Categorie Carte: Comunicare Publicitate
De
Editura
Omagiem cei 30 de ani de jurnalism postcomunist prin acest volum, in care am reunit 28 de studii si cercetari. In acest mod acoperim o buna parte a „mediamorfozelor” din tara noastra. Este vorba despre…Pret:
70.83 LEIEditura
Relatii publice in domeniul sanatatii. Proces, comunicare mediata, prevenire a riscurilor Activitatea de relatii publice constituie un demers de comunicare strategica, etica si responsabila, cu rezultate la nivelul increderii, reputatiei si colaborarii intre actorii implicati….Pret:
51.81 LEIEditura
Volumul isi asuma doua obiective: promovarea criticismului retoric in domeniul cercetarii caltitative in stiintele comunicarii si promovarea educatiei media in Romania. Se intelege ca a doua consecinta este de mare utilitate practica, in conditiile in…Pret:
47.58 LEIEditura
Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala, ca mass-media, iar recent social media, in relatie cu publicitatea,…Pret:
43.35 LEIEditura
Viata intre postari. Cum Social media ne ascunde adevaratele trairi Viata noastra este asociata tot mai mult cu tot ce intampla in Social media incat am ajuns sa ne simtim dependenti de conectarea online. Am…Pret:
45.46 LEIEditura
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea de reactii imediate, care pot fi valorizate practic in medii…Pret:
3528 LEIDe
Editura
Aceasta carte este, in fapt, o culegere de articole, publicate in ziarul dar si pe site-ul cotidianul. „Noi ne am facut datoria! Am incercat sa spunem pericolele care ne pasc, abuzurile, derapajele care se produc…Pret:
89.86 LEIEditura
Cartea reprezinta optimizarea capacitatii de performanta prin comunicare, vazuta prin aplicarea formelor de comunicare verbala si nonverbala in antrenament si competitie, concept care implementeaza in antrenamentele de baschet juniori un set de mijloace tehnico-tactice, cu…Pret:
4540.5 LEIEditura
Tara si vinul. Relațiile dintre brandul de țară și brandul vinurilor românești. O abordare heterodoxă Vinul este privit din ce în ce mai mult în întreaga lume ca unul dintre elementele care definesc calitatea vieții….Pret:
60.27 LEIEditura
Prezentul volum isi propune sa analizeze un domeniu al jurnalismului, cu certitudine, cel mai incarcat de provocari, dar si cel mai periculos. Vorbim despre zonele fierbinti ale globului, acolo unde diferenta intre viata si moarte…Pret:
58.15 LEIDe
Editura
Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povesti frumoase? Intr-o lume in care majoritatea oamenilor…Pret:
47.5845.2 LEIEditura
Din cuprins: ◊ Ce este comunicarea?; ◊ Comunicarea in grup; ◊ Comunicarea de masa; ◊ Analiza mesajelor comunicarii; ◊ Sa scriem si sa vorbim corect si eficient; ◊ Comunicarea verbala si nonverbala; ◊ Comunicarea vaga…Pret:
44.4 LEIEditura
Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si chiar sa se apere. Accesul la mass-media ii este deci…Pret:
9.999.49 LEIEditura
Volumul se remarca, in ansamblu, prin larga paleta de subiecte si tematizari abordate, prin criticile virulente la adresa decidentilor politici si prin trimiterile subtile la exemple credibile, extrase din istoria noastra eroica si din panteonul…Pret:
48.63 LEIEditura
Cartea Problemele publice. O perspectiva comunicationala exploreaza istoria unui concept, problema publica, in diverse traditii analitice. Miza secundara a lucrarii este de a propune o mutatie in teoretizarea problemelor publice: de la perspectiva constructivista clasica…Pret:
26.43 LEIDe
Editura
Voci digitale in pandemie. Mediatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere. Strategii de promovare a cartilor Cartea Corinei Ozon poarta o promisiune, aceea de a deschide, cu mare curaj, o reflectie asupra unei domeniu de realitate,…Pret:
51.81 LEIEditura
Din cuprins: – Conceptul de baza al strategiei de imagine; – Etapizarea strategiei – modelul tristadial de PR politic; – Imaginea creata prin mass-media; – Agenda candidatului; – Evenimente importante din campania electorala; – Tehnica…Pret:
33.83 LEIEditura
Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare. Concepte esentiale si instrumente de lucru pentru initierea si planificarea proiectelor Ghidul de management de proiect pentru studentii la comunicare reprezinta o resursa vatoroasa pentru cei…Pret:
41.23 LEIDe
Editura
Din cuprins: Primii pasi; Imaginea ta; Imaginea firmei tale; Creatia mesajelor pe care le transmiti publicului; Sase moduri de a-ti face publicitate; Suporturile publicitare; 10 pasi catre succes Cum sa-ti faci publicitate se doreste a…Pret:
20.37 LEIEditura
Lecturand aceasta carte, companiile, respectiv specialistii in marketing si branding pot intelege efectul pe care mesajele publicitare comunicate si forma in care sunt comunicate il genereaza la nivel de audienta. Astfel, nu doar ca aceste…Pret:
49 LEI