Acasa/

/

De ce esueaza companiile?

Autor:
De ce esueaza companiile? - Iancu Guda - PUBLICA
Detalii:
De ce esueaza companiile? 10 greseli si 100 de solutii Aceasta carte documenteaza cele mai comune 10 greseli ale companiilor active din Romania, care au intrat in insolventa in ultimii 10 ani. Intr-un limbaj simplu…
Categorie
Editura
Autor

69

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2018
ISBN:
9786067223125
Recenzii
5/5

Descriere

De ce esueaza companiile? 10 greseli si 100 de solutii Aceasta carte documenteaza cele mai comune 10 greseli ale companiilor active din Romania, care au intrat in insolventa in ultimii 10 ani.
Intr-un limbaj simplu si pe intelesul tuturor, autorul ofera 10 raspunsuri practice la intrebarea „de ce esueaza companiile?” si 100 de solutii pragmatice pentru rezolvarea acestora. Recomandarile de la finalul fiecarui capitol devin un ghid de bune practici pentru dezvoltarea sanatoasa a propriei companii sau pentru monitorizarea consultativa a partenerilor de afaceri.
Cartea este structurata pe cele trei etape de invatare: citesti (intelegand cele 10 greseli cu ajutorul glosarului tehnic, precum si modul in care acestea pot fi corectate sau evitate, folosind cele 100 de solutii), vezi (prin exemplele practice de companii de succes versus firme care au intrat in incapacitate de plata din cauza greselilor respective) si faci (prin studiile de caz propuse si rezolvate la finalul fiecarui capitol). In cei peste 10 ani de experienta in managementul riscului de credit, autorul a intalnit peste 1 000 de antreprenori din toate domeniile de activitate, a analizat declaratiile financiare pentru aproape 100 000 de companii care au intrat in insolventa si a sustinut cursuri de finante corporative pentru aproximativ 1 000 de profesionisti din toate industriile.
Experienta de 10 ani a autorului este sintetizata in cartea de fata, a carei misiune este clara: sa transforme esecul altora intr-o curba a invatarii pentru fiecare cititor! Probabil cea mai buna carte de afaceri pentru un roman, din care se pot extrage raspunsuri pragmatice despre ce nu a mers bine si despre ce a excelat in activitatea companiilor din Romania.
Intr-un limbaj extrem de simplu, pe intelesul tuturor, autorul ofera raspunsuri practice la intrebarea esentiala „de ce esueaza companiile?”. —Dr.
Lucian Claudiu Anghel, Presedinte Bursa de Valori Bucuresti, CEO BCR Banca pentru Locuinte Prin substanta stiintifica si prin argumentatia practica, este o carte care nu ar trebui sa lipseasca din pregatirea oricarui student, antreprenor, executiv sau decident public. —Prof.
Univ. Dr.
Ion Anghel, Academia de Studii Economice Datorita a doua elemente esentiale (abordarea extrem de practica si experienta autorului), aceasta carte are ingredientele necesare pentru a deveni un ghid al celor mai bune practici in afaceri. —Eugen Anicescu, CEO Coface Romania Avand la baza o solida documentare din mediul de afaceri din Romania si din regiune, cartea reprezinta un ghid remarcabil de bune practici pentru dezvoltarea unei afaceri.
—Prof. Univ.
Dr. Dorel Mihai Paraschiv, Academia de Studii Economice Autorul a decis ca 10% din pretul cartii sa fie donat pentru construirea primului spital de oncologie si radioterapie pediatrica din Romania, un proiect initiat si dezvoltat de „Asociatia Daruieste Viata”.
Astfel ca, achizitionand cartea, daruiesti viata nu doar companiei tale, ci la propriu, unor copii extraordinari.

De ce esueaza companiile?
de

Ar putea să îți placă și…

  • Viitorul capitalismului - Paul Collier - CORINT

    Viitorul capitalismului

    De

    Editura

    Viitorul capitalismului. Fata in fata cu noile anxietati Economistul de renume mondial Paul Collier ne aduce un diagnistic onest al esecurilor capitalismului si o viziune pragmatica si realista a modului in care ar putea fi…

    Pret:

    60.5
    20 LEI
  • Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Crede-ma, te mint!

    De

    Editura

    O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational….

    Pret:

    44 LEI
  • Peak. Secretele performantei de top si noua stiinta a expertizei - Anders Ericsson, Robert Pool - PUBLICA

    Peak. Secretele performantei de top si noua stiinta a expertizei

    De

    Editura

    Knight povesteste despre numeroasele riscuri cu care s-a confruntat, despre esecurile zdrobitoare, despre concurentii nemilosi, despre numarul mare de sceptici, dusmani si bancheri ostili, dar si despre numeroasele sale triumfuri emotionante si reveniri spectaculoase. Dar…

    Pret:

    65 LEI
  • Reguli pentru revolutionari - Guy Kawasaki, Michele Moreno - BRANDBUILDERS GRUP

    Reguli pentru revolutionari

    De

    Editura

    Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalispentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din…

    Pret:

    47.2
    44.84 LEI
  • O suta de proverbe ale romanilor pentru 100 de ani de management modern - Cezar Scarlat - NICULESCU

    O suta de proverbe ale romanilor pentru 100 de ani de management modern

    De

    Editura

    Dr. Cezar Scarlat este Professor Emeritus al Universitatii Politehnica din Bucuresti, Director al Scolii Doctorale de Antreprenoriat, Ingineria si Managementul Afacerilor si visiting/exchange professor la mai multe universitati europene (Mikkeli University of Applied Sciences, Finlanda;…

    Pret:

    39.9
    19.95 LEI
  • Studii de guvernanta si guvernare - Flore Pop - SCOALA ARDELEANA

    Studii de guvernanta si guvernare

    De

    Editura

    Fiind o structura „atipica” in esichierul organizatiilor regionale si mondiale, Uniunea Europeana opereaza cu reguli noi de guvernanta, care constituie un sistem unic si relativ coerent de institutii „multilevel”, non-ierarhice, regulatorii si policentrice, reguli ce…

    Pret:

    45 LEI
  • NLP genial! - David Molden, Pat Hutchinson - AMSTA PUBLISHING

    NLP genial!

    De

    Editura

    NLP genial! Ce stiu, ce fac si ce spun oamenii care au succes… Te-ai intrebat vreodata cum reusesc unii oameni sa aiba succes atat la serviciu,cat si in viata personala?In aceasta carte vei gasi raspunsul.Vei…

    Pret:

    30
    28.5 LEI
  • Manual de mentorat - Julie Starr - ACT SI POLITON

    Manual de mentorat

    De

    Editura

    Manual de mentorat: un ghid pas cu pas pentru a fi un mentor mai bun / The Mentoring Manual: Your Step by Step Guide to Being a Better Mentor de Julie Starr este o carte…

    Pret:

    49 LEI
  • International banking. Teorie si practici - Bogdan Capraru - C.H. BECK

    International banking. Teorie si practici

    De

    Editura

    Prin continutul sau, cartea sistematizeaza o serie de aspecte care vizeaza nu doar initierea in domeniul activitatii bancare internationale, ci si subiecte de actualitate, atat din practica, cat si din literatura de specialitate, lansand, totodata…

    Pret:

    49.9
    47.41 LEI
  • TVA de la A la Z. Ghid practic Ed.2 - HAMANGIU

    TVA de la A la Z. Ghid practic Ed.2

    De

    Editura

    Dupa o indelungata experienta in domeniul TVA si a elaborarii de acte normative in aceasta materie (peste 25 de ani), dar si in urma numeroaselor cursuri de specialitate pe care le am predat de-a lungul…

    Pret:

    250 LEI
  • Aproape totul despre managementul echipei de vanzari - Adrian M. Cioroianu - EVRIKA

    Aproape totul despre managementul echipei de vanzari

    De

    Editura

    Aceasta carte este bazata pe articole din Sales Magazine. Revista de vanzari, scrisa de oameni de vanzari pentru vanzatori. Scrieri originale, aplicate pentru ce se intampla in domeniul vanzarilor in Romania, destinate oamenilor curiosi care…

    Pret:

    37
    29.6 LEI
  • Growth Hacker in marketing - Ryan Holiday - ACT SI POLITON

    Growth Hacker in marketing

    De

    Editura

    Growth hacker in marketing. Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii. Editie revizuita si adaugita Noua generatie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe…

    Pret:

    24 LEI