Acasa/

/

Asta inseamna marketing

Autor:
Asta inseamna marketing - Seth Godin - PUBLICA
Detalii:
Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale,…
Categorie
Editura
Autor

59

LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2019
ISBN:
9786067223491
Recenzii
5/5

Descriere

Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale.
Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri. Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal.
In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora.
Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.
Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele.E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate.
E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.
OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA Asta e sansa pe care o asteptai. Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta.
Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi.Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci. Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune.
Munca ta conteaza. Fa galagie.
-Seth Marketingul este omniprezent in peisajul vietii moderne. Tocmai de aceea mintile creative cauta in permanenta sa faca lucrurile altfel.
Lectura acestei carti le ajuta sa-si creioneze mult mai clar schimbarea pe care o cauta, pentru ca in final sa aduca valoare in lume. -Argumentul Unicredit Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin.
Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a „contribui” la scrierea acestei carti.
Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti. – Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium

Asta inseamna marketing
de

Ar putea să îți placă și…

  • Coaching sistemic de organizatii. Cazuri comentate - Alain Cardon - BMI

    Coaching sistemic de organizatii. Cazuri comentate

    De

    Editura

    Aceasta este cu adevarat o carte pentru epoca noastra. Alain ofera o explorare bogata si perspicace a modelului de coaching sistemic, subliniind ca coachingul nu este doar pentru cei putini ci pentru beneficiul tuturor. Ele…

    Pret:

    50 LEI
  • Vand orice, oricand, oricui - Adrian M. Cioroianu - EVRIKA

    Vand orice, oricand, oricui

    De

    Editura

    Vand orice, oricand, oricui. Ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B? Editie revazuta „Va cauta la telefon cineva de la ALRO Slatina”, imi spune secretara de la Casa Studentilor. Sa-mi trag una, asta e! Alerg…

    Pret:

    44.9
    35.92 LEI
  • Contabilitate manageriala - Graziella-Corina Batca-Dumitru, Lavinia Denisia Cuc, Cleopatra Sendroiu - UNIVERSITARA

    Contabilitate manageriala

    De

    Editura

    Contabilitatea manageriala este un domeniu esential al contabilitatii, care joaca un rol vital in construirea succesului financiar al organizatiilor moderne. Lucrarea de fata prezinta o serie de repere ale organizarii si implementarii unui sistem de…

    Pret:

    50 LEI
  • Clientii nu-mi dau pace - Shelle Rose Charvet - AMALTEA

    Clientii nu-mi dau pace

    De

    Editura

    Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati. Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor. •Descifreaza felul in care clientii…

    Pret:

    39
    37.05 LEI
  • Actiuni ordinare si profituri extraordinare si alte scrieri - Philip A. Fisher - ACT SI POLITON

    Actiuni ordinare si profituri extraordinare si alte scrieri

    De

    Editura

    Actiuni ordinare si profituri extraordinare si alte scrieri / Common Stocks and Uncommon Profits and Other Writings de Philip A. Fisher este una dintre cele mai indragite carti de investitii din toate timpurile si se…

    Pret:

    59 LEI
  • Cele 17 legi ale muncii in echipa - John C. Maxwell - AMALTEA

    Cele 17 legi ale muncii in echipa

    De

    Editura

    Fiecare dintre noi face parte dintr-o echipa. Daca sunteti casatorit, dvs. si partenerul dvs. formati o echipa. Daca sunteti angajat al unei organizatii, dvs. si colegii dvs. formati o echipa. Daca va dedicati unei organizatii…

    Pret:

    42
    39.9 LEI
  • Jocuri de invingatori si invinsi in coachingul sistemic - Alain Cardon - BMI

    Jocuri de invingatori si invinsi in coachingul sistemic

    De

    Editura

    Coaching-ul a fost candva domeniul celor putini privilegiati, sau poate rezervat ca instrument pentru a fi folosit n cazuri de remediere. Cu toate acestea, atat industria coaching-ului, cat si organizatile s-au maturizat si acum coaching-ul…

    Pret:

    50 LEI
  • Managementul public - Doina Muresan - INSTITUTUL EUROPEAN

    Managementul public

    De

    Editura

    Din cuprins: ◊ Teoria generala a managementului – aspecte conceptuale ◊ Administratia publica ◊ Sectorul public ◊ Diferente intre sectorul public si sectorul privat ◊ Managementul public modern ◊ Scopul si obiectivele generale ale strategiei…

    Pret:

    25 LEI
  • Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita - PRO UNIVERSITARIA

    Strategii de comunicare si marketing in afaceri

    De

    Editura

    Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor…

    Pret:

    50
    45 LEI
  • Criza de leadership si leacul pietei libere - John A. Allison - ACT SI POLITON

    Criza de leadership si leacul pietei libere

    De

    Editura

    Acesta este modul prin care liderii conduc cu adevarat: prin viziune, scop si valoare. Cu viata si libertate. Sunteti pregatiti sa preluati conducerea? Daca esti increzator intr-o piata libera sanatoasa, una condusa de oameni cu…

    Pret:

    42 LEI
  • Managementul resursei umane - Carmen Buzea, Horia Moasa - INSTITUTUL EUROPEAN

    Managementul resursei umane

    De

    Editura

    Managementul resursei umane.Teorii in practica profesionala Din Cuprins: – Managementul strategic al resursei umane – Relatii de munca in organizatii – Integrarea – Motivarea angajatilor – Evaluarea performantelor profesionale – Recompensarea financiara a angajatilor -…

    Pret:

    68 LEI
  • Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing - Valentina Zaharia, Cristina Balaceanu - PRO UNIVERSITARIA

    Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing

    De

    Editura

    Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing Cuprins: • Tematica pentru examenul de licenta Marketing • I. Microeconomie •II. Management •III. Statistica •IV. Bazele marketingului si marketing international •V. Marketingul serviciilor…

    Pret:

    33
    29.7 LEI