In aceasta editura:
BrandBuilders
-
Noua pozitionare
De: Jack Trout, Steve Rivkin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout...
-
Viitorul apartine companiilor mici
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in...
-
Strategia si tactica stabilirii preturilor
De: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar...
-
Scrisori de vanzare eficiente
De: Herschell Gordon Lewis
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa iti garanteze practic vanzarea? Atunci...
-
PR cu buget restrans
De: Leonard Saffir
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. Iata de ce iti propunem o lucrare care iti...
-
Marketingul adresat femeilor
De: Marti Barletta
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in...
-
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat...
-
Cum sa vinzi marilor companii
De: Jill Konrath
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la...
-
Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului
De: Paco Underhill
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al...
-
Sun Tzu - Strategii de marketing
De: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing...
-
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de...
De: Denny Hatch, Don Jackson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Orice disciplina de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate...
-
Cercetarea de marketing
De: Petre Datculescu
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care mbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul...
-
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza...
-
Trout despre strategie
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile...
-
Hei, Whipple, incearca asta!
De: Luke Sullivan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi.“ - TIM...