Comunicarea. Publicitate si relatii publice, de: Michele Jouve
Traducere de Gabriela Pistol.
Lucrarea prezinta metode de lucru, texte si exemple insotite de numeroase ilustratii (reproduceri
ale unor campanii publicitare) si de exercitii rezolvate, de un real folos atit studentilor de la
facultatile de relatii publice, economie si management, cit si profesionistilor in aceste domenii,
care vor sa realizeze mesaje publicitare informative si inovatoare. Cuprins: Abordarea rationala
• Abordarea psihosociala • Niveluri de interventie • Functiile limbajului •
Semne si simboluri • Sunetele, formele si culorile • Efectele retoricii si ale stilului
• Emitatorul comunicarii • Referentul comunicarii • Receptorul comunicarii •
Exercitii
Caracteristici
Titlu:
Comunicarea. Publicitate si relatii publice
Autor:
Michele Jouve
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Relatii publice / Comunicare
Tradus de:
An aparitie:
2005
Numar pagini:
368
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Comunicarea. Publicitate si relatii publice
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.