Campania de relatii publice

De: Bernard Dagenais

Campania de relatii publice

Editura: Polirom

An aparitie: 2003

ISBN: 973-681-267-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Campania de relatii publice, de: Bernard Dagenais

Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu. Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu. Cuprins: Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie • Analiza de situatie si diagnosticul • Obiectivul • Publicul-tinta • Definirea axei de comunicare • Explorarea si alegerea strategiilor de comunicare • Conceperea mesajelor • Bugetul si calendarul • Evaluarea • Prezentarea planului

Caracteristici

Titlu:

Campania de relatii publice

Autor:

Bernard Dagenais

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Invatamant superior

Tradus de:

An aparitie:

2003

Numar pagini:

344

Format:

147 x 205

Campania de relatii publice, de: Bernard Dagenais

Fragmente

Comentarii la Campania de relatii publice

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Campania de relatii publice unui prieten