De la publicitate la consumator

De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester

De la publicitate la consumator

Editura: Polirom

An aparitie: 2008

ISBN: 978-973-46-1138-6

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

De la publicitate la consumator, de: Max Sutherland, Alice K. Sylvester

Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.

Cuprins: Limitele publicitatii • Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti? • Eficacitatea reclamelor amuzante • Publicitatea de sezon • De ce nu ne amintim reclamele radio • Internetul: publicitatea intr-o noua era • Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei

Caracteristici

Titlu:

De la publicitate la consumator

Autor:

Max Sutherland, Alice K. Sylvester

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Aurelia Ana Vasile

An aparitie:

2008

Numar pagini:

384

Format:

160 x 235 mm

De la publicitate la consumator, de: Max Sutherland, Alice K. Sylvester

Fragmente

Comentarii la De la publicitate la consumator

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea De la publicitate la consumator unui prieten