Evaluarea progresului scolar: de la teorie la practica, de: Stoica Adrian
In legatura cu evaluarea se pot pune cateva intrebari foarte interesante: De ce este important domeniul in raport cu celelalte componente ale educatiei? Putem prezenta evaluarea intr-o conceptie sistemica si nu doar ca o colectie de metode si tehnici care conduc la obtinerea unor date despre elevi? Ce legatura exista intre feedback-ul furnizat de evaluare si asumarea responsabilitatii la toate nivelurile educationale? De ce nu incurajam mai mult implicarea elevilor si a familiei in planificarea evaluarii, in asa fel incat acestia sa nu o perceapa ca „un rau necesar' ? Autorul incearca sa explice intr-un limbaj accesibil teoria evaluarii si, mai ales, sa puna in evidenta modalitatile sale de aplicare practica. Impactul evaluarii este foarte important pentru parinti, care sunt interesati ca elevii sa acumuleze cunostinte si sa posede capacitatile si abilitatile necesare pentru continuarea studiilor sau pentru ocuparea unui loc de munca. Adrian Stoica este conferentiar universitar la Catedra de Stinte Socio-Umane a Universitatii Tehnice de Stiinte Socio-Umane a Universitatii de Constructii din Bucuresti si director al Serviciului National de Evaluare si Examinare. Principalele domenii in care lucreaza, atat in tara, cat si in strainatate, sunt teoria si practica evaluarii, design-ului si implementarea proiectelor de reforma a invatamantului, politicile educationale si cercetarea stiintifica in educatie.
Caracteristici
Titlu:
Evaluarea progresului scolar: de la teorie la practica
Autor:
Stoica Adrian
Editura:
Humanitas
Colectia:
Categoria cartii:
Perfectionarea profesorilor
Tradus de:
An aparitie:
2006
Numar pagini:
160
Format:
19*26.5 cm
Comentarii la Evaluarea progresului scolar: de la teorie la practica
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.