Economia experientei

De: Joseph Pine, James Gilmore

Economia experientei

Editura: Editura Publica

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-1931-30-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Economia experientei, de: Joseph Pine, James Gilmore

Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul propus odata cu ceasca de cafea.

Valoarea pe care o anumita experienta o are pentru un individ determina valoarea ofertei si dicteaza strategia companiilor. Daca participati la competitie bazandu-va numai pe pret, pierdeti in cursa pentru avantajul competitiv.

Bunurile si serviciile nu mai sunt de ajuns. Cortina urmeaza sa fie ridicata, sustin Pine si Gilmore, dand la iveala spectacolul Economiei Experientei - o noua era economica si un model de abordare a lumii afacerilor. Inspirati-va din regulile de joc ale lumii teatrului si veti schimba cultura firmei si viata consumatorilor.

Publicata in peste 12 limbi si considerata una dintre cele mai bune carti din toate timpurile, Economia experientei este manualul cu ajutorul caruia managerii pot incepe sa regizeze experiente de neuitat.

"O CARTE GENIALA, ABSOLUT ORIGINALA." - TOM PETERS

"O PERSPECTIVA RELEVANTA SI BINEVENITA ASUPRA OPORTUNITATILOR CURENTE SAU VIITOARE DIN COMERT, DIVERTISMENT SI VIATA PUBLICA. ECONOMIA EXPERIENTEI DA DOVADA DE UN BUN SIMT IESIT DIN COMUN." - Kenneth Wong, presedinte, Walt Disney Imagineering

" Economia Experientei este o carte esentiala: ne ajuta sa intelegem de ce simpla oferire a unor servicii nemaipomenite nu mai reprezinta o strategie profitabila. Pine si Gilmore vin cu observatii practice patrunzatoare, care vor ajuta toate domeniile de activitate sa tina pasul cu noua Economie a Experientei." - Alan P. Hald, co-fondator al MicroAge

"Chiar si la 10 ani distanta de momentul in care a fost scrisa, Economia Experientei expune un model pe care multi se tem inca sa il aplice. Dar nu acestia au construit companii de referinta, ci cei ce au avut curajul, energia si viziunea de a-si pune in scena un business precum un spectacol." - Ioana Mucenic, Managing Partner Pastel Group

"Lumea se indreapta vertiginos spre uniformizare, iar asta inseamna ca toate bunurile inovatoare si toate serviciile oferite vor fi copiate cu viteza de propagare a sunetului. Pine si Gilmore privesc dincolo de modelele traditionale de afaceri si ne dau solutia: diferentierea prin experienta. M-au convins ca munca este ca teatrul si ca succesul rezulta din crearea experientelor si din caracterul unic al fiecarei interactiuni." - Watts Wacker, fondator FirstMatter Despre autor

B. Joseph Pine II preda la mai multe scoli de afaceri, printre care si MIT Sloan School of Management. Este printre promotorii apropierii companiilor de consumatori: unul dintre proiectele in care a fost implicat ca manager IBM a presupus implicarea directa a utilizatorilor si a partenerilor in procesul de elaborare a sistemului Application System/400 (Premiul National pentru Calitate "Malcolm Baldridge").

James H. Gilmore si-a inceput cariera la Procter & Gamble si timp de 10 ani a fost unul dintre consultantii companiei Cleveland Consulting Associates and Computer Sciences Corporation. Este profesor la Darden Graduate School of Business din cadrul University of Virginia si lucreaza cu companii si cu organizatii non-profit pentru stimularea creativitatii.

B. Joseph Pine II si James H. Gilmore au fondat compania Strategic Horizons LLP. Au scris mai multe articole impreuna, publicate in Harvard Business Review, The Wall Street Journal, Strategy & Leadership si altele. Pe langa Economia Experientei, au mai scris The Experience IS the Marketing (2002), Authenticity: What Consumers Really Want (2007).

Cuprins

Cuvant inainte de Ioana Mucenic
AVANPREMIERA Poftiti pe scena!
1 Bine ati venit in Economia Experientei!
2 Pregatirea scenei
3 Spectacolul trebuie sa continue
4 Pregatiti-va rolul
5 Experienta unui sacrificiu mai mic
ANTRACT O experienta reconfortanta
6 Munca este un teatru
7 Interpretarea formei
8 Acum, jucati-va rolul
9 Clientul este produsul
10 Cum sa va gasiti rolul in lume
BIS Iesire, prin dreapta scenei
Note
Multumiri

Caracteristici

Titlu:

Economia experientei

Autor:

Joseph Pine, James Gilmore

Editura:

Editura Publica

Colectia:

Categoria cartii:

Afaceri

Tradus de:

Mihaela Sofonea

An aparitie:

2010

Numar pagini:

421

Format:

14,5 x 20,5 cm

Economia experientei, de: Joseph Pine, James Gilmore

Fragmente

Comentarii la Economia experientei

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Economia experientei unui prieten