Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

De: Gerald Zaltman

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Editura: Polirom

An aparitie: 2007

ISBN: 978-973-46-0743-3

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata, de: Gerald Zaltman

Nu se afla pe stoc

Caracteristici

Titlu:

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru...

Autor:

Gerald Zaltman

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

An aparitie:

2007

Numar pagini:

456

Format:

130 x 200 mm

Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata, de: Gerald Zaltman

Fragmente

Comentarii la Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata unui prieten