Bazele microeconomiei intreprinderii

De: Radu Vranceanu, Marc Guyot

Bazele microeconomiei intreprinderii

Editura: Polirom

An aparitie: 2004

ISBN: 973-681-450-8

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Bazele microeconomiei intreprinderii, de: Radu Vranceanu, Marc Guyot

Traducere de Alexandru Bartic Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane. Cuprins: Originea, natura si frontierele firmei contemporane • Intreprinderea si restrictiile tehnologice • Functia de cost • Teoria consumatorului • Functia cererii de marfuri • Introducere in analiza structurilor de piata • Piata concurentiala • Piata de monopol • Analiza comportamentelor strategice • Oligopol si duopol • Strategia de diferentiere • Relatia intre manager si actionari • Strategiile internationale ale firmelor

Caracteristici

Titlu:

Bazele microeconomiei intreprinderii

Autor:

Radu Vranceanu, Marc Guyot

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Management

Tradus de:

An aparitie:

2004

Numar pagini:

304

Format:

160 x 235 mm

Bazele microeconomiei intreprinderii, de: Radu Vranceanu, Marc Guyot

Fragmente

Comentarii la Bazele microeconomiei intreprinderii

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Bazele microeconomiei intreprinderii unui prieten