseamna mai multi bani”, spune Klaff.
„O metoda mult mai buna inseamna mult mai multi bani.” Klaff este cel mai bun din domeniu, fiindca metoda lui este mult mai buna decat a oricui altcuiva. Atunci cand vine vorba despre sustinerea unui pitch, Oren Klaff are o experienta extraordinara.
In ultimii 13 ani, a folosit metoda sa unica pentru a strange peste 400 de milioane de dolari – iar acum, pentru prima data, ne si descrie formula care sa ne ajute sa facem o prezentare castigatoare in orice situatie de business. Oren Klaff este director de piete de capital, pentru banca de investitii Intersection Capital, companie pentru care a strans zeci de milioane de dolari de la diversi investitori si institutii.
Intersection Capital a ajuns sa gestioneze active in valoare de 250 de milioane de dolari folosind abordarea de pionierat a lui Klaff, destinata acumularii de capital si bazata pe incorporarea neurostiintei in programele sale legate de pietele financiare. Klaff este specialist in modelare financiara si unul dintre creatorii Velocity, un produs destinat pietelor de capital care a strans fonduri de peste 100 de milioane de dolari.
Locuieste in Beverly Hills, California. Aprecieri la adresa lucrarii Vinde orice Usor de citit, distractiva si foarte, foarte practica!
– Joe Sulivan, fondatorul companiei Flextronic Dincolo de prezentarea unei teorii a jocului, lucrarea de fata ne dezvaluie urmatorul concept revolutionar din dinamica sociala: jocul afacerilor. -Josh Withford, fondatorul companiei Echelon Media Ce au in comun supermodele si investitorii?
Asculta sute de pitch-uri pe an. Lucrarea de fata te asigura ca vei obtine toate rezultatele pe care ti le doresti.
-Ralph Cram, investitor Vinde orice ofera o noua metoda prin care te vei putea diferentia de restul competitorilor. – Jason Jones, senior vicepresedinte, Jones Lang LaSalle Daca vrei sa prezinti un produs, sa strangi fonduri sau sa inchei o afacere, citeste cartea lui Oren Klaff si aplica in practica toate conceptele si principiile enumerate aici.
-Steven Waldman, director si fondator al Spectrum Capital Vinde orice mi-a deschis ochii si m-a ajutat sa vad ceea ce lipsea din prezentarile mele si din interactiunile de business. -Louie Ucciferri, presedinte, Regent Capital Group Folosesc strategiile unice ale lui Oren pentru a vinde afaceri, a strange fonduri si a face fata situatiilor mai putin placute.
-Taylor Garrett, vicepresedinte, White Cap O metoda extrem de intuitiva, care functioneaza intotdeauna. -Jay Goyal, CEO, SumOpti

Vinde orice
de

Ar putea să îți placă și…

  • Minidictionar de management 6: Managementul comercial - Ovidiu Nicolescu - PRO UNIVERSITARIA

    Minidictionar de management 6: Managementul comercial

    De

    Editura

    Minidictionarul de management (6) „Strategia si managementul strategic” este conceput ca un instrument de informare, de facilitate a intelegerii si de asistare a persoanelor interesate de problematica acestui domeniu managerial. Minidictionarul contine: • termenii utilizati…

    Pret:

    11 LEI
  • Gandire rapida, gandire lenta - Daniel Kahneman - PUBLICA

    Gandire rapida, gandire lenta

    De

    Editura

    • New York Times longseller • Castigatoare a Premiului National Academy of Sciences Best Book , 2012 • Una dintre cele mai bune carti ale anului 2011: New York Times Book Review, Globe, The Economist,…

    Pret:

    99
    84.15 LEI
  • Incepe cu de ce - Simon Sinek - PUBLICA

    Incepe cu de ce

    De

    Editura

    Aceasta carte a fost scrisa pentru toti cei care doresc sa-i inspire pe altii si pentru cei care vor sa gaseasca pe cineva care sa-i inspire. Simon Sinek conduce o miscare pentru a construi o…

    Pret:

    59 LEI
  • Drumul spre caracter - David Brooks - ACT SI POLITON

    Drumul spre caracter

    De

    Editura

    In Drumul spre caracter , David Brooks acorda atentie celor mai profunde valori care ar trebui sa ne influenteze vietile. Privind asupra catorva dintre cei mai mari ganditori si lideri inspiratori, Brooks prezinta cum, printr-o…

    Pret:

    54 LEI
  • Principiile vanzarilor + CD-Rom - Charles M. Futrell - ROSETTI

    Principiile vanzarilor + CD-Rom

    De

    Editura

    Principiile vanzarilor. Prin servicii bune obtineti clienti pe viata Charles Futrell combina regula de aur cu vanzarea fara intermediar. Aceasta abordare ofera cititorului informatii cheie pentru a deveni un agent de vanzari de succes, agent…

    Pret:

    33.72 LEI
  • O istorie morala a politicilor monetare si fiscale - Valentin Lazea - PUBLICA

    O istorie morala a politicilor monetare si fiscale

    De

    Editura

    Politicile monetare si fiscale sunt o reflectare, in plan macroeconomic, a mentalitatilor specifice fiecarei epoci. Or, mentalitatile se schimba in functie de evolutiile tehnologice, politice si sociale. Volumul de fata isi propune sa ofere cititorului…

    Pret:

    55 LEI
  • Afaceri in afara cutiei - John O'Keefe - BMI

    Afaceri in afara cutiei

    De

    Editura

    Schimbarile lumii de azi au capatat o viteza ametitoare, iar incrementalismul nu ne mai ajuta. Pe timp de furtuna, trebuie sa alergi chiar si numai pentru a-ti mentine pozitia. A actiona „in afara cutiei” inseamna,…

    Pret:

    42 LEI
  • Coaching si leadership in procesele de tranzitie - Alain Cardon - BMI

    Coaching si leadership in procesele de tranzitie

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    40 LEI
  • Actiuni ordinare si profituri extraordinare si alte scrieri - Philip A. Fisher - ACT SI POLITON

    Actiuni ordinare si profituri extraordinare si alte scrieri

    De

    Editura

    Actiuni ordinare si profituri extraordinare si alte scrieri / Common Stocks and Uncommon Profits and Other Writings de Philip A. Fisher este una dintre cele mai indragite carti de investitii din toate timpurile si se…

    Pret:

    59 LEI
  • Managementul riscului

    De

    Editura

    Managementul riscului. Protectia datelor personale si securitatea informatiei in cadrul organizatiei. Ghid practic Calatoria catre transformarea digitala a companiilor si a afacerilor atrage dupa sine riscuri despre care nici nu banuiam acum cativa ani. Cartea…

    Pret:

    42
    33.6 LEI
  • Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier - Chip Heath, Dan Heath - ACT SI POLITON

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier

    De

    Editura

    Idei cu lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier. Editia a II-a Bestseller New York Times Idei cu lipici / Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die de Chip si…

    Pret:

    49 LEI
  • Managementul in institutiile de invatamant preuniversitar - Hadrian Arion, Horia Corches, Dorina Kudor, Margareta Ghiurutan, Elena Carstocea, Monica Halaszi - GRUPUL EDITORIAL ART

    Managementul in institutiile de invatamant preuniversitar

    De

    Editura

    Aceasta carte vine in intampinarea nevoilor managerilor noi sau chiar a celor cu experienta. Lucrarea se adreseaza insa unui public larg de la cadre didactice, formatori, consilieri, directori, inspectori la autoritati implicate in educatie. Cartea…

    Pret:

    54 LEI