Factorii Subiectivi Ai Evaluarii Scolare. Cunoastere si Control , de: Conf. Univ. Dr. Elisabeta Voiculescu
Pornind de la distinctia intre subiectivitate si subiectivism, intre determinarile cognitive si cele morale ale influentei factorilor subiectivi in evaluare, cuplul cunoastere-control devine o solutie viabila de ameliorare a evaluarii scolare, pe directia obiectivitatii,a rigorii si a comparabilitatii rezultatelor, fara a scoate evaluarea din contextul concret, real si dinamic in care se desfasoara si fara a o instraina de dimensiunea ei umana si de subiectii pe care-i implica.
Caracteristici
Titlu:
Factorii Subiectivi Ai Evaluarii Scolare. Cunoastere si...
Autor:
Conf. Univ. Dr. Elisabeta Voiculescu
Editura:
Aramis
Colectia:
Categoria cartii:
Nefiltrate
Tradus de:
An aparitie:
2000
Numar pagini:
192
Format:
165x235
Comentarii la Factorii Subiectivi Ai Evaluarii Scolare. Cunoastere si Control
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.