Forta brandului

De: William J. Mcewen

Forta brandului

Editura: All

An aparitie: 2000

ISBN: 973-724-141-2

  • Disponibilitate: produs disponibil

    Beneficiezi de o reducere de:

    57% cumparand acum!

     

  • 15.00 RON
    pret vechi: 34.90 RON

    Cumpara acum

Forta brandului, de: William J. Mcewen

Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor dea curta consumatorii. Investesc in forme exotice de publicitate, in programede fidelizare, in softuri complexe si costisitoare de CRM... Rezultatul? Majoritateacompaniilor nu sunt conectate la nivel emotional cu consumatorii. Desigur, strategiilelor pot fi „la moda”, iar reclamele lor pot fi demne de premiilede la Cannes. Dar, prea adesea, sumele investite nu se materializeaza in relatiidurabile cu clientii.
„Forta brandului” va vorbeste despre relatiile cu brandurile, dar din perspectivaclientilor, nu a companiilor. Este plina de istorioare si de invataminte, culesesi prelucrate de catre Gallup Organization, care are o experienta de peste 60de ani in studierea psihologiei clientilor. Taria relatiilor intre clienti sibranduri poate fi masurata. „Forta brandului” va va arata cum anumesa o faceti.

„Forta brandului ne furnizeaza un exceptional model strategic pentru masurarea si administrarea unora dintre cele mai valoroase active strategice ale companiei: relatiile dintre brand si consumatori.”
LYNDA FIREY-OLDROYD, Vicepresedinte, Consumer Insights, Gap Inc.

„Forta brandului subliniaza un adevar fundamental, pe care trebuie sa-l inteleaga si sa-l adopte toti specialistii de marketing: conexiunile dintre un brand si clientii sai se produc in special la nivel emotional. Aceasta este o carte esentiala pentru oricine cauta sa-si construiasca in jurul brandului sau relatii durabile si profitabile.”
MIKE WELLS, Vicepresedinte, Toyota Motors Sales, SUA

William J. McEWEN, Ph.D., este un lider global al cercetatorilor, care activeaza in cadrul Gallup Organization. Este un expert in domeniile comunicarii de brand a companiilor si a gestiunii valorilor intangibile (cum sunt brandurile).
Inainte de a veni la Gallup, McEwen a ocupat timp de 25 ani diverse pozitii, de cercetator senior si de manager al relatiilor cu clientii in cadrul unor prestigioase agentii publicitare, precum McCann-Erickson, FCB si D’Arcy. Dr. McEwen are o experienta extrem de bogata in relatiile brandurilor, incepand de la marcile de bere si de snackuri si pana la cele de calculatoare si de produse bancare. Si-a luat doctoratul la Michigan State University si a activat in cadrul Universitatii din Connecticut. In present, locuieste in Newport Beach, California.

Caracteristici

Titlu:

Forta brandului

Autor:

William J. Mcewen

Editura:

All

Colectia:

Categoria cartii:

Relatii publice / Comunicare

Tradus de:

An aparitie:

2000

Numar pagini:

176

Format:

Forta brandului, de: William J. Mcewen

Fragmente

Comentarii la Forta brandului

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.

Recomanda cartea Forta brandului unui prieten

Din aceeasi categorie

ar putea sa-ti placa urmatoarele: