Acasa/

/

Cu ce se mananca de fapt Makertingul

Autor:
Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha - HYPERLITERATURA
Detalii:
Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie…
Categorie
Editura
Autor

39.9

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786069671191
Recenzii
5/5

Descriere

Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc.S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare.
Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect.
Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce inseamna marketingul astazi?
Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client?
Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea?
Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia?
Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca?
Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).

Cu ce se mananca de fapt Makertingul
de

Ar putea să îți placă și…

  • Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa - Dumitru Chisalita - DIDACTICA SI PEDAGOGICA

    Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa

    De

    Editura

    Dumitru Chisalita este Fondator si Presedinte al Asociatiei Energia Inteligenta. A obtinut atestatul de Expert tehnic extrajudiciar si consultant in domeniul petrol si gaze, eliberat de Asociatia Expertilor Europeni Agreati Paris, dar si atestatul de…

    Pret:

    70 LEI
  • Coaching pentru performanta - John Whitmore, Tiffany Gaskell - PUBLICA

    Coaching pentru performanta

    De

    Editura

    Coaching pentru performanta. Practica si principiile coachingului si alea leadershipului. Editia a VI-a Prin coaching, tu, echipa ta si organizatia din care faceti parte veti obtine performante superioare. Coaching pentru performanta este cartea absoluta pentru…

    Pret:

    69 LEI
  • Sistemul de vanzari al IMM - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Sistemul de vanzari al IMM

    De

    Editura

    Pret:

    190.73 LEI
  • Profit First - Mike Michalowicz - ACT SI POLITON

    Profit First

    De

    Editura

    Profit First: Cum sa-ti transformi afacerea dintr-un monstru devorator de bani intr-o masina de facut bani Profit First: Cum sa-ti transformi afacerea dintr-un monstru devorator de bani intr-o masina de facut bani / Profit First:…

    Pret:

    49 LEI
  • Impuls pentru atitudine

    De

    Editura

    SUCCESUL INCEPE DE LA ATITUDINE. O perspectiva cu adevarat pozitiva si rezilienta – genul care nu iti permite sa renunti – cere invatare, autoreflectie si practica din plin. Nu este usor sa ramai pozitiv in…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Pivoteaza! si schimba directia vietii tale - Sam Silverstein - BUSINESS TECH

    Pivoteaza! si schimba directia vietii tale

    De

    Editura

    Ce faci cand o usa ti se inchide? Continui sa bati la ea sau gasesti o alta pe care sa o deschizi? 3 intrebari care: • iti clarifica perspectiva • iti maximizeaza potentialul • iti…

    Pret:

    69.9 LEI
  • Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari - Andy Eilers, Tom Hopkins - PRESTIGE

    Limbajul vanzarilor. Arta si stiinta comunicarii in vanzari

    De

    Editura

    Te-ai intrebat vreodata de ce iti e mai usor sa vorbesti cu unii oamenii decat cu altii? E simplu – folositi acelasi limbaj! Asta nu inseamna neaparat ca vorbiti limba engleza sau aveti un dialect…

    Pret:

    60 LEI
  • Cum sa vinzi orice oricui - Joe Girard - BUSINESS TECH

    Cum sa vinzi orice oricui

    De

    Editura

    Cum sa vinzi orice oricui. Tehnicile luiJoe Girard de multiplicare garantata a vanzarilor Joe Girard este „Cel mai grozav vanzator din lume”, iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare…

    Pret:

    69.9
    66.41 LEI
  • Cum iti vei masura viata? - Clayton M. Christensen - PUBLICA

    Cum iti vei masura viata?

    De

    Editura

    O strategie – fie ea de afaceri sau in viata personala – se creeaza prin sute de decizii luate zilnic in privinta modului in care ne cheltuim timpul, energia si banii. Cu fiecare clipa din…

    Pret:

    47.2 LEI
  • Noul manager la minut - Ken Blanchard, Spencer Johnson - CURTEA VECHE

    Noul manager la minut

    De

    Editura

    Incepe cu „a fost odata” si e, intr-adevar, o poveste: cea a unui tanar care are un vis. Dar tonul si abordarea acestei carti nu trebuie sa induca in eroare. Ea este mai mult decat…

    Pret:

    40
    38 LEI
  • Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing - Valentina Zaharia, Cristina Balaceanu - PRO UNIVERSITARIA

    Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing

    De

    Editura

    Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing Cuprins: • Tematica pentru examenul de licenta Marketing • I. Microeconomie •II. Management •III. Statistica •IV. Bazele marketingului si marketing international •V. Marketingul serviciilor…

    Pret:

    33
    29.7 LEI
  • Sfarsitul banilor si viitorul civilizatiei - Thomas H. Greco Jr - CURTEA VECHE

    Sfarsitul banilor si viitorul civilizatiei

    De

    Editura

    Foarte putini oameni isi dau seama ca natura banilor s-a schimbat profund in ultimele trei secole si ca ei au devenit un instrument politic utilizat pentru a centraliza puterea si a submina guvernul democratic. -…

    Pret:

    59
    56.05 LEI