Acasa/

/

Dilema inovatorului

Autor:
Dilema inovatorului - Clayton M. Christensen - PUBLICA
Detalii:
Dilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec Un text clasic despre inovare. O carte de capatai pentru cei mai inovatori lideri si cele mai inventive organizatii ale zilelor noastre, una dintre cele…
Categorie
Editura
Autor

58.35

72.94
LEI
In Stoc
Anul aparitiei:
2024
ISBN:
9786067226331
Recenzii
5/5

Descriere

Dilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec Un text clasic despre inovare.
O carte de capatai pentru cei mai inovatori lideri si cele mai inventive organizatii ale zilelor noastre, una dintre cele mai influente carti de leadership din toate timpurile. In aceasta carte inovatoare, Clayton M.
Christensen ne arata cum se poate ca firmele cu adevarat remarcabile sa faca totul ca la carte si totusi sa-si piarda pozitia de lider de pe piata. Autorul ne explica motivele pentru care majoritatea companiilor rateaza o pozitie conducatoare in noile valuri ale inovatiei.
Indiferent de sectorul de activitate, spune el, o companie de succes cu produse consacrate se va vedea impinsa la o parte daca managerii ei nu stiu cum si cand sa-si abandoneze practicile de business traditionale. Oferind drept ghid atat exemple de reusita, cat si exemple de esecuri ale unor companii de frunte, Dilema inovatorului ne pune la dispozitie un set de reguli pentru valorificarea fenomenului inovarii disruptive.
Clara, convingatoare si provocatoare – si numita constant una dintre cele mai valoroase idei de business din toate timpurile -, Dilema inovatorului este cartea care nu trebuie sa-i lipseasca niciunui manager, lider sau intreprinzator. Dilema inovatorului reuseste o performanta rara: este in acelasi timp o solutie satisfacatoare intelectual la o veche enigma de business si un ghid practic pentru cei din conducerea firmelor si investitori.
– Financial Times Conceptul de tehnologie disruptiva este una dintre cele mai oportune idei ale epocii internetului. Lansat de profesorul Clayton Christensen de la Harvard Business School, este tema centrala a cartii sale de mare influenta, Dilema inovatorului.
– Fortune Dilema inovatorului este o carte de business, o carte despre puterea pe care o ofera unei afaceri capacitatea de a gasi solutii noi si de a iesi din rand. Echipe talentate de leaderi reusesc sa ia decizii logice si competente, cruciale pentru reusita companiei si care sunt in acelasi timp motivul pentru care compania isi pierde pozitia de lider.
Cei care se confrunta cu turbulentele in prezent vor gasi esentiala abordarea si bunele practici propuse de autor, cu o viziune remarcabila. – Madi Radulescu, MCC, ACTC, Managing Partner MMM Consulting Traducere din limba engleza deSmaranda Nistor.

Dilema inovatorului
de

Ar putea să îți placă și…

  • Scientific Systemic Management - Constantin Mihaescu - CREATESPACE SUA

    Scientific Systemic Management

    De

    Editura

    This manual proposes a fundamentally new concept called “scientific systemic management” (SSM), based on recently discovered law of nature ‘’The Universal Law of Organization” graphically represented by “The Universal Model of Organization and Management.” The…

    Pret:

    50.74 LEI
  • Manager de IMM. De la national la international - Andreea Mitan - TRITONIC

    Manager de IMM. De la national la international

    De

    Editura

    Raportul anual asupra sectorului IMM din Uniunea Europeana 2022/2023 arata ca IMM-urile raman coloana vertebrala a economiei Uniunii Europene: • 99% dintre afacerile din UE sunt IMM-uri. • Peste jumatate din PIB-ul UE este generat…

    Pret:

    51.81 LEI
  • Expertiza contabila. Teorie si practici specifice - Boni Mihaela Straoanu - PRO UNIVERSITARIA

    Expertiza contabila. Teorie si practici specifice

    De

    Editura

    Una dintre activitatile de baza ale expertilor contabili, desfasurata pe parcursul a peste 100 de ani de existenta a profesiei contabile din Romania, o constituie efectuarea expertizelor contabile dispuse de organele judiciare si civile ori…

    Pret:

    49.69
    42.24 LEI
  • Provocari si solutii in afaceri. Convorbiri cu antreprenori din Transilvania - Judit Laszlo - EXIT

    Provocari si solutii in afaceri. Convorbiri cu antreprenori din Transilvania

    De

    Editura

    Aceasta carte va ofera sansa de a face cunostinta cu sapte manageri de firma. Ea a avut la origine un interes personal: ca manager local al unei companii multinationale, nu am avut legaturi cu antreprenori…

    Pret:

    63.43 LEI
  • Cum sa reusesti folosind NLP - Anne Watson - AMSTA PUBLISHING

    Cum sa reusesti folosind NLP

    De

    Editura

    Obtinerea succesului conform propriilor nostri termeni pare sa fie ceea ce urmarim cu totii; singura intrebare ramane ce anume inseamna, de fapt, succesul pentru tine. Odata ce stii ceea ce iti doresti, te afli deja…

    Pret:

    37
    35.15 LEI
  • Coaching si leadership in procesele de tranzitie - Alain Cardon - BMI

    Coaching si leadership in procesele de tranzitie

    De

    Editura

    De la inceputul acestui secol, Alain Cardon este o figura proeminenta a comunitatii de coaching din Romania. Cartile pe care le-a publicat de-a lungul anilor s-au bucurat de un mare interes din partea celor din…

    Pret:

    42.29 LEI
  • Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha - HYPERLITERATURA

    Cu ce se mananca de fapt Makertingul

    De

    Editura

    Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata in care functionezi Cartea de fata isi propune sa fie…

    Pret:

    42.18 LEI
  • Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica - Anjum Hoda - RAO

    Bluff. Cacealmaua bancilor centrale si criza economica

    De

    Editura

    O teorie oportuna si provocatoare care isi propune sa demaste cauza principala a crizelor financiare recurente din ultimii douazeci de ani. Explicatia oficiala si larg acceptata a crizei economice globale din 2007-2009 sustine ca bancile…

    Pret:

    37
    31.45 LEI
  • Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache - PRESA UNIVERSITARA CLUJEANA

    Branding in universitati

    De

    Editura

    Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc intamplator acest imprumut lingvistic, poate fi considerat deplin justificat atata…

    Pret:

    42.3 LEI
  • Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu - INSTITUTUL EUROPEAN

    Brandingul de angajator

    De

    Editura

    Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de…

    Pret:

    40.18 LEI
  • Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E - Andrei Alecu - C.H. BECK

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E

    De

    Editura

    Teoria jocurilor de concurenta intre S.U.A. si U.E. Politicile de concentrare economica in era globalizarii In contextul in care puterea economica a companiilor creste, un subiect de interes il reprezinta modalitatea in care statele vor…

    Pret:

    95.04
    90.29 LEI
  • Strategia oceanului albastru - W. Chan Kim, Renee Mauborgne - PUBLICA

    Strategia oceanului albastru

    De

    Editura

    Strategia oceanului albastru argumenteaza ca o concurenta pe viata si pe moarte nu duce decat la un ocean rosu insangerat, in care rivalii se lupta pentru un profit in scadere. Bazat pe o analiza a…

    Pret:

    62.38
    49.9 LEI
Dilema inovatorului
de