Instrumente pentru invatarea prin cooperare, de: Adriana Nicu , Elena-Raveca Contiu
Literatura psihopedagogica din Romania este destul de saraca sub raportul informatiilor despre invatarea prin cooperare. Aceasta lucrare doreste sa vina in sprijinul profesorilor care au decis sa integreze aceste principii in practica scolara si sa ii promoveze valorile. Ea reprezinta atat un suport teoretic, cat si un ghid practic pentru crearea in clasa a unui climat favorabil acestui deziderat.
Cele sase capitole ale cartii, prezentate sub forma a sase fatete ale "cubului", raspund urmatoarelor probleme:
- Ce este invatarea prin cooperare? - Descrie!
- Prin ce se aseamana si prin ce se deosebeste de alte forme de invatare? - Compara!
- La ce te face sa te gandesti? - Asociaza!
- Care sunt componentele sale? - Analizeaza!
- Ce relevanta (utilitate) are in practica scolara? - Aplica!
- Ce beneficii au elevii care participa la activitatile organizate prin cooperare? - Argumenteaza pro sau contra!
Caracteristici
Titlu:
Instrumente pentru invatarea prin cooperare
Autor:
Adriana Nicu , Elena-Raveca Contiu
Editura:
Aramis
Colectia:
Categoria cartii:
Pedagogie
Tradus de:
An aparitie:
2010
Numar pagini:
160
Format:
160 x 230
Comentarii la Instrumente pentru invatarea prin cooperare
Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fiti logat.