Instruirea diferentiata a elevilor supradotati, de: Maria-Liana Stanescu
Lucrarea de fata urmareste ca, prin analiza comparativa a diverselor teorii si modele privind supradotarea, sa evidentieze strategiile instruirii diferentiate a elevilor supradotati si sa ofere solutii de identificare a copiilor supradotati din Romania. Cei responsabili de valorificarea potentialului intelectual trebuie sa fie profesorii, o astfel de carte devenind prin urmare esentiala pentru ei.
Cuprins: Identificarea supradotatilor • Continutul si modelele instruirii diferentiate • Strategii de organizare a instruirii diferentiate • Formarea profesorului pentru instruirea diferentiata • Atitudinile profesorilor fata de elevii supradotati
Caracteristici
Titlu:
Instruirea diferentiata a elevilor supradotati
Autor:
Maria-Liana Stanescu
Editura:
Polirom
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
An aparitie:
2002
Numar pagini:
216
Format:
160 x 235 mm
Comentarii la Instruirea diferentiata a elevilor supradotati
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.