Etica mass-media. Studii de caz

De: G. Christians Clifford, Mark Fackler, Kim B. Rotzoll, Kathy B. McKee

Etica mass-media. Studii de caz

Editura: Polirom

An aparitie: 2001

ISBN: 973-683-725-4

  • Disponibilitate: produs disponibil

  • Vezi preț! Comandă online!

    Cumpara acum

Etica mass-media. Studii de caz, de: G. Christians Clifford, Mark Fackler, Kim B. Rotzoll, Kathy B. McKee

In conditiile in care puterea mass-media este general recunoscuta, jurnalistii dezvolta tendinta - uneori intentionat, alteori instinctiv - de a face abuz de aceasta. Daca nu sint cunoscute si puse in practica principiile de baza ale unei etici mass-media, consecintele pot fi grave. In Romania, o asemenea etica nu este inca fundamentata, aceasta si din cauza perioadei scurte de exersare a libertatii presei. Prin urmare, cartea de fata vine in sprijinul tuturor jurnalistilor - sau al celor care se pregatesc pentru a deveni jurnalisti -, oferindu-le posibilitati de a evita urmarile nefaste produse de ignorarea codului moral al presei.

La traducerea cartii au contribuit: Ruxandra Boicu, Crina Alexe, Cristian Boc, Paul Cioran, Silvia Constantin, Alexandra Diaconu, Sorana Ichim.

Caracteristici

Titlu:

Etica mass-media. Studii de caz

Autor:

G. Christians Clifford, Mark Fackler, Kim B. Rotzoll, Kathy B. McKee

Editura:

Polirom

Colectia:

Categoria cartii:

Jurnalism/Mass-Media

Tradus de:

An aparitie:

2001

Numar pagini:

328

Format:

106 x 180

Etica mass-media. Studii de caz, de: G. Christians Clifford, Mark Fackler, Kim B. Rotzoll, Kathy B. McKee

Fragmente

Comentarii la Etica mass-media. Studii de caz

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Etica mass-media. Studii de caz unui prieten