Bazele microeconomiei intreprinderii, de: Radu Vranceanu, Marc Guyot
Traducere de Alexandru Bartic
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii
care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina
claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze
teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va
fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale
(economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in
aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline,
precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.
Cuprins: Originea, natura si frontierele firmei contemporane • Intreprinderea si restrictiile
tehnologice • Functia de cost • Teoria consumatorului • Functia cererii de marfuri • Introducere in
analiza structurilor de piata • Piata concurentiala • Piata de monopol • Analiza comportamentelor
strategice • Oligopol si duopol • Strategia de diferentiere • Relatia intre manager si actionari •
Strategiile internationale ale firmelor
Caracteristici
Titlu:
Bazele microeconomiei intreprinderii
Autor:
Radu Vranceanu, Marc Guyot
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Management
Tradus de:
An aparitie:
2004
Numar pagini:
304
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Bazele microeconomiei intreprinderii
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.