Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul

De: Paco Underhill

Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul

Editura: Polirom

An aparitie: 2006

ISBN: 973-46– 0417-1

  • Disponibilitate: produs disponibil

    Beneficiezi de o reducere de:

    60% cumparand acum!

     

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul, de: Paco Underhill

Traducere de Catalina Grosu. Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara. Cuprins: Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul • Cum sa citesti un indicator • Demografia shopping-ului • Dinamica shopping-ului • Experienta senzoriala a cumpararii • Timpul real si cel subiectiv • Magia expunerii

Caracteristici

Titlu:

Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul

Autor:

Paco Underhill

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Psihologie aplicata

Tradus de:

An aparitie:

2006

Numar pagini:

320

Format:

135 x 200 mm

Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul, de: Paco Underhill

Fragmente

Comentarii la Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Arta de a cumpara. De ce ne place shopping-ul unui prieten