Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

De: Dan Hill

Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Editura: Editura Publica

An aparitie: 2010

ISBN: 978-973-1931-38-8

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor, de: Dan Hill

Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie.

Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si afacerile in secolul XXI. In Emotionomics, face o analiza concisa a acelor idei din psihologie si psihiatrie care explica modul nostru de functionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micsorata distanta dintre a spune si a simti. Codul emotional, odata stapanit, ofera cheia pentru o mai buna gestionare a dinamicii care determina vanzarile si productivitatea unei companii.

"Se stie ca sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul si instrumentele necesare pentru a surprinde si a le masura semnalele si impactul emotional. Cititi aceasta carte pentru ca urmatoarea campanie de piata pe care o organizati sa se concretizeze intr-un volum mare de vanzari." Philip Kotler

"Pregatiti-va pentru o calatorie senzationala. In aceasta incursiune fascinanta in realitatea lumii de azi, Dan Hill va poarta de la expresiile faciale la semnele de circulatie. Veti descoperi ceva interesant pe fiecare pagina." Seth Godin

"Intr-o lume in care apar concomitent o multime de produse si servicii, castiga cele care ne provoaca o reactie emotionala pozitiva. Emotionomics ne ajuta sa intelegem mai bine marea provocare a vietii si a lumii afacerilor: mintea omeneasca." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrarii A New Brand World

"Emotionomics este cea mai dinamica si patrunzatoare carte despre raportul dintre psihologia emotiilor, neurologie, endocrinologie cu vanzarile si marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie si comportament organizational, Western Reserve University

Caracteristici

Titlu:

Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Autor:

Dan Hill

Editura:

Editura Publica

Colectia:

Categoria cartii:

Marketing / Publicitate

Tradus de:

Laura Sandu, Roxana Popescu

An aparitie:

2010

Numar pagini:

504

Format:

14,5 x 20,5 cm

Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor, de: Dan Hill

Fragmente

Comentarii la Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor unui prieten