Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

De: Philip Kotler, John A. Caslione

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

Editura: Editura Publica

An aparitie: 2009

ISBN: 978-973-1931-22-7

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor, de: Philip Kotler, John A. Caslione

Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism un nou si necesar instrument de management si marketing ce defineste cadrul strategic necesar supravietuirii unei crize economice. Autorii acestei carti ne asigura insa ca aceste vremuri tulburi nu reprezinta o abatere de la normal, ci noul chip al normalitatii. Sistemul Chaotics are ca scop minimizarea vulnerabilitatii si fructificarea oportunitatilor pentru realizarea unui salt gigantic in fata competitorilor, din care cei mai multi continua sa se agate de aceleasi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de pret si diminuarea nemiloasa a investitiilor in marketing, in promovarea marcilor si in dezvoltarea de produse noi.
Sistemul descris aici va ajuta sa va reganditi in totalitate modul de-a face management si marketing in timpul unei recesiuni, ca si in timpul altor stari de turbulenta:

* Cum sa dezvoltati sisteme de avertizare timpurie
* Cum sa construiti scenarii detaliate si strategii de raspuns
* Cum sa reduceti costurile si sa imbunatatiti eficienta in departamentele-cheie
* Cum sa va pastrati cota de piata

Oportuna, practica si convingatoare, Chaotics este un ghid indispensabil pentru liderii si managerii care se straduiesc sa supravietuiasca furtunilor economice din ziua de azi si sa prospere prin inevitabila turbulenta a zilei de maine.

Practica managementului are la fel de multa nevoie sa-si recalibreze instrumentele de lucru ca si economia si sistemul nostru financiar in general. Chaotics este un start extraordinar in procesul de recalibrare mai ales prin accentul pus pe cladirea rezilientei in organizatii. Phil Kotler ne poate da forta de a ne ridica de la pamant atunci cand avem cea mai mare nevoie!
Tom Peters, coautor In Search of Excellence

Companiile au nevoie de un sistem Chaotics pentru a face fata incertitudinii. Noi vom descrie un asemenea sistem si-l vom ilustra cu exemplul firmelor care au cazut victime haosului rezultat din turbulenta, dar si al acelor firme care au exploatat haosul in propriul avantaj. Noi speram ca sistemul Chaotics va va ajuta sa va conduceti compania in asa fel incat sa evolueze, sa fie performanta si sa prospere in noua era in care tocmai am patruns: era turbulentelor.
Philip Kotler si John A. Caslione

O carte fara precedent pentru vremuri fara precedent. Ar trebui sa fie lectura obligatorie pentru toti managerii din lumea haotica de azi.
Marshall Goldsmith, autor What Got You Here Won't Get You There si Succession: Are You Ready?

Momentul pe care si l-au ales Kotler si Caslione este pur si simplu perfect. Chaotics pune in lumina, cu o limpezime uluitoare, idei esentiale despre noua normalitate a turbulentei si incertitudinii pe care majoritatea firmelor nu sunt bine echipate sa le infrunte. Chaotics este un excelent manual de strategie pentru manageri si pentru organizatiile lor, ajutandu-i sa gestioneze si sa depaseasca toate crizele, acum si pe viitor, in era turbulentelor.
Ferdinando Nani Falco Beccalli, presedinte si director general, GE International

Caracteristici

Titlu:

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

Autor:

Philip Kotler, John A. Caslione

Editura:

Editura Publica

Colectia:

Categoria cartii:

Management

Tradus de:

Smaranda Nistor

An aparitie:

2009

Numar pagini:

248

Format:

14,5 x 20,5 cm

Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor, de: Philip Kotler, John A. Caslione

Fragmente

Comentarii la Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor unui prieten