Acasa/

/

Lansarea

Autor:
Lansarea - Jeff Walker - ACT SI POLITON
Detalii:
Lansarea. Formula secreta a unui milionar pe internet pentru a vinde aproape orice online, pentru a-ti dezvolta afacerea pe care o iubesti si a trai viata pe care o visezi Lansarea ( Launch ), de…
Categorie
Editura
Autor

44

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786069134436
Recenzii
5/5

Descriere

Lansarea. Formula secreta a unui milionar pe internet pentru a vinde aproape orice online, pentru a-ti dezvolta afacerea pe care o iubesti si a trai viata pe care o visezi Lansarea ( Launch ), de Jeff Walker explica formula de succes pentru lansarea unei afaceri in mediul online, care sa vanda un produs sau un serviciu.
Aceasta formula implementata de autor este o reteta eficienta care genereaza venituri si succes, oferind totodata mobilitate si tractiune afacerii. Carte axata pe dezvoltarea afacerii, Lansarea , vine cu informatii si detalii din lumea antreprenorilor care activeaza in mediul online si care reusesc sa confere valoare si sa obtina profituri substantiale din lansari, prin diferite canale de comunicare.
Aceasta formula arata calea spre rezultate rapide, fiind propice atat afacerilor deja existente, cat si celor aflate la inceput de drum. Formula eficientizeaza timpul de lucru si aduce un impact semnificativ asupra mediului de afaceri.
Jeff Walker mizeaza pe o lansare in forta care sa maximizeze sansele de reusita rapida si de profitabilitate. Modul in care o afacere demareaza este foarte important si definitoriu pentru activitatile ulterioare ale companiei.
De cele mai multe ori, antreprenorii se concentreaza pe deschiderea efectiva a afacerii, fara a se gandi la organizarea unei lansari bine gandite. Inca din 1996, Jeff Walker organizeaza si dezvolta afaceri de succes in mediul online, avand o experienta vasta in domeniu, reusind sa puna la punct un proces care sa aduca rezultate rapide.
Formula sa a fost adoptata si utilizata de un numar mare de antreprenori la nivel global, generand rezultate pozitive pentru fiecare dintre acestia. Ce s-a intamplat dupa a fost extraordinar: afaceri pornite de oameni in apartamentele au avut lansari cu vanzari de zeci, sute sau milioane de dolari in doar cateva zile.
Formula de lansare a unui produs (FLP) presupune mai multe etape. De la stadiul creativ al construirii de continut, texte, concept creativ, clipuri video de prezentare, la activitatile de planificare si stabilire a detaliilor tehnice si logistice, pana la afiliati, proces de prelansare, lansare efectiva si urmarire a rezultatelor pentru stabilirea directiei strategice ulterioare.
Fie ca va ocupati de o afacere bazata pe un anumit serviciu si vreti sa propuneti anumite produse, controlandu-va timpul de lucru si impactul, fie ca sunteti chiar in faza de inceput, aceasta este cartea de care aveti nevoie pentru a demara in forta. Aceasta este formula care va permite sa atingeti un succes rasunator.
Pe parcursul acestei carti autorul prezinta o lume despre care cei mai multi oameni nu stiu ca exista, o lume in care oameni comuni creeaza afaceri iesite din comun. O lume in care oamenii incep afaceri aproape fara nicio investitie sau niciun capital.
Veti afla inca de la inceput ceea ce este de facut pentru a infiinta o afacere si a genera profituri. Va veti intreba daca aceasta formula poate sa functioneze pentru voi.
Raspunsul autorului acestei carti este „un DA emfatic”. Va vor fi impartasite unele dintre povestile oamenilor care au reusit.
LISTA A avea o lista de adrese de e-mail este cel mai apropiat lucru de o tiparnita de bani. Ce tip de oferta puteti face oamenilor din lista voastra pentru a aduna bani?
Alcatuirea listelor este unul din pasii de baza asupra caruia Jeff Walker se concentreaza intotdeauna in orice afacere pe care o detine. Daca nu luati din aceasta carte nimic altceva decat o concentrare obsesiva asupra alcatuirii listei, aceasta tot ar valora de zece mii de ori mai mult decat ati dat pe ea.
Aceasta lista reprezinta pur si simplu totalitatea oamenilor care s-au abonat la e-mailurile voastre. De regula, exista un formular pe site-ul vostru, unde oamenii pot sa-si introduca adresele de e-mail pentru a se abona.
Desigur ca trebuie sa le oferiti un motiv sa se aboneze. Fie ca ar putea sa primeasca un newsletter sau actualizari zilnice despre oferte speciale.
Aceasta baza de date cu clienti potentiali sau clienti fideli este unul dintre cele mai importante atuuri pentru afacerea voastra. Universul online are tendinta sa accelereze si sa intensifice totul.
Asa se intampla si cu lista. In universul online, lista este totul.
O mentiune importanta este ca aceasta lista NU se refera la trimiterea de e-mailuri de tip spam. Un lucru esential pentru ca lista sa fie eficienta il reprezinta gradul de receptivitate.
Este mai buna o lista de 100 de oameni dintre care 60% deschid e-mailurile pe care le trimiteti, decat o lista de 1000, dintre care doar 1% deschid e-mailurile. Exista si alte tipuri de liste, precum cele alcatuite din abonati de pe site-urile de socializare, insa tot cele de e-mail au o valoare mai mare.
Mai multe detalii despre liste si alcatuirea lor, gasiti in interiorul cartii. SCRISOAREA DE VANZARI RASTURNATA De zeci de ani, exista un instrument traditional in marketingul direct, numit „scrisoare de vanzari”.
Aceasta este o reclama lunga, tiparita, avand forma unei scrisori. Aceste scrisori pot avea intre 8 si 24 de pagini sau chiar mai mult.
Acest format de scrisori de vanzari a fost folosit timp indelungat si a generat miliarde de dolari pentru tot felul de produse. Aparitia Internetului a facut ca aceste scrisori de vanzari sa se „mute” in mediul online.
Pot fi mai lungi si nu trebuiesc tiparite. Secretul scrisorii de vanzari consta in impartirea ei pe etape.
In loc de o scrisoare de vanzari de zece pagini, se foloseste o secventa de zece zile. Cu un continut bun, se inlocuieste un monolog foarte lung cu o conversatie (de lansare).
Scrisoarea de Vanzari Rasturnata este o secventa de Continut de Prelansare (Prelaunch Content- PLC). Continutul este reprezentat, de cele mai multe ori, de videoclipuri online, dar poate lua si alte forme.
Continutul trebuie sa fie captivant, valoros, iar asta duce in mod natural la vanzarea produselor. DECLANSATORII MENTALI Utilizarea Formulei de Lansare a unui Produs pentru dezvoltarea afacerii voastre, va ofera posibilitatea de a activa declansatorii mentali (armele de influentare in masa).
Acestia reprezinta pietrele de temelie ale unei lansari de succes. In Lansarea, Jeff Walker prezinta si analizeaza noua dintre declansatorii sai mentali preferati: • Autoritatea•Reciprocitatea•Increderea•Anticiparea•Caracterul placut•Evenimente si ritualuri•Comunitatea•Caracterul rar•Testarea sociala FORMULA CARE A LANSAT O MIE DE AFACERI „Formula de Lansare a unui Produs (FLP) este un sistem pentru a face piata tinta sa fie atat de dedicata produsului vostru incat aproape ca va implora sa i-l vindeti.” FLP functioneaza pe toate tipurile de piete si cu tot felul de produse si este adaptabila pentru orice situatie in care lansati un nou produs sau incepeti o afacere.
Uneori, lansarea unui produs devine un eveniment in si prin sine, precum productia unui film de la Hollywood. Inainte cu sase luni apare trailer-ul, apoi spoturile publicitare la TV, dupa care actorii se lanseaza intr-un turneu mergand pe la diverse talk-show-uri.
Acest gen de campanii creeaza un volum urias de rumoare si entuziasm. O anticipare uriasa inconjoara lansarea, iar oamenii devin dedicati si atenti.
Probabil veti spune ca nu aveti un buget de milioane sau ca nu aveti talentul celor de la Hollywood, insa acesta este momentul in care FLP schimba situatia prin cei trei factori: costurile scazute de comunicare, viteza crescuta a comunicarii si interactivitatea mult imbunatatita. Nu va puteti baza pe un singur mesaj de marketing, trebuie in schimb sa ganditi in „secvente”.
In loc sa va bazati pe o singura comunicare, veti folosi o secventa de comunicari care se cladesc una peste cealalta. Iata secventele principale: •Pre-Prelansarea (folosita pentru a estima cat de receptiva va fi piata la oferta voastra); •Prelansarea (se lanseaza continutul de prelansare – clipuri video, fisiere audio, postari pe blog, prezentari scrise pdf etc.); •Lansarea (ziua in care produsele sau serviciile sunt expuse si se asteapta preluarea comenzilor); •Postlansarea (este secventa de curatare, in care sunt urmariti cu atentie atat noii clienti, cat si cei potentiali, care nu au cumparat inca).
Ideea pre-prelansarii este sa incepeti sa va activati „tribul”. Apoi testati nivelul de interes al pietei, incercati sa scoateti la iveala eventualele obiectii, strangeti informatii care sa va ajute sa finalizati oferta de produs.
In aceasta carte de dezvoltare a afacerii, Jeff Walker numeste pre-prelansarea ca fiind „Focul de avertizare”. Prezentarea detaliata a pre-prelansarii, cu exemple si analize o gasiti structurata in interiorul cartii.
Secventa de prelansare va contine trei parti de Continut de Prelansare. Fiecare parte a continutului are o anumita functie.
Pe parcursul acestei secvente veti suprapune toti declansatorii mentali. Prima parte a continutului trebuie sa capteze atentia potentialilor clienti si sa ii atraga.
In cea de-a doua parte veti invata cum sa creati un impact asupra potentialilor clienti. Dupa ce ati prezentat produsul si posibila transformare sau schimbare in viata oamenilor, ei inca nu inteleg cum vor avea parte de aceea schimbare.
Apoi le oferiti raspunsul final, care consta in achizitionarea produsului vostru. Modalitatea prin care puneti cap la cap o secventa de prelansare foarte buna este sa oferiti pietei voastre o valoare foarte mare.
Daca va concentrati doar asupra unui singur lucru, acesta ar trebui sa fie crearea de valoare pentru toti potentialii clienti care parcurg secventele lansarii voastre. Asadar, ati avut o prelansare puternica ce a condus catre ziua cea mare.Lansarea sau „ziua cosului deschis” este momentul in care incepeti sa preluati comenzi.
Odata ce ati pregatit pagina de vanzari, infiderent daca folositi un videoclip sau o scrisoare de vanzare, urmatorul pas presupune trimiterea unui e-mail catre lista de lansare, pentru a-i anunta ca sunteti in direct si ca sunteti deschisi pentru afaceri. Fiecare dintre aceste secvente sunt prezentate cu tot cu explicatii si exemple.
Multi oameni cladesc afaceri pe care doar le tolereaza. Altii creeaza afaceri care chiar nu le plac sau pe care ajung sa le urasca.
Ca sa ajungeti la afacerea pe care o iubiti, trebuie sa intelegeti motivatia din spatele ei. Indiferent care ar fi aceasta, trebuie sa existe una.
Nu va asteptati sa faceti milioane cu prima voastra lansare. Nu va comparati cu lansarile altor oameni cu experienta.
Sunteti la inceput. Asteptati-va sa faceti unele greseli si sa invatati mult din ele.
Asteptati-va sa fie mai multa munca decat ati anticipat. Si asteptati-va ca prima lansare sa fie de neuitat.

Lansarea
de

Ar putea să îți placă și…

  • Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.1 - Vlad Mocanu - EVRIKA

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani Vol.1

    De

    Editura

    Esecuri de succes ale antreprenorilor romani. Volumul 1 – Despre antreprenoriat si antreprenori in 18 povesti inspirationale Seria de carti de buzunar EsecuriDeSucces a pornit de la interesul crescut pentru cartea Esecuri de Succes ale…

    Pret:

    21.99
    17.59 LEI
  • Incredere si Inspiratie. Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor - Stephen M.R. Covey - ACT SI POLITON

    Incredere si Inspiratie. Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor

    De

    Editura

    Incredere si Inspiratie: Cum reusesc liderii cu adevarat mari sa descopere maretia in semenii lor/ Trust and Inspire: How Truly Great Leaders Unleash Greatness in Others de Stephen M. R. Covey este o lectura utila…

    Pret:

    57 LEI
  • Liderii mananca ultimii - Simon Sinek - PUBLICA

    Liderii mananca ultimii

    De

    Editura

    Editie actualizata cu un capitol revizuit si adaugit despre generatia abstracta si o anexa care include un ghid practic pentru a-i intelege si conduce pe mileniali. Leadershipul nu e un permis pentru a munci mai…

    Pret:

    59 LEI
  • Clientii nu-mi dau pace - Shelle Rose Charvet - AMALTEA

    Clientii nu-mi dau pace

    De

    Editura

    Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor. •Descifreaza felul in care clientii…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Polii de crestere si integrarea economica - Edith Mihaela Dobre - SIGMA

    Polii de crestere si integrarea economica

    De

    Editura

    In economia globala au loc schimbari radicale: criza economica, financiara si monetara care a marcat economiile planetei dupa 2008 are o influenta tot mai mare pe pietele emergente si deschide calea catre o economie mondiala…

    Pret:

    30 LEI
  • TED Talks. Ghidul oficial TED pentru vorbit in public

    De

    Editura

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat ca discursurile scurte si atent concepute pot fi cheia care descatuseaza empatia, starneste entuziasmul, impartaseste informatia si promoveaza un vis comun. Gandit cum trebuie, un…

    Pret:

    55 LEI
  • International banking. Teorie si practici - Bogdan Capraru - C.H. BECK

    International banking. Teorie si practici

    De

    Editura

    Prin continutul sau, cartea sistematizeaza o serie de aspecte care vizeaza nu doar initierea in domeniul activitatii bancare internationale, ci si subiecte de actualitate, atat din practica, cat si din literatura de specialitate, lansand, totodata…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari - Aurel Boncioaga - BRASOV

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari

    De

    Editura

    Formarea si sau dezvoltarea echipelor de vanzari. Cum sa crestem echipe de vanzari marete Cred cu putere ca suntem capabili si este in puterea noastra sa nu mai repetam greselile trecutului, ale noastre sau ale…

    Pret:

    68 LEI
  • Despre lucrurile care conteaza - A. Roger Merrill, Rebecca R. Merrill - BUSINESS TECH

    Despre lucrurile care conteaza

    De

    Editura

    Despre lucrurile care conteaza. Plan complet pentru crearea unui echilibru dinamic intre munca, familie, timp si bani Oare chiar este posibil: •sa ai si o viata profesionala de succes si un camin fericit? •sa traiesti…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii - Robert B. Cialdini - BUSINESS TECH

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiunii

    De

    Editura

    Totul despre influentare. Psihologia persuasiuniiCercetari de ultima ora si studii de caz relevante pentru momentul prezent. Include un nou principiu al persuasiunii. Perspective de o mare finete psihologica privind mediul online actual. Amplifica-ti puterea de…

    Pret:

    119.9 LEI
  • Marketing. Practici si studii de caz - Alexandru-Mircea Nedelea - PRO UNIVERSITARIA

    Marketing. Practici si studii de caz

    De

    Editura

    Cartea Marketing. Practici si studii de caz este dedicata tuturor celor care sunt pasionati de domeniul Marketingului, dar si celor interesati de aspectele practice din domeniul afacerilor. Pe parcursul celor sase capitole, lucrarea prezinta studii…

    Pret:

    32
    28.8 LEI
  • Experienta face diferenta - Doru Supeala - EDITURA CREATOR

    Experienta face diferenta

    De

    Editura

    De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod inteligent, creativ si profitabil posibilitatile de interactiune personalizata cu consumatorii,…

    Pret:

    39 LEI