Etica mass-media. Studii de caz, de: G. Christians Clifford, Mark Fackler, Kim B. Rotzoll, Kathy B. McKee
In conditiile in care puterea mass-media este general recunoscuta, jurnalistii dezvolta tendinta - uneori intentionat, alteori instinctiv - de a face abuz de aceasta. Daca nu sint cunoscute si puse in practica principiile de baza ale unei etici mass-media, consecintele pot fi grave. In Romania, o asemenea etica nu este inca fundamentata, aceasta si din cauza perioadei scurte de exersare a libertatii presei. Prin urmare, cartea de fata vine in sprijinul tuturor jurnalistilor - sau al celor care se pregatesc pentru a deveni jurnalisti -, oferindu-le posibilitati de a evita urmarile nefaste produse de ignorarea codului moral al presei.
La traducerea cartii au contribuit: Ruxandra Boicu, Crina Alexe, Cristian Boc, Paul Cioran, Silvia Constantin, Alexandra Diaconu, Sorana Ichim.
Caracteristici
Titlu:
Etica mass-media. Studii de caz
Autor:
G. Christians Clifford, Mark Fackler, Kim B. Rotzoll, Kathy B. McKee
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Jurnalism/Mass-Media
Tradus de:
An aparitie:
2001
Numar pagini:
328
Format:
106 x 180
Comentarii la Etica mass-media. Studii de caz
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.