Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale, de: Arthur H. Bell
Traducere de Kiki Vasilescu.
In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce
poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit
motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind
strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii.
Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul
de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de
multe ori chiar in interiorul lor. Cuprins: Cui ii pasa de agresiunile verbale • Ce este
abuzul de limbaj • Cum recunosti atacul verbal • Factori de vulnerabilitate •
Profilul agresorilor verbali • Cum sa punem capat abuzului verbal • Citeva scenarii ale
agresiunii • Abuzul verbal, sanatatea si productivitatea • Descrierea unui loc de munca
lipsit de atacuri verbale
Caracteristici
Titlu:
Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de...
Autor:
Arthur H. Bell
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Resurse Umane / Cariera
Tradus de:
An aparitie:
2007
Numar pagini:
216
Format:
130 x 200 mm
Comentarii la Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.