Campania de relatii publice, de: Bernard Dagenais
Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu. Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze
orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care
contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de
numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate
problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice,
traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari
de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga
experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru
orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu. Cuprins: Notiuni de baza
despre comunicarea intr-o organizatie • Analiza de situatie si diagnosticul • Obiectivul
• Publicul-tinta • Definirea axei de comunicare • Explorarea si alegerea
strategiilor de comunicare • Conceperea mesajelor • Bugetul si calendarul •
Evaluarea • Prezentarea planului
Caracteristici
Titlu:
Campania de relatii publice
Autor:
Bernard Dagenais
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Invatamant superior
Tradus de:
An aparitie:
2003
Numar pagini:
344
Format:
147 x 205
Comentarii la Campania de relatii publice
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.