Acasa/

/

Cu ce se mananca de fapt Makertingul

Autor:
Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha - HYPERLITERATURA
Detalii:
Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie…
Categorie
Editura
Autor

42.18

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2021
ISBN:
9786069671191
Recenzii
5/5

Descriere

Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc.S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare.
Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect.
Si atunci incepem sa vorbim despre marketing. Ce inseamna marketingul astazi?
Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client?
Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea?
Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia?
Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca?
Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).

Cu ce se mananca de fapt Makertingul
de

Ar putea să îți placă și…

  • Cum sa ajungi manager - Linda A. Hill - METEOR PRESS

    Cum sa ajungi manager

    De

    Editura

    Linda Hill a fost desemnata in 2012 de catre Harvard Business Review unul dintre cei mai influenti manageri, ocupand locul 16 in topul Thinkers50 . Lucrarea de fata, editata de Harvard Business Press, surprinde dificultatile…

    Pret:

    32.59 LEI
  • Efectul miliardarului prin forte proprii - John Sviokla, Mitch Cohen - ACT SI POLITON

    Efectul miliardarului prin forte proprii

    De

    Editura

    Efectul miliardarului prin forte proprii: Cum creeaza producatorii de exceptie valoare imensa / The Self-made Billionaire Effect: How Extreme Producers Create Massive Value de John Sviokla si Mitch Cohen este un raspuns cat se poate…

    Pret:

    50.74 LEI
  • Manualul consultantului in cariera. Caiet de exercitii - Andreea Szilagyi - INSTITUTUL EUROPEAN

    Manualul consultantului in cariera. Caiet de exercitii

    De

    Editura

    Din cuprins: • Introducere in domeniul dezvoltarii carierei • Abilitati de sprijin si comunicare in consiliere • Procesul de evaluare in consilierea in cariera • Procesul de interventie in cariera • Aspecte particulare in procesul…

    Pret:

    57.09 LEI
  • Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa - Dumitru Chisalita - DIDACTICA SI PEDAGOGICA

    Impactul razboiului din Ucraina asupra sectorului energetic din Romania si Europa

    De

    Editura

    Dumitru Chisalita este Fondator si Presedinte al Asociatiei Energia Inteligenta. A obtinut atestatul de Expert tehnic extrajudiciar si consultant in domeniul petrol si gaze, eliberat de Asociatia Expertilor Europeni Agreati Paris, dar si atestatul de…

    Pret:

    70 LEI
  • Provocari si solutii in afaceri. Convorbiri cu antreprenori din Transilvania - Judit Laszlo - EXIT

    Provocari si solutii in afaceri. Convorbiri cu antreprenori din Transilvania

    De

    Editura

    Aceasta carte va ofera sansa de a face cunostinta cu sapte manageri de firma. Ea a avut la origine un interes personal: ca manager local al unei companii multinationale, nu am avut legaturi cu antreprenori…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Managementul in institutiile de invatamant preuniversitar - Hadrian Arion, Horia Corches, Dorina Kudor, Margareta Ghiurutan, Elena Carstocea, Monica Halaszi - GRUPUL EDITORIAL ART

    Managementul in institutiile de invatamant preuniversitar

    De

    Editura

    Aceasta carte vine in intampinarea nevoilor managerilor noi sau chiar a celor cu experienta. Lucrarea se adreseaza insa unui public larg de la cadre didactice, formatori, consilieri, directori, inspectori la autoritati implicate in educatie. Cartea…

    Pret:

    59 LEI
  • Managementul organizatiilor publice - Tincuta Gudana Vrabie, Nicoleta Cristache - C.H. BECK

    Managementul organizatiilor publice

    De

    Editura

    Managementul organizatiilor publice – Metode de evaluare a performantelor serviciilor publice locale Lucrarea de fata realizeaza o analiza in detaliu a performantelor serviciilor publice locale, pornind de la sublinierea importantei acestora pentru intreaga comunitate pe…

    Pret:

    89.76
    85.27 LEI
  • Cum mi-am construit afacerea - Guy Raz - ACT SI POLITON

    Cum mi-am construit afacerea

    De

    Editura

    Cum mi-am construit afacerea: Cai neasteptate spre succes de la cei mai inspiratori antreprenori ai lumii / How I Built This: The Unexpected Paths to Success from the World’s Most Inspiring Entrepreneurs de Guy Raz…

    Pret:

    60.27 LEI
  • Dezvoltarea finantelor in Asia de Est - Guogang Wang, Gang Zeng, Xiaoying Xuan - EDITURA CREATOR

    Dezvoltarea finantelor in Asia de Est

    De

    Editura

    Aceasta carte este rezultatul cercetarii comune a Institutului de Finante si Banci a Academiei Chineze de Stiinte Sociale (IFB) si a Institutului de cercetare Nomura (NRI). IFB si NRI au cooperat in domeniile dezvoltarii bancare…

    Pret:

    31.72 LEI
  • Marketing muzeal pentru non marketeri - Alexandra Zbuchea - TRITONIC

    Marketing muzeal pentru non marketeri

    De

    Editura

    Aceasta discutie este prilejuita de lansarea cartii Marketing muzeal pentru nonmarketeri , de Alexandra Zbuchea. Prezentarea cartii va fi facuta de catre dl. Virgil Stefan Nitulescu, director general al Muzeului National al Taranului Roman, si…

    Pret:

    41.23 LEI
  • Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat - Rob Shallenberger, Steven Shallenberger - DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat

    De

    Editura

    Cum sa faci doar ce conteaza cu adevarat – Incepe cu viziunea, actioneaza dupa un plan, prioritizeaza-ti timpul In studiul nostru desfasurat pe 1.260 de manageri si directori din peste 108 de organizatii diferite, 68%…

    Pret:

    54.97 LEI
  • Company of One. De ce vor revolutiona piata afacerile mici - Paul Jarvis - PUBLICA

    Company of One. De ce vor revolutiona piata afacerile mici

    De

    Editura

    Company of One.De ce vor revolutiona piata afacerile mici Ce-ar fi daca adevaratul secret pentru o cariera mai bogata si mai implinita nu ar fi sa creezi si sa dezvolti un startup nou, ci sa…

    Pret:

    51.81
    48.18 LEI
Cu ce se mananca de fapt Makertingul
de