Creativitatea in publicitate

De: Pat Fallon

Creativitatea in publicitate

Editura: All

An aparitie: 2000

ISBN: 973-571-747-6

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

Creativitatea in publicitate, de: Pat Fallon

Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial. Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina, insa, fie nu le lasa sa se manifeste, fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.
Cum pot fi evitate astfel de erori? Avand 25 de ani de experienta in marketing si publicitate, autorii ne dau urmatorul sfat: incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia, fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.
Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite, deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.
Pat Fallon este cofondatorul si presedintele Fallon Wordwide, o subsidiara a Publicis Group, unul dintre cele mai mari conglomerate media si publicitare din lume. Fred Senn si-a inceput cariera sa in publicitate ca manager al unei campanii pentru first Bank System. A lucrat apoi cu Pat Fallon care I-a solicitat sa fie unul dintre partenerii fondatori ai agentiei Fallon.

Caracteristici

Titlu:

Creativitatea in publicitate

Autor:

Pat Fallon

Editura:

All

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

232

Format:

Creativitatea in publicitate, de: Pat Fallon

Fragmente

Comentarii la Creativitatea in publicitate

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Creativitatea in publicitate unui prieten