De la publicitate la consumator, de: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.
Cuprins: Limitele publicitatii • Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti? • Eficacitatea reclamelor amuzante • Publicitatea de sezon • De ce nu ne amintim reclamele radio • Internetul: publicitatea intr-o noua era • Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei
Caracteristici
Titlu:
De la publicitate la consumator
Autor:
Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Marketing / Publicitate
Tradus de:
Aurelia Ana Vasile
An aparitie:
2008
Numar pagini:
384
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la De la publicitate la consumator
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.