Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul, de: Paco Underhill
Traducere de Catalina Grosu.
Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai
nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari
mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale
si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi
ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea
reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la
dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera
prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara. Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu
amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica
shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv •
Magia expunerii
Caracteristici
Titlu:
Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul
Autor:
Paco Underhill
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Psihologie aplicata
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
320
Format:
135 x 200 mm
Comentarii la Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.